litle_girl14
10-09-2003, 19:06
>>>Wat zal je een marokaan nou nooit horen zeggen... >>> >>> >>>"..mama, mag ik geld voor een pakje condooms??.." >>>"..moeder: "vraag het aan je vader,want ik denk dat hij nog een >>>pakje over heeft van gisteren,het is wel aardbeismaak,maar ik vond >>>het niet lekker.." >>> >>>"..Ik ga naar mijn werk.." >>> >>>"..Pa, Mag ik een deel van mn Kinderbijslag?.." >>> >>>"..Pa kan je even deze brief van de gemeente voor me invullen ik >>>snap sommige vragen hier niet.." >>> >>>dochter : "......vader,ik heb 10euro uit je portemonnee gepakt >>>omdat ik geen sigaretten meer heb...tot vanavond..." >>> >>>vader: "....beslama benti en mooi topje heb je daar aan.." >>> >>>"..Ik moet een werkstuk voor nederlands maken. Kan jij werkstuk op >>>spelfouten controleren.." >>> >>>"..Ik ben schuldig <---( tegenover een rechter ).." >>> >>>"..Pa...Ik heb deze Pradas voor 220 euro gekocht!.." >>> >>>"...Zied maak jij mn bord maar op, ik hoef niet meer.." >>> >>>"....neem mn wisselgeld maar, mn broek zakt erdoor.." >>> >>>"....Hey Achmed, ik kom vandaag een kwartier eerder..." >>> >>>"..Hassan bedek jij de tafel.." >>> >>>"..Papa waarom krijg jij de grootste stuk vlees?.." >>> >>>".....Hoe worden kinderen gemaakt..." >>> >>>"....ik ga bij jantje logeren..." >>> >>>"..Pa, waar gaan we dit jaar op vakantie?.." >>> >>>"..Rachid ga skies kopen we gaan dit jaar naar Oostenrijk voor een >>>ski-vakantie!.." >>> >>>"..tegen zijn dochter zeggen: "..komt jou vriend van avond >>>gezellig mee eten.." >>> >>>"..Of als zn dochter samen met haar vriend uit haar kamer komt: " >>>Jullie hebben het wel veilig gedaan he?.." >>> >>>"....papa, wil je me ophalen van discotheek?.." >>> >>>"....mag ik nieuwe Prada's?....." >>> >>>"..Hassan waarom neem je je vriendin vanavond niet mee?.." >>> >>>"..Fahid wanneer neem je nou een vriendin?.." >>> >>>"..Achmed ga eens kijken wat je zus daarboven aan het doen is met >>>Richard?.." >>> >>>"..Pa, zou je me krantenwijk kunnen overnemen.." >>> >>>"..dat is te veel geld.." >>> >>>"..dat is te veel kinderbijslag.." >>> >>>"..dat is te veel werk.." >>> >>>"..Bij de kassa in de supermarkt ofzo; "..uw u geeft teveel geld >>>terug hoor!!.." >>> >>>"..Mmmmmm...Heerlijk zo'n mals gebraden varkensrib met een goede >>>fles bier of champagne..." >>> >>>vader zegt "..we gaan vanavond salsa dansen.." >>> >>>"..Het is vandaag woensdag ofterwijl we weten aardappelpurree.." >>> >>>"..Hassan let jij vandaag op je broertje ik en je moeder gaan >>>vandaag naar de bios.." >>> >>>"..We gaan op camping..." >>> >>>"..papa mag ik een sigaretje van jou? Mijn shag is op.." >>> >>>"..Hey Pa...tjek die lekker chick aan de overkant..." >>> >>>"..A Drarie jullie vader neemt ons vandaag mee uit eten,.." >>> >>>"..mama, welke onderbroek zal ik vandaag aandoen.." >>> >>>"..ga niet naar de aldi, daar verkopen ze alleen B produkten, doe >>>mij maar de Alber Hyen..." >>> >>>"....kinderen, vandaag vandaag gaan we trouwen..." >>> >>>".....ook al ben je homo zoon, ik blijf van je houden..." >>> >>>(vader tegen zoon) "..Hassan schuif op ik wil even internetten.. " >>> >>>"..Papa mijn salaris is binnen.." >>> >>>"....hup kinderen, het is s'zondag...strax komen we te laat in de >>>kerk.." >>> >>>"....geen sterke drank jongens, breezers en bier mag wel..." >>> >>>"..Geld Maakt niet Gelukkig.." >>> >>>"..Mam, wil je ff kijken naar die wietplantjes naast de na3na3 in >>>onze tuin??.." >>> >>>"..Papa, ik heb gelijk je heb het helemaal fout het zit namelijk >>>zo.." >>> >>>"..Papa, volgende week donderdag is het ouderavond.." >>> >>>Zoon: "..Pa ...Tjek deze foto van een meisje gekregen.." >>>Pa:"..Aaaaaaaaaaaai...Zij doet ouwe!...Heeft ze nog een lekkere >>>zus?.." >>> >>>"..Papa ik heb een 3 voor mijn tentamen.." >>> >>>"....papa......ik ben homo...zoon .... ik ook" >>> >>>meisje zegt tegen dr moeder:"....mam......je weet toch Gregorie >>>die neger, we hebben gistern voor het eerst je-weet wel...." >>>Moeder antwoord:"...gossie.....en vertel meid of beter gezegd >>>Dame, hoe was het?" >>> >>>"..ik heb nog nooit gestolen,echt waar.." >>> >>>(vader tegen zoon) "..Achmed je werkt teveel.." >>> >>>".. maak