LZN
10-09-2003, 18:08
Salaam allemaal Ik heb een site door gekregen van een goeie vriendin van mij. Het werkt echt. Ik dacht eerst uitproberen voor dat ik het overal plaats, het is echt de moeite waard, ik heb laatst geld ontvangen ************** in het kort: ************** heeft de beste methode om de door u gewenste doelgroep te bereiken. Wanneer een lid zich aanmeldt en zich registreert verwerken wij hun persoonsgegevens en interessegebieden in een database. In ruil voor het verstrekken van deze persoonlijke gegevens ontvangen onze leden zogenaamde "parels" , die ze kunnen inruilen voor een bepaald geldbedrag. Onze leden geven toestemming om de persoonlijke informatie te gebruiken en bijvoorbeeld dagelijks gericht (getarget) e-mail te sturen. Met behulp van de persoonlijke gegevens is het mogelijk om informatie op maat aan te bieden. De informatie zal altijd gewenst zijn aangezien ze bij inschrijving interessegebieden zoals bijvoorbeeld, vrije tijd, internet, mobiele telefonie en dergelijke hebben aangegeven. Op deze wijze hebben uw mailings een veel hogere click-through rate doordat de juiste doelgroep wordt bereikt. Onze leden kunnen nog op diverse andere manieren parels verdienen, bijvoorbeeld door een aankoop van uw product of het zoeken van een letter op een door u verlangde website. Geld verdienen Wij brengen je op de hoogte van mooie aanbiedingen, die precies op jouw interesses zijn afgestemd. Dit kunnen nieuwe producten zijn of aanbiedingen met grote kortingen. Ook heb je de mogelijkheid om deze aanbiedingen op je website te plaatsen en hiermee geld te verdienen! Meld je vrienden aan Vertel je vrienden over ************** en verdien 1.25 per aangemeld lid. Daarnaast ontvangt elk lid die zich aanmeldt ook nog eens 1.25 als beginsaldo! Waar wacht je nog op? Deelname is geheel gratis, wij ontvangen geld van onze adverteerders waarmee wij onze leden weer betalen! Interesse? http://www.**************.nl/leden/refere.php?ref=nemoes.