Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lijk gedumpt na mislukte smokkel, mijn hart huilt!

Pagina's : [1] 2

LZN
10-09-2003, 17:25

Twee vrouwen uit Amsterdam van begin twintig jaar zijn opgepakt wegens mensensmokkel met dodelijke afloop. De vriendinnen probeerden tegen betaling een jonge Marokkaan in de kofferbak naar Nederland te smokkelen. Op de veerboot naar Spanje stikte de man doordat de temperatuur in het ruim opliep tot 45 graden. De vrouwen dumpten het lijk langs de tolweg bij Malaga. Vermoedelijk uit wroeging meldde een vrouw zich eind augustus bij de politie. Kort hierop werd ook haar vriendin ingerekend. In Rotterdam meldde zich nog een man bij de politie. Hij is vermoedelijk de initiator van de operatie. Bron:at5.nl.

Ezzedine
10-09-2003, 17:28
Domme haraka

Bidawi_Mazlot
10-09-2003, 17:51
Origineel gepost door Soul_Saima Twee vrouwen uit Amsterdam van begin twintig jaar zijn opgepakt wegens mensensmokkel met dodelijke afloop. De vriendinnen probeerden tegen betaling een jonge Marokkaan in de kofferbak naar Nederland te smokkelen. Op de veerboot naar Spanje stikte de man doordat de temperatuur in het ruim opliep tot 45 graden. De vrouwen dumpten het lijk langs de tolweg bij Malaga. Vermoedelijk uit wroeging meldde een vrouw zich eind augustus bij de politie. Kort hierop werd ook haar vriendin ingerekend. In Rotterdam meldde zich nog een man bij de politie. Hij is vermoedelijk de initiator van de operatie. Bron:at5.nl Ik snap dit echt niet wallah, hij heeft het mooie platteland willen verruilen voor een mensonwaardige dood :jammer: Maar aan de andere kant heb ik geen medelijden met zulke lui, ik heb zovaak gesproken met zulke lui(die om de week een poging waagde) en bij sommige begreep ik het echt niet, ze hadden een gelukkig familieband, huis, eten etc. en toch wilde ze hun geluk zoeken in Europa, wat je ze ook verteld het help voor geen kant en soms word ik echt fuc.ked up kwaad op ze!!!. De marokkanen uit europa(niet allemaal) geven een hele verkeerde beeld van europa en niet te vergeten de satelite receivers hebben hier voor gezorgt, ze zien even Parijs op tv met al die mooie grote gebouwen en lichten en denken gelijk dat het in het hartje ook zo paradijselijk aan toe gaat. Als Marokko een paradijs was dan zat ik uiteraard niet in Nederland maar ik ga echt niet(in hun situatie) zo groot risico nemen om dadelijk als zwerver(als ze geluk hebben) rond te lopen in de straten van spanje met de hoop dat er een boer naar ze toe komt om voor 4 euro per uur 24uu lang te gaan ploegen zonder enige zekerheid. De dames in europa zien deze lui ook al als stuk vuil dus daarmee maken ze ook al weinig kans, het is gewoon een vreselijk leven wat die jongens meemaken en hun excuse is vaak ik ben al dood ten dode opgeschreven in Marokko dus waarom geen risico's nemen Ik zeg altijd Allah ie 7sen 3wanhom!!!, een leven is kostbaar bij Allah(swt) dus doe iets met je leven binnen Marokko, als je een stel hersenen hebt dan kan je geld binnen halen en een toekomst bouwen daar....tja zonder hersenen kan je geen geld maken helaas.

sahira
10-09-2003, 17:59
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Ik snap dit echt niet wallah, hij heeft het mooie platteland willen verruilen voor een mensonwaardige dood :jammer: Maar aan de andere kant heb ik geen medelijden met zulke lui, ik heb zovaak gesproken met zulke lui(die om de week een poging waagde) en bij sommige begreep ik het echt niet, ze hadden een gelukkig familieband, huis, eten etc. en toch wilde ze hun geluk zoeken in Europa, wat je ze ook verteld het help voor geen kant en soms word ik echt fuc.ked up kwaad op ze!!!. De marokkanen uit europa(niet allemaal) geven een hele verkeerde beeld van europa en niet te vergeten de satelite receivers hebben hier voor gezorgt, ze zien even Parijs op tv met al die mooie grote gebouwen en lichten en denken gelijk dat het in het hartje ook zo paradijselijk aan toe gaat. Als Marokko een paradijs was dan zat ik uiteraard niet in Nederland maar ik ga echt niet(in hun situatie) zo groot risico nemen om dadelijk als zwerver(als ze geluk hebben) rond te lopen in de straten van spanje met de hoop dat er een boer naar ze toe komt om voor 4 euro per uur 24uu lang te gaan ploegen zonder enige zekerheid. De dames in europa zien deze lui ook al als stuk vuil dus daarmee maken ze ook al weinig kans, het is gewoon een vreselijk leven wat die jongens meemaken en hun excuse is vaak ik ben al dood ten dode opgeschreven in Marokko dus waarom geen risico's nemen Ik zeg altijd Allah ie 7sen 3wanhom!!!, een leven is kostbaar bij Allah(swt) dus doe iets met je leven binnen Marokko, als je een stel hersenen hebt dan kan je geld binnen halen en een toekomst bouwen daar....tja zonder hersenen kan je geen geld maken helaas. now you're talking sense...:goedzo:

Bidawi_Mazlot
10-09-2003, 18:08

Origineel gepost door sahira now you're talking sense...:goedzo: Tja je moet ieder individu als een individu behandelen :D

