Bekijk originele versie : Waar winkelen de dames van DWVDMV?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
StylishWoman
18-04-2007, 17:23
Aangezien de andere topic uit frustratie verwijderd is, ben ik toch benieuwd naar waar iedereen winkelt!
Wat zijn je favoriete winkels, favoriete winkelsteden en waar slaag jij ALTIJD?
Wat is je grootste miskoop aller tijden?
Hoe typeer je jouw stijl? :D
ey waar is de esprite/ ik haat wat marok meiden dragen, i kdraag tommy topic gebeleven????
StylishWoman
18-04-2007, 17:33
ey waarom is de esperite/ ik haat wat marok meiden dragen, i kdraag tommy topic gebeleven????
Die heeft ze weg gehaald, voelde zich blijkbaar gekrenkt. :haha:
Ik winkel bij Tommy dus ben ik apart, weet je. :lol:
jah :hihi: neeh effe serieus...dat is net zoiets als van ik doe mijn boodschappen bij de AH en ik zie daar nooit een mocro....:lol:
SweetDroopy
18-04-2007, 17:40
Die heeft ze weg gehaald, voelde zich blijkbaar gekrenkt. :haha:
Ik winkel bij Tommy dus ben ik apart, weet je. :lol:
Ik heb het weg gehaald,
StylishWoman
18-04-2007, 17:41
jah :hihi: neeh effe serieus...dat is net zoiets als van ik doe mijn boodschappen bij de AH en ik zie daar nooit een mocro....:lol:
Nee, nee ik winkel alleen bij Tommy, Mexx en Inwear, daar komen Marokkaanse meisjes niet. Die dragen alleen maar H&M en dumpzaakschoenen. :ego:
XCindarellaX
18-04-2007, 17:41
Ik winkel graag in vila, WE women, invito enz.. Voor basis kleding ga ik wel naar h en m. Ik ga ook vaak mannen winkels in om kleding te kopen voor me man.
Ik heb echt een miskoop gedaan deze week. Ik had een jas besteld bij h en m van madonna voor 79,90. Ik vind het echt een lelijke stof. Het is 79,90 niet waard.
Ik heb geen standaard winkel. Ik ga weleens naar Almere/Amsterdam/Utrecht en slaag daar altijd. Ga gewoon bijna elke winkel in. Ik weet vaak niet eens waar ik iets heb gekocht. Wat ik wel doe ik ga vaak die onbekende winkeltjes in en vind vaak iets orgineels. Mijn stijl is vaak netjes. Grootste miskoop? Heb er genoeg heb laatst mooi dure schoenen gekocht en na 10 minuten kreeg ik blaren.
StylishWoman
18-04-2007, 17:42
Ik winkel graag in vila, WE women, invito enz.. Voor basis kleding ga ik wel naar h en m. Ik ga ook vaak mannen winkels in om kleding te kopen voor me man.
Ik heb echt een miskoop gedaan deze week. Ik had een jas besteld bij h en m van madonna voor 79,90. Ik vind het echt een lelijke stof. Het is 79,90 niet waard.
Leuk! :D
Stuur die Madonna jas terug naar Madonna. Mag ze 'm zelf aan doen. :hihi:
Waar koop je, je schoenen?
SweetDroopy
18-04-2007, 17:43
Nee, nee ik winkel alleen bij Tommy, Mexx en Inwear, daar komen Marokkaanse meisjes niet. Die dragen alleen maar H&M en dumpzaakschoenen. :ego:
:maf2: :maf2: :hihi: :hihi:
akhlaag jij draagt toch hijaab? draag je dan gewone wijde kleren? lange jurken etc? wees wat specifieker....:D
oohhww deze topic is zooooooooo leuk!!!
StylishWoman
18-04-2007, 17:44
Ik heb geen standaard winkel. Ik ga weleens naar Almere/Amsterdam/Utrecht en slaag daar altijd. Ga gewoon bijna elke winkel in. Ik weet vaak niet eens waar ik iets heb gekocht. Wat ik wel doe ik ga vaak die onbekende winkeltjes in en vind vaak iets orgineels. Mijn stijl is vaak netjes. Grootste miskoop? Heb er genoeg heb laatst mooi dure schoenen gekocht en na 10 minuten kreeg ik blaren.
Aandoen tot ze geen zeer meer doen. Ben daar heel eigenwijs is. :hihi: Als ze mooi zijn, is het geen miskoop, dan doen ze gewoon zeer. :D
StylishWoman
18-04-2007, 17:45
Een shoptopic, om van te smullen. :likje:
Wat ik niet mooi vind en wat veel marokkaanse meisjes dragen is een rokje boven een broek. Iets wat ik nooit aan zou doen. En wat ik lelijk vinden is kapote schoenen waarvan de lak van de schoen af is.
ik heb ooit ballerina's gekocht en die deden zoveeeeeeeeeel pijn! ik heb echt weken met bebloede voeten rondgelopen..op een gegeven moment moest ik slippers aan in de kou .....:hihi: maar goed daarna deden ze geen pijn meer en heb er nog lang van genoten :D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.