Bekijk originele versie : kan niet op schieten met mijn moeder
mijnkind
18-04-2007, 19:08
dames,ik heb een groot probleem,ik heb geen goede band met haar maar wil niet de contact verbreken omdat ik weet wat allah zegt over ouders :traan1:
ze doet me zo veel pijn dat iemand anders haar echt gaat haten,ik ben naar mijn vader geweest en het probleem uitgelegd en hij zei heb sbar zo is ze eenmaal.
met de andere familie leden doet ze heel goed en met mij is het net of ik haar vriendin ben ofzo.
ben ik de enige die problemen heeft met mijn mams of zijn er andere die ook problemen hebben met hun ouders,ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
met goede tips
soukran
Atlas_Gebergte
18-04-2007, 19:14
dit kan je het beste met je moeder bespreken meid, ga naar haar toe en praat met haar, leg uit hoe verdrietig je je voelt. Succes.
mijnkind
18-04-2007, 21:00
dit kan je het beste met je moeder bespreken meid, ga naar haar toe en praat met haar, leg uit hoe verdrietig je je voelt. Succes.
ik heb het zo vaak tegen haar gezegd,maar het lijkt juist dat ze me daarom kleineert en krijg ok vaak het gevoel dat ze me een bitch vind terwijl ik gewoon de waarheid zeg,maar dat is in haar ogen geen respect tonen :jammer:
ik zeg het niet op een gemene manier ofzo,gewoon op hele rustige en respect volle manier.
maar toch bedankt schatje:kus:
Ave_Maria
18-04-2007, 21:10
oef moeilijk ja! :( soms heb ik dat ook, en dan zit mijn moeder fout maar ik weet ook wat Allah zegt over onze moeders dus kan ik mijn moeder niet negeren en praat ik gewoon verder met haar, soms echt met tegenzin van maar ik heb gewoon gelijk, het is wel mijn moeder
soms he, als ik denk dat ik dom heb gedaan tegen mijn moeder enzo, verplaats ik me in haar en zo kom ik erachter hoe mn moeder zich voelt, maar soms ligt de ruzie ook aan mij, maar meestal aan haar en dat maakt me soms ziek :(
maar meid niet alle moeders zijn hetzelfde, ik weet niet hoe erg de situatie bij jouis
heb sbar inderdaad, ik weet dat het soms moeilijk is
sgatje22
18-04-2007, 21:37
Je moeder moet je altijd met respect behandelen.
OemAbdoellah
18-04-2007, 21:51
als ik het zo lees zijn je ouders uit elkaar denk ik?
misschien doet ze zo. omdat je de dochter bent van haar exman..
Hoe dan ook het is en blijft je moeder!
blijf respect hebben
ik snap niet waar precies je probleem ligt met je moeder...
en ook als is je moeder, behandel haar met respect dat een moeder verdient....potverdikkeme, je hebt je leven aan haar te danken en jij hebt het hier over contact verbreken...SCHAAM JE!!!!
iemands paradijs ligt onder de voeten van de moeder, vergeet dat nooit!
wie weet wat voor jeugd je moeder heeft gehad de basis van ons gedrag ligt vaak in de opvoeding, wie weet heeft je moeder veel leed meegemaakt en heeft ze veel verdriet die ze niet verwerkt en je ouders zijn ook gescheiden.
Je moeder heeft geen makkelijk leven gehad en ik denk dat ze nog in het verleden vast zit, ze blokkeert zichzelf om door te groeien naar het heden en de toekomst dus heb geduld met haar ze kan er niks aan doen.
Besef meid dat ze niet tegen jou dit doet maar meer tegen zichzelf en vergeef het haar laat het los en bid voor haar en ben er voor haar ze heeft je harder nodig dan je denkt.
marocloubna
18-04-2007, 23:29
Hoe ze jou ook behandeld, het is en blijft je moeder. Je hebt er maar 1 van en dat zal ook altijd zo blijven. Wees er daarom zuinig op en behandel haar met respect en liefde voor het te laat is!!
Je denkt nu wel, die heeft makkelijk praten, maar het is echt zo!!
Straks is ze er niet meer (Allah ye 7fed) en dan zul je je leven lang spijt hebben dat je niet vaker aardiger was of vaker dingen voor haar gedaan hebt......
Wallah kan echt niet zonder mijn mama, het is mijn allerbeste vriendin, mijn leven, mijn alles. Als we een keer een meningsverschil of ruzietje hebben voel ik me echt niet goed en wil het zo snel mogelijk goed maken....
