Bekijk originele versie : 11 september is ook een ZWARTE bladzijde in de moslimwereld!
11 September nadert. Ter nagedachetnis van de slachtoffers van 11 september vraag ik aandacht en respect voor de nabestaanden, NIET voor president Bush of Sharon!!! Maar voor de echte slachtoffers!
Sta eens stil voor alle slachtoffers die in de hele wereld vallen, ongeacht geloof, cultuur en afkom!!!
SLACHTOFFERS STAAN HAND IN HAND MET ELKAAR!.
Wael_Beni_Saidi
10-09-2003, 20:14
geen commentaar
Zaio_Boy
10-09-2003, 20:15
Origineel gepost door Tala_Youssef
11 September nadert. Ter nagedachetnis van de slachtoffers van 11 september vraag ik aandacht en respect voor de nabestaanden, NIET voor president Bush of Sharon!!! Maar voor de echte slachtoffers!
Sta eens stil voor alle slachtoffers die in de hele wereld vallen, ongeacht geloof, cultuur en afkom!!!
SLACHTOFFERS STAAN HAND IN HAND MET ELKAAR!
Wijze Woorden...
Maar Aan De Dode Van Hun Kant Zal Ik Nooit Rouwen....
Peace Voor Mijn Broeders En Zusters Over De Hele Wereld...;)
Allah I 3ounhoem Insha Allah....
chicamaroquia
10-09-2003, 20:25
Youssef, sommige mensen willen het maar niet begrijpen! 11 september was geen islam, maar terreur, net als de aanvallen op Afghanistan, Irak en Palestina. Onschuldigen mogen nooit het doelwit zijn van geweld, ook dat staat in de regels van de Jihaad. Maar onwetenden zullen dom gedrag altijd toejuichen!
sommige juigen het juist toe. al die onschuldige slachtoffer die er gevallen zijn, zien ze als een soort winst. wat er bij mij maar niet in kan. Het is zo tragisch.
Dat onschuldige mensen om het leven komen en moeten boeten voor hetgeen de hoge pieten doen, dat is gewoon tragisch. Jah het was mektab, maar dat betekent niet dat je er niet bij stil kunt staan. Er zijn ongetwijfeld ook mensen die moslim zijn, die dag om het leven gekomen.
of denk ff aan de vaders en de moeders die kinderen achter hebben gelaten.
prettiggestoord
10-09-2003, 21:09
helemaal mee eens angel21
:zwaai: :zwaai:
Corleone
11-09-2003, 17:01
deze slachtoffers moeten ook herdacht worden ;)
liquiddreams
11-09-2003, 17:18
Origineel gepost door angel21
sommige juigen het juist toe. al die onschuldige slachtoffer die er gevallen zijn, zien ze als een soort winst. wat er bij mij maar niet in kan. Het is zo tragisch.
Dat onschuldige mensen om het leven komen en moeten boeten voor hetgeen de hoge pieten doen, dat is gewoon tragisch. Jah het was mektab, maar dat betekent niet dat je er niet bij stil kunt staan. Er zijn ongetwijfeld ook mensen die moslim zijn, die dag om het leven gekomen.
of denk ff aan de vaders en de moeders die kinderen achter hebben gelaten.
:goedzo:
Wanneer gaan we een minuut stilte houden voor de slachtoffers van de aanslagen in Casablanca?
Wanneer gaan we nou 'ns een keertje een minuut stilte houden voor alle slachtoffers in Palestina?
Waarom moet er uitgerekend op 11 september speciaal voor de Amerikanen een minuut stilte worden gehouden. Begrijp me niet verkeerd, ik betreur ook wat er destijds is gebeurd, maar mensen wees dan een beetje consequent en houd voor alle slachtoffers een minuut stilte.
Dat zeg ik toch ook HOUSE (die vlag staat mij trouwens niet). Het slaat echt nergens op. Je moet vooral zo doorgaan HOUSE, voor je het weet kom je nergens aan de bak en zul je niet meer kunne n deelnemen aan de Nederlandse samenleving.
UIT!
Waarom dan uitgerekend op 11 september?
Enne wat die vlag betreft...kan niet veel schelen of ie je aan staat of niet. Je hebt de mogelijkheid om mijn avatar te blokkeren.
diesel49
12-09-2003, 17:23
SLACHTOFFERS STAAN HAND IN HAND MET ELKAAR!
klik hier op http://www.jokemonster.com/c/flash/flash_138972.html
American Might !
miriammetje
12-09-2003, 17:24
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
geen commentaar
hey jij :p ik sluit me ana bij jou :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.