Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gsm nummer opsporen

000Sarah000
18-04-2007, 14:52

Kan iemand me soms helpen,ik heb al vanaf vrijdag ruzie met mijn vriend, zaterdag is hij plots naar het buitenland vertrokken. Ik kan hem niet contacteren. Alleen bij base kan ik via zijn nummer teweten komen waar hij verblijft maar zij willen niets zeggen. Heeft er iemand hier soms meer informatie over,hoe ik via zijn nr achter het land kan komen... Alvast bedankt! xx sarah

Imane_84
18-04-2007, 14:57
ik zou het niet weten zuster.. laat het er bij en als hij jou egt waard is komt ie wel terug zonder dat jij der wt voor zal doen..

SweetRose
18-04-2007, 15:00
Vraag zijn ouders, zussen, broers, vrienden etc etc of hij hen nix gezegd heeft?

000Sarah000
18-04-2007, 15:03
Tegen zijn werk en vriende heeft hij gezegt dat hij naar marokko ging voor de begrafenis van zijn oma,terwijl zijn oma al van vorige week begraven is; Zijn moeder en zuster verblijven nu ook in marokko,met hun heb ik al contact opgenomen en ze weten van niets,zijn moeder mag het zelfs niet wete dat hij weg is want dan gaat ze ongerust worde zijn z'n zus...

25miranda
18-04-2007, 15:07

als je weet welke provider hij heeft kan je het via hun proberen... en anders als hij jou heeft gebeld anoniem of niet kan je het via provider na gaan. want zijn nr is dan wel bij hun bekend maar of ze het zomaar doen is vraag 2 .