Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aub help me!!!! spoed spoed !!!!

Pagina's : [1] 2

tangerboumba
19-04-2007, 12:53

Ik heb een probleem mijn man is vandaag jarig heb al een heel leuke cadeau voor hem gekocht weet zeker dat hij het helemaal te gek vind, maar wat dus de point is, dat ik vorige week tegen hem heb gezegd dat hij voor morgen(20-04-2007) vrij moet nemen, heeft hij ook gedaan alleen weet ik echt niet wat ik moet gaan doen IK WEET HET ECHT NIET !!! het zou raar zijn als we morgen wakker worden en ik niks weet dus meiden geef mij tips. En het moet niet het duur zijn want het cadeau was al een vermogen. thanx

kaktus
19-04-2007, 12:55
grappig zeg mijn man is morgen ook jarig..

Helinim
19-04-2007, 12:56
prive sauna? en wat heb je gekocht?

fatt
19-04-2007, 12:57
ooohhh my goddddd, jij hebt lef... :hihi: Ga iets leuks doen, zwemmen of naar de Efteling of iets anders dat hij leuk vind, bowlen of tennissen... ik zal het niet weten.... en plak er tegen de avond een romantische diner in een Restaurant, ik weet niet waar je woont of ga naar een restaurant bij de zee in de buurt.... Maar zo kortdag... i kzou helemaal gek worden...

xxamiraxx

ja ik ben ook wel benieuwd naar het cadeau! uit eten? romantich ergens picknicken?

teletubbie
klussen in de tuin, bloemetjes halen bij intratuin! Laat hem ramen zemen, de schuur opruimen. is een beetje te kort om iets te plannen!

AnJari
19-04-2007, 12:58
Ik snap werkelijk waar niet dat mensen vieren dat ze een soms nutteloos jaartje ouder worden. Ga vieren als je bvb 5 sourats uit je hoofd hebt geleerd ofzo. Huur een Hummer en ga dagje Hummer rijden.

teletubbie
19-04-2007, 12:59
paardrijden!

tangerboumba
19-04-2007, 13:00
prive sauna? en wat heb je gekocht? ik heb een horloge voor hem gekocht die hij al wou hebben. ik hou het nooit vol in een sauna. bedankt voor he meedenken

tangerboumba
19-04-2007, 13:01
ooohhh my goddddd, jij hebt lef... :hihi: Ga iets leuks doen, zwemmen of naar de Efteling of iets anders dat hij leuk vind, bowlen of tennissen... ik zal het niet weten.... en plak er tegen de avond een romantische diner in een Restaurant, ik weet niet waar je woont of ga naar een restaurant bij de zee in de buurt.... Maar zo kortdag... i kzou helemaal gek worden... ik wordt ook gek ik woon zelf in amsterdam, een pretpark zou inderdaad heel leuk zijn, en over welke zee heb je het.

tangerboumba
19-04-2007, 13:02
klussen in de tuin, bloemetjes halen bij intratuin! Laat hem ramen zemen, de schuur opruimen. is een beetje te kort om iets te plannen! hij mag in ieder geval de afwas van het uitgebreide ontbijt doen

tangerboumba
19-04-2007, 13:05
paardrijden! waar kan dat?

Nysha
19-04-2007, 13:07
oke blijf lekker lang in bed :stout: zorg voor een goed ontbijtje met jou als toetje ....lees heb iets sexies aan...met andere woorden laat het feest vannacht al beginnen... dan stappen julli ehet bed uit en gaan jullie wat leuks doen....misschien naar scheveningen /zandvoort daar karten etc.....dan gaan jullie lekker uit eten met na afloop een romantische strandwandeling etc....dan kom je thuis ga je lekker douchen in je eentje trekt een ander MOOI setje tevoorschijn en klaar...jouw man zen weekend kan niet stuk :hihi: zo zonde dat ik nog vrijgezel ben :jammer:

teletubbie
19-04-2007, 13:07
waar kan dat? zoek een maneges in de buurt, goudengids bijvoorbeeld!

gwn_nadoria18
19-04-2007, 13:10

Dagje winkelen in Den Haag, savonds naar Scheveningen daar wat eten, en savonds romantisch een strand wandeling maken :love:

Pagina's : [1] 2