Bekijk originele versie : Steiltangen: Which one??
Zet hier je ervaring neer met je steiltang en je tips!
Welke steiltang is 't best?
1. CHI Iron
2. CHI Turbo Iron
3. GA.MA
Help me kiezen ;)
Moeskiela
19-04-2007, 10:30
Help Zilaaleke!
Ikzelf heb de Chi iron. Iemand iets anders?
:D
diamantje81
19-04-2007, 10:33
hoeveel zijn die tangen en van waar kun je ze halen?
heb namelijk eentje nodig
Help Zilaaleke!
Ikzelf heb de Chi iron. Iemand iets anders?
:D
En is die goed?
LaVieEnRose
19-04-2007, 19:02
Denk je nou echt dat er iemand is met alle drie de tangen? :p
Moeskiela
19-04-2007, 21:01
En is die goed?
Ja hij is wel fijn, maar niet te vaak gebruiken gaat je haar van kapot zoals met iedere andere stijltang. :)
BlondeTetouania
19-04-2007, 21:06
mijn zusje heeft de ga.ma die is ook goed. De chi tang moet de beste zijn maar die is ook twee keer zo duur. En de verkoper van beide vertelde dat de ga.ma net zo goed is als de chi.
riffie_zina
19-04-2007, 21:24
Ik heb Cerion Active.. Die is echt superrrrr goed... Ik heb em nu al langer dan een jaar ofzo,en hij werkt nog steeds prima;) dus een aanrader dames..
xx riffie_zina
Ja hij is wel fijn, maar niet te vaak gebruiken gaat je haar van kapot zoals met iedere andere stijltang. :)
Ach so, besaha. :sjans:
Ik ken iemand die een stijltang heeft gehaald voor ongeveer 300 euro, en volgens haar is die stijltang niet zo super slecht voor je haar als de gewone stijltangen. :maf2: :hihi: Kan dat? Ik bedoel het is ook een behoorlijk groot bedrag voor een stijltang (dus het zou best kunnen:kweetnie:), of niet?:o
riffie_zina
19-04-2007, 21:33
Ach so, besaha. :sjans:
Ik ken iemand die een stijltang heeft gehaald voor ongeveer 300 euro, en volgens haar is die stijltang niet zo super slecht voor je haar als de gewone stijltangen. :maf2: :hihi: Kan dat? Ik bedoel het is ook een behoorlijk groot bedrag voor een stijltang (dus het zou best kunnen:kweetnie:), of niet?:o
300 euro:rolleyes: Beetje te duur vind ik opzich:D Maar dat ie niet zo super slecht voor je haar is geloof ik niet:moe: Stijlen is zowiezo slecht voor je haar.. je haar gaat er kapot van, haar uitval enzo.. dus of t nou 300 euro of 50 euro is t maakt niet uit je haar gaat toch kapot..misschien is die van 300 wat beter.. maar zoveel verschil heeft t zeker niet toch ? :rolleyes:
xx riffie_zina :o
riffie_zina
19-04-2007, 21:35
p.s soesoe mijn bijnaam is ook soesoe ;)
300 euro:rolleyes: Beetje te duur vind ik opzich:D Maar dat ie niet zo super slecht voor je haar is geloof ik niet:moe: Stijlen is zowiezo slecht voor je haar.. je haar gaat er kapot van, haar uitval enzo.. dus of t nou 300 euro of 50 euro is t maakt niet uit je haar gaat toch kapot..misschien is die van 300 wat beter.. maar zoveel verschil heeft t zeker niet toch ? :rolleyes:
xx riffie_zina :o
Ja 300 euro vindt ik ook duur. Het is zo'n stijltang die kappers/kappsters vaak gebruiken, zelf vind ik 'm wel degelijk verschil aantonen vergeleken met eentje van 50 euro of dergelijke. :p :hihi:
Ach tja met eentje van 50 euro is het ook wel te doen. :maf:
riffie_zina
19-04-2007, 21:43
Ja 300 euro vindt ik ook duur. Het is zo'n stijltang die kappers/kappsters vaak gebruiken, zelf vind ik 'm wel degelijk verschil aantonen vergeleken met eentje van 50 euro of dergelijke. :p :hihi:
Ach tja met eentje van 50 euro is het ook wel te doen. :maf:
Ja ik heb eentje bij de kapper zelf gekocht... ongeveer 100 euro.. maar k moet zeggen ik heb em al meer dan een jaar en hij is nog steeds goed:D
riffie_zina
19-04-2007, 21:44
Ja maar k bedoel ze stijlen toch allebei dus... wat maakt t uit :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.