En de momenten die geweest zijn kun je niet meer terug halen..........
sallaam meid,
het is moeilijk als je ruzie met je ouders hebt,maar heb sbar wie heeft er geen ruzie met zijn familie
het draait om sbar en vergevenis
wens je sterkte meid :kus:
mijnkind
21-04-2007, 20:01
als ik het zo lees zijn je ouders uit elkaar denk ik?
misschien doet ze zo. omdat je de dochter bent van haar exman..
Hoe dan ook het is en blijft je moeder!
blijf respect hebben
nee,mijn ouders zijn niet gescheiden
dat heb ik altijd respect voor haar,ik word er alleen maar ziek van als ik zie hoe ze me kleineert:traan1:
mijnkind
21-04-2007, 20:06
ik snap niet waar precies je probleem ligt met je moeder...
en ook als is je moeder, behandel haar met respect dat een moeder verdient....potverdikkeme, je hebt je leven aan haar te danken en jij hebt het hier over contact verbreken...SCHAAM JE!!!!
iemands paradijs ligt onder de voeten van de moeder, vergeet dat nooit!
wie zegt dat ik geen respect voor haar heb en dat IK de contact wil verbreken ik schreef iemand ANDERS zal zeker de contact verbreken als die in mijn schoenen zou staan :rolleyes:, ik behandel haar meer met respect dan de andere familie leden
ik zou niet durven om met haar de contact te verbreken,ik zat er gewoon mee en wou wat goede TIPS van de dames en of ze het ook mee hebben gemaakt.
maar laat maar ,ik zal het maar laten rusten want ik word hier al niet begrepen :moe:
dounia1989
21-04-2007, 23:02
Ik heb bijna het zelfde. Mijn moeder en ik hebben ook geen goeie band met mekaar.
Mijn vader en ik weer wel, hij behandeld me echt met respect.
Bij me moeder is dat helaas niet het geval, hoewel ik haar natuurlijk wel met respect behandel
Soms zit ik uren lang te huilen ( vooral als ik ga slapen) op de manier hoe ze met me omgaat breekt mijn hart!!.
Ik ben haar enige dochter, dan heb ik zo iets van: waarom waardeerd je me in godsnaam niet!!!!
Ze scheld me uit voor (****! en nog veel meer.
Ook dat probeer ik te negeren, maar het lijkt me niet te lukken. Soms als ik andere meiden zo goed met hun moeders omgaan, dan doet t mij zo ongeloofelijk veel pijn van binnen.
Naar me moeder toe lopen en haar uitlegen hoe ik me voel, daar zou niets van komen, ik weet dat ik dan ga uitgebarsten, kben namelijk een hele gevoelige persoon. Ik doe zo veel voor haar, maar alsnog doet ze zo hatelijk en is ze constant bezig met mij te kleineren
tegen Alle andere is ze gewoon super lief!
Maar ja,
Gr D.
http://cards.****************/288100 ;)
Gair inshallah
Pardijs ligt onder de voeten van je moeder
bollebuik
21-04-2007, 23:29
Ik heb bijna het zelfde. Mijn moeder en ik hebben ook geen goeie band met mekaar.
Mijn vader en ik weer wel, hij behandeld me echt met respect.
Bij me moeder is dat helaas niet het geval, hoewel ik haar natuurlijk wel met respect behandel
Soms zit ik uren lang te huilen ( vooral als ik ga slapen) op de manier hoe ze met me omgaat breekt mijn hart!!.
Ik ben haar enige dochter, dan heb ik zo iets van: waarom waardeerd je me in godsnaam niet!!!!
Ze scheld me uit voor (****! en nog veel meer.
Ook dat probeer ik te negeren, maar het lijkt me niet te lukken. Soms als ik andere meiden zo goed met hun moeders omgaan, dan doet t mij zo ongeloofelijk veel pijn van binnen.
Naar me moeder toe lopen en haar uitlegen hoe ik me voel, daar zou niets van komen, ik weet dat ik dan ga uitgebarsten, kben namelijk een hele gevoelige persoon. Ik doe zo veel voor haar, maar alsnog doet ze zo hatelijk en is ze constant bezig met mij te kleineren
tegen Alle andere is ze gewoon super lief!
Maar ja,
Gr D.
http://cards.****************/288100 ;)
en waarom doet ze dan zo? het moet aan jou liggen. ik geloof niet dat een moeder ZOMAAR uit het niets zo gaat reageren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.