Bekijk originele versie : kadootje voor mijn man
Gisteren heb ik een mok laten maken met de foto van onze kat. Het was toevallig een aanbieding, mok met foto voor maar 5 euro. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik dat zou laten maken voor als we 7 jaar getrouwd zijn, maar dat is pas op 28 juli. Zou ik het zo lang vol houden om dit tot dan te bewaren. Wat zouden jullie doen. Zouden jullie het kado nu al geven of wachten tot de trouwdatum? Ik vind het moeilijk. Ik weet niet of ik zo lang kan wachten.:hihi:
StylishWoman
18-04-2007, 14:05
Een mok als cadeautje ter ere van jullie jubileum? :hihi:
Een mok als cadeautje ter ere van jullie jubileum? :hihi:
Is toch leuk. Met foto van onze kat. Onze kat is alles voor ons, het is ons kindje.:hihi:
gewoon geven. En een groot normaal cadeau kopen later :haha:
StylishWoman
18-04-2007, 14:11
Is toch leuk. Met foto van onze kat. Onze kat is alles voor ons, het is ons kindje.:hihi:
:maf: :hihi:
gewoon geven. En een groot normaal cadeau kopen later :haha:
Weet jij dan nog een kado voor op onze trouwdag. Ik weet normaal nooit iets om te kopen. Mijn man zegt altijd, ik heb alles al.
Weet jij dan nog een kado voor op onze trouwdag. Ik weet normaal nooit iets om te kopen. Mijn man zegt altijd, ik heb alles al.
Dan moet hij maar cadeaus kopen voor jou:hihi:. Ga lekker een dagje weg samen. Koop nieuwe kleertjes voor hem, mooi horloge keus zat toch:D
We hebben mekaar ook nooit kadootjes gegeven op onze trouwdag. We gaan dan wel meestal uit eten. O ja, 1 keer heb ik een boek gekregen dat ik graag had. Daar was ik heel blij mee.
cuisinetje
18-04-2007, 14:15
Ben je marokkaanse?? gewoon uit nieuwsgierigheid..............
Als ik mijn man een mok zou geven met de foto van onze kat ...............wallah ik zou dat heel mijn leven mogen aanhoren :o
Flippie, vind het wel wat hebben.
Helemaal top als je weet dat je hem daarmee blij zou kunnen maken.
mientje007
18-04-2007, 14:18
Ben je marokkaanse?? gewoon uit nieuwsgierigheid..............
Als ik mijn man een mok zou geven met de foto van onze kat ...............wallah ik zou dat heel mijn leven mogen aanhoren :o
:lol: al zou er een foto van mij opzitten zou hij nog denken van :maf2:
hihihi
Flippie, vind het wel wat hebben.
Helemaal top als je weet dat je hem daarmee blij zou kunnen maken.
Ja, ik weet zeker dat hij daar blij mee zal zijn.
StylishWoman
18-04-2007, 14:20
:lol: al zou er een foto van mij opzitten zou hij nog denken van :maf2:
hihihi
Ik dacht dat ik de enige was! :haha:
maghreb D-lite
18-04-2007, 14:23
he hoe doe je dat eigenlijk?? leuk idee alleen wil ik dan een foto van mezelf en ons lievelingsnichtje erop zetten.... maar kat is ook leuk hoor!!
heb de foto op mijn pc staan hoe moet je dat inleveren zodat ze dat op die mok zetten??? en waar heb je dat laten doen voor 5 euro??
maghreb D-lite
18-04-2007, 14:25
bij de kruidvat kun je ook een foto op een t-shirt drukken, op een mok, en op een puzzel....
maar is wel wat duurder
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.