Ikhlas
10-09-2003, 18:40
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Ik snap dit echt niet wallah, hij heeft het mooie platteland willen verruilen voor een mensonwaardige dood :jammer: Maar aan de andere kant heb ik geen medelijden met zulke lui, ik heb zovaak gesproken met zulke lui(die om de week een poging waagde) en bij sommige begreep ik het echt niet, ze hadden een gelukkig familieband, huis, eten etc. en toch wilde ze hun geluk zoeken in Europa, wat je ze ook verteld het help voor geen kant en soms word ik echt fuc.ked up kwaad op ze!!!. De marokkanen uit europa(niet allemaal) geven een hele verkeerde beeld van europa en niet te vergeten de satelite receivers hebben hier voor gezorgt, ze zien even Parijs op tv met al die mooie grote gebouwen en lichten en denken gelijk dat het in het hartje ook zo paradijselijk aan toe gaat. Als Marokko een paradijs was dan zat ik uiteraard niet in Nederland maar ik ga echt niet(in hun situatie) zo groot risico nemen om dadelijk als zwerver(als ze geluk hebben) rond te lopen in de straten van spanje met de hoop dat er een boer naar ze toe komt om voor 4 euro per uur 24uu lang te gaan ploegen zonder enige zekerheid. De dames in europa zien deze lui ook al als stuk vuil dus daarmee maken ze ook al weinig kans, het is gewoon een vreselijk leven wat die jongens meemaken en hun excuse is vaak ik ben al dood ten dode opgeschreven in Marokko dus waarom geen risico's nemen Ik zeg altijd Allah ie 7sen 3wanhom!!!, een leven is kostbaar bij Allah(swt) dus doe iets met je leven binnen Marokko, als je een stel hersenen hebt dan kan je geld binnen halen en een toekomst bouwen daar....tja zonder hersenen kan je geen geld maken helaas. Veel mensen ma yahamdoush Allah meer, ze kennen geen baraka. Inderdaad Allah yahsen el 3ouwn :verdriet:

Ikhlas
10-09-2003, 18:42
En in dit trieste geval: Inna Lillahi wa Inna Lillahi Raji3oun

redcat
10-09-2003, 18:54
Origineel gepost door Soul_Saima Twee vrouwen uit Amsterdam van begin twintig jaar zijn opgepakt wegens mensensmokkel met dodelijke afloop. De vriendinnen probeerden tegen betaling een jonge Marokkaan in de kofferbak naar Nederland te smokkelen. Op de veerboot naar Spanje stikte de man doordat de temperatuur in het ruim opliep tot 45 graden. De vrouwen dumpten het lijk langs de tolweg bij Malaga. Vermoedelijk uit wroeging meldde een vrouw zich eind augustus bij de politie. Kort hierop werd ook haar vriendin ingerekend. In Rotterdam meldde zich nog een man bij de politie. Hij is vermoedelijk de initiator van de operatie. Bron:at5.nl Triest, ronduit triest!! Maar hoe zou jij het nu vinden als er reacties kwamen in de trant van: 'mooi om te weten dat er weer een Marokkanse familie met een trauma rondloopt'?

sahira
10-09-2003, 19:03
Origineel gepost door redcat Triest, ronduit triest!! Maar hoe zou jij het nu vinden als er reacties kwamen in de trant van: 'mooi om te weten dat er weer een Marokkanse familie met een trauma rondloopt'? nou niet gelijk met moddergooien redcat..... :D

redcat
10-09-2003, 19:04
Varkensworst nog wel.... tut tut tut tut

redcat
10-09-2003, 19:09
Origineel gepost door sahira nou niet gelijk met moddergooien redcat..... :D Ik gooi niet met modder, ik stel een vraag. Jammer dat Saima er voor kiest om geen antwoord op deze vraag te geven.

sahira
10-09-2003, 19:11
Origineel gepost door redcat Ik gooi niet met modder, ik stel een vraag. Jammer dat Saima er voor kiest om geen antwoord op deze vraag te geven. Tja...daar kan je verwachten....dus bespaar jezelf die moeite en stel die vraag aan een ander... ;)

redcat
10-09-2003, 19:13
Origineel gepost door sahira Tja...daar kan je verwachten....dus bespaar jezelf die moeite en stel die vraag aan een ander... ;) Nou, af en toe is er best met haar te praten hoor. That's why I keep on trying........

sahira
10-09-2003, 19:18
Origineel gepost door redcat Nou, af en toe is er best met haar te praten hoor. That's why I keep on trying........ I wish u luck... :D Soms kun je vragen achterwege laten, dat wilde ik ermee zeggen.

GeenLeven
10-09-2003, 23:37

Origineel gepost door Soul_Saima Twee vrouwen uit Amsterdam van begin twintig jaar zijn opgepakt wegens mensensmokkel met dodelijke afloop. De vriendinnen probeerden tegen betaling een jonge Marokkaan in de kofferbak naar Nederland te smokkelen. Op de veerboot naar Spanje stikte de man doordat de temperatuur in het ruim opliep tot 45 graden. De vrouwen dumpten het lijk langs de tolweg bij Malaga. Vermoedelijk uit wroeging meldde een vrouw zich eind augustus bij de politie. Kort hierop werd ook haar vriendin ingerekend. In Rotterdam meldde zich nog een man bij de politie. Hij is vermoedelijk de initiator van de operatie. Bron:at5.nl :jammer: Lahrahmoe, Moge Allah (swt) zijn familie de kracht geven om met dit verlies te moeten leven. En voor die dames :aftel: ik hoop dat justitie ze gaat vervolgen !! Stupid b.itches en dat voor een paar euro's :kwaad: :jammer:

Pagina's : [1] 2