Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tata`s,negers,negerinnen

Pagina's : [1] 2 3

lovelymocro5
10-09-2003, 16:30

waarom vallen marokanen op geen moslims........ :confused: :confused: onder andere: TATA`S, BAKRAS,NEGERS,NEGERINNEN,CHINEZEN E.D OKe en nu naar jullie wat vinden jullie daarvan..? wat zullen de antwoorden zijn???

SaMiax
10-09-2003, 16:32
deze topic was al geopend.. en toen heropent.. en toen her-heropent.. en zo kunnen we wel 989859859 keer doorgaan :rolleyes:...

lovelymocro5
10-09-2003, 16:34
Origineel gepost door SaMiax deze topic was al geopend.. en toen heropent.. en toen her-heropent.. en zo kunnen we wel 989859859 keer doorgaan :rolleyes:... En nu weer heropend....... heb je er wat tegen ofsjow....nee..... dan hou je bezig met de dingen die je wel intreseren aight.....

SaMiax
10-09-2003, 16:36
Origineel gepost door lovelymocro5 En nu weer heropend....... heb je er wat tegen ofsjow....nee..... dan hou je bezig met de dingen die je wel intreseren aight..... skat tis heropent.. en tis interesseren.. ga eerst aan je schrijffouten werken voordat je weer met shie onzinnige topic aan komt kwakken AAIGHT ;)

Soefy
10-09-2003, 16:38

Samiiiiiiiiii..:giechel: pff echt een uitgezeikte onderwerp..:rolleyes:

SaMiax
10-09-2003, 16:40
Of nieT! :p

House
10-09-2003, 16:41
Het is heropenD :rolleyes:

Zolodo
10-09-2003, 16:44
Origineel gepost door lovelymocro5 waarom vallen marokanen op geen moslims........ :confused: :confused: onder andere: TATA`S, BAKRAS,NEGERS,NEGERINNEN,CHINEZEN E.D OKe en nu naar jullie wat vinden jullie daarvan..? wat zullen de antwoorden zijn??? kunnen die mensen niet toevallig ook moslim zijn??

Maroc_oogjes
10-09-2003, 16:45
Stelletje Irritante Leraren.. :p

lilmaroc
10-09-2003, 16:49
Origineel gepost door lovelymocro5 waarom vallen marokanen op geen moslims........ :confused: :confused: onder andere: TATA`S, BAKRAS,NEGERS,NEGERINNEN,CHINEZEN E.D OKe en nu naar jullie wat vinden jullie daarvan..? wat zullen de antwoorden zijn??? Al Sla Je Me Dood!! :confused: :wat?!:

lovelymocro5
10-09-2003, 16:49
lees eens ff goed zolodo___ en voor die chicka die mij zogenaamd aan het verbeteren was...... ga eens iemand anders vervelen wil je....... ooit gehoord van een foutje is menselijk? Want mijn nederlands is waarscheinlijk veel beter dan die van jouw..... maar waarom vinden jullie dit een domme onderwerp..... waarheid doet pijn HE hehahahahahhahah B I T C H E Z :zwaai:

Masriya
10-09-2003, 16:50
OMDATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT ZE MAKKELIJK IN BED TE KRIJGEN ZIJN, EN DIE MOCROS HEBBEN RESPECT VOOR HUN MOCROS MEISJES. GEEN DANK DOEI

SaMiax
10-09-2003, 16:51
Origineel gepost door lovelymocro5 lees eens ff goed zolodo___ en voor die chicka die mij zogenaamd aan het verbeteren was...... ga eens iemand anders vervelen wil je....... ooit gehoord van een foutje is menselijk? Want mijn nederlands is waarscheinlijk veel beter dan die van jouw..... maar waarom vinden jullie dit een domme onderwerp..... waarheid doet pijn hehahahahahhahah *****ez tarr egt een zielig west side b!tch ben jij :rolleyes: oke laten we het zo doen.. waarom vallen marokanen op geen moslims........ en waarom val jij dan op geen moslims? :rolleyes:

lovelymocro5
10-09-2003, 16:55
HAHAHAHAHA wat een onzin....... respect toch... als een marokaanse chick wel in bed wil duiken met jouw....zeg jij dan nee....... marokaanse jongens zoeken gewoon het woord " JA" En dat kunnen ze niet vinden bij een marokaanse chick als het gaat om KRIKKEN...!! EN JA WE weten nu heus wel dat als je een marokaanse jongen ziet met een bakra dat het om 1 ding gaat..... nou voor die jongens TAZZ HLIKOUM

Zolodo
10-09-2003, 16:56

ik heb goed gelezen ik ken negers en chinezen die moslim zijn en getrouwd met een marokkaanse meid, kan toch? en die tatas en barkas weet ik niet wat dat is

Pagina's : [1] 2 3