Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amsterdam here I comeeeeee

Pagina's : [1] 2

ghorotia
19-04-2007, 09:20

selaam mensen we gaan met school naar Amsterdam 11 mei InchAllah. ( zelf ben ik van Brussel) ewa kzou graag wel mensen willen ontmoeten van m.nl sow als iemand tijd heeft laat me dan iets weten. ps: is het leuk in Amsterdam, wat is er zoal te zien?

ghorotia
19-04-2007, 09:33
ewa shab HOLLANDA reageren aubb wat is er zoal te zien in amsterdam? is het leuk? winkels tell meeeee

ghorotia
19-04-2007, 09:54
komaaaaaaaaaaaaan

Don_Tanjawi
19-04-2007, 10:46
heb je zelf wel tijd als je met school komt ?

LimburgseB
19-04-2007, 14:25

heb je zelf wel tijd als je met school komt ? Ze krijgen wel een uurtje vrij rondlopen ofzo;)

ghorotia
20-04-2007, 14:47
ja ik heb tijd tuurlijk we mogen gans de dag vrij dus Don tanjawi ( ps kben ook van tanger)...

MRKKN
20-04-2007, 16:51
selaam mensen we gaan met school naar Amsterdam 11 mei InchAllah. ( zelf ben ik van Brussel) ewa kzou graag wel mensen willen ontmoeten van m.nl sow als iemand tijd heeft laat me dan iets weten. ps: is het leuk in Amsterdam, wat is er zoal te zien? wayaaaaaaay!! chiccaaa slow down!! :eek: jij komt naar amsterdam en begint meteen al met negatieve netwerken? Is aan je te merken dat je ECHT GRAAG hier wilt studeren (NOT) Chick...hou je bezig met wat belangrijk voor je is en meng je niet in rare kringen.

LimburgseB
20-04-2007, 18:40
ghorotia, je was toch verloofd en dan ga je effe met don_tangawi of met een ander mannelijk lid afspreken, je bent raar zeg!!!

ghorotia
20-04-2007, 18:50
nee ik ben de nichtttttttt ja ghorotia is verloofd sollyyyy sow people let me know if you have time

LimburgseB
20-04-2007, 18:53
nee ik ben de nichtttttttt ja ghorotia is verloofd sollyyyy sow people let me know if you have time Ohzow, veel plezier in a'dam meid ;) vind het wel geen goed idee, om zomaar met iemand af te spreken van m.nl. Mensen die mss zouden reageren, wie weet hoe ze in mekaar zitten. Hoe oud ben je eigelijk?

fatima002
20-04-2007, 19:39
selaam mensen we gaan met school naar Amsterdam 11 mei InchAllah. ( zelf ben ik van Brussel) ewa kzou graag wel mensen willen ontmoeten van m.nl sow als iemand tijd heeft laat me dan iets weten. ps: is het leuk in Amsterdam, wat is er zoal te zien? whahaha ja hoe zal ik het zeggen, ik woon en heb mn hele leven lang in Amsterdam gewoond. Ik vind het echt een hele leuke stad..niet om het rijksmuseum:rolleyes: offe het centraal station, of het paleis op de dam.:rolleyes: ............maar gewoon (vooral Amsterdam-west)... omdat amsterdam een gezellige stad is, met al die mgarba...whaha:hihi: ....en natuurlijk omdat mijn familieleden, kennisen en vrienden hier wonen......jah meer valt er niet echt te beleven.....jah, jullie kunnen een filmpje gaan kijken in de bios, pathe de munt;) ...... Succes hier in amsterdam en by the way...mra7ba biek....

ghorotia
20-04-2007, 20:06
hahha dank je wel fatima wollah ik kan echt niet wachten, kwil mij gewoon kapot lachen, laten we afspreken iedereen van m.nl die wilt komt 11 mei iets drinken ofzo

MocroQueen2
20-04-2007, 23:27
hahha dank je wel fatima wollah ik kan echt niet wachten, kwil mij gewoon kapot lachen, laten we afspreken iedereen van m.nl die wilt komt 11 mei iets drinken ofzo Doe niet zo hopeloos! Ga lekker met je klasgenootjes wat drinken en shoppen. :)

lientje18
20-04-2007, 23:56
nou ja als zei daar zin in heeft als zei het niet kan vinden met haar klasgenoten mag ze best aangeven wat ze wil en waar ze naar toe gaat

LimburgseB
21-04-2007, 11:19

nou ja als zei daar zin in heeft als zei het niet kan vinden met haar klasgenoten mag ze best aangeven wat ze wil en waar ze naar toe gaat Uhum, fijn met 0nbekenden afspreken, ik wed ervoor dat ze nog aan de hele jonge kant is, en als ze ouder is dan vind ik haar actie hier op m.nl maar dom en kinds!! Ze denkt nu mss aan het fun gedeelte, maar wat als er iets met haar gebeurt, daar denkt ze zeker niet aan. Met onbekende weet je nooit. Zoals MocroQueen2 ga iets doen met je klasgenoten of opsenminst met iemand die je kent en vertrouwt!!!:moe:

Pagina's : [1] 2