niet uit dat je ben blijven zitten volgend jaar beter.." >>> >>>"..Achmed als je op ballet wil dan doe je toch.." >>> >>>"..Wat zei je zoon? Wil je 500 ? lenen.. zeg dat dan gelijk.." >>> >>>(vader tegen zoon)"..Je wil niet weten wat ik gisteravond met je >>>moeder heb gedaan.."" >>> >>>"..dank je wel papa.. een auto voor me verjaardag, dat had echt >>>niet gehoeven.." >>> >>>(moeder tegen dochter)". Je wil niet weten wat je vader gisteren >>>met mij heeft gedaan.."" >>> >>>"..ik geef toe dat ik verkeerd was.." >>> >>>"..geld is niet belangrijk,kind,maar gelukkig zijn.." >>> >>>"..Dochter ga maar naar de stad en koop maar alles wat je leuk >>>vindt.." >>> >>>"..Vader tegen dochter: "schat, hier 200 euro, ga lekker >>>winkelen.." >>> >>>"..PA, ik denk dat ik vanavond eens naar die nieuwe disco ga.." >>> >>>"..Hé Pa, als je toch boodschappen gaat doen, neem dan gelijk een >>>pak Always mee en dan die ultra dunne hè.." >>> >>>Kind tegen vader: "pappie, hoe worden kinderen gemaakt?" >>> >>>Vader: "nou zoon, als een jongetje en een meisje elkaar heel lief >>>vinden dan....." >>> >>>vader,Fatima binti mag ik een sigaret van jou krijg je straks >>>terug als ik een nieuw pakje heb gekocht!!! >>> >>>"..zoon als jij 300 ? wil uitgaven aan playstation 2 dan doe je >>>dat toch.." >>> >>>"..zoon heb je al die nieuwe PS2 spel gekocht.." >>> >>> >>>"...vader,die nieuwe gordijnen in onze ford transit passen niet >>>bij het decor" >>> >>>Pa, ik ga ff wat bijkletsen met een vriendin door de telefoon >>> >>> >>>"..Volgens mij hebben ze me teveel kinderbijslag gegeven.." >>> >>>"..Nee ik houd niet van diesels, die maken teveel geluid.." >>> >>>moeder zegt: 'maar dochtertje toch...ga jij maar iets anders doen, >>>dan zal ik wel dweilen en eten maken.jij moet niets doen... >>> >>>"Vader ik heb een ongeluk gehad met je wagen" >>>"Da is nie erg fouten maken is menselijk" >>> >>>"..vader,gaan we straks na het avondmaal samen eens gaan >>>baseballen?.." >>> >>>"...vader,vind jij ook dat geld niet gelukkig maakt?" >>> >>>"...zoon,als je wil trouwen met die bekeerde nederlandse vriendin >>>van jou,doe het dan,en laat de buren denken wat ze willen.." >>> >>>"...vader,wist je dat 72% van de wereldbevolking honger lijdt?.." >>> >>> >>>(Dochter tegen moeder) "..waarom hoeft papa nooit af te wassen?.." >>> >>>"Papa kan je me met biologie hebben.. Ik snap iets niet van >>>hoofdstuk voortplanting.." >>> >>>"..Zoon welke richting is Mekka???.." >>> >>>berber tegen z'n vrouw; >>>"zouliga? dit varkenshaasje is aangebrand, tfoeee" >>> >>>"..Weet je wat zoon,..................we gaan samen vissen.." >>> >>>(vader tegen dochter) Pa ik ga uit met hassan, o ik dacht hij heet >>>youssef.. het is al uit met hem.." >>> >>>"..En kletts gerust zoon, ik heb toch genoeg geld voor de telfoon >>>rekening.." >>> >>>"..Papa kan je me naar school brengen, heb geen zin om te >>>fietsen.." >>> >>>"..Papa, je moet echt basic instinct zien..zitten een paar goede >>>scenes tussen.." >>> >>>(zoon tegen moeder)".. alweer marmita, ik ga wel naar de friettent >>>dan hoor.." >>> >>>"..het is lang geleden dat we marmita hebben gegeten.." >>> >>>"..papa zou je me bed kunnen opmaken, heb geen zin vandaag.." >>> >>>"..papa, het is uit met me vriend.." >>> >>>"..papa, wil je me rug wassen ik sta in de douch.." >>> >>> >>>(dochter tegen vader) "..Papa ik ben vandaag ongesteld dus let >>>niet op me buien.." >>> >>>"..Papa ik heb vandaag strafwerk gekregen.." >>> >>>"..Papa snap jij wat van windows98?.. me computer is >>>vastgelopen.." >>> >>>"..Vader: Kind, zullen we abonnement op een dagblad nemen?.." >>> >>> >>>"..Papa ik weet niet welke film ik moet huren? Ken jij een goede >>>film van Brad Pitt?.." >>> >>>(vader tegen moeder, voor men naar marokko gaat) "Saliha we hebben >>>nog genoeg plaats in de kofferbak, er kan nog wel wat bij.." >>> >>>"..Eh papa heb je de aflevering van goede tijden slechte tijden >>>gezien, want die heb gemist?? >>>Ja laura is dood, 'k moest huilen joh, snik >>>Kom maar hier papa, huil maar uit, alles komt goed.." >>> >>>"..Kijk papa ik heb een nieuwe tatoeage van Jennifer Lopez.." >>> >>> >>> >> > :lol: :zwaai: