Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : PREM in OVERVECHT(utrecht)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

roemaisa78
18-04-2007, 09:45

Ik wist niet wat ik zag. Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Ik had er geen woorden voor. Het gedrag van die kleine kinderen. Zo asociaal. En wat ik nog erger vond is ze3ma die studenten die hoogopgeleid was. en die door die hollandse mevrouw de grond werd in geboord. en dat ie haar nog gelijk gaf ook. Volgens mij is dat deel van NL gewoon afgesneden van de normale samenleving. Het was afschuwlijk om te zien. Nu pas begrijp ik die hollanders. Eerst had ik altijd het idee dat die hollanders overdreven. ik woon ook in nl en heb nog nooit zulke marokkanen gezien. dus ik dacht die overdrijven. Maar nu ik het zelf heb gezien. schaam ik me dood.

Gambit
18-04-2007, 09:50
:hihi: Goed dat je weer trug op aarde bent LaLa Land is leuk maar onrealistisch.

tangerboumba
18-04-2007, 10:07
vreselijk die marokkaanse jongetjes, het waren kinderen tot 13 jaar. het heeft niet alleen te maken met omgeving maar ook de fout echt ligt ook bij de opvoeding van de ouders, een kind van 8 hoort niet tot 10 uur s`avonds op straat te slenteren ze hebben gewoon alle probleem gezinnen in 1 plek gedumpt. de overheid is mede schuldig en moet nu goed hun nekken uitsteken om dit op te lossen samen met de ouders.

DessertRose15
18-04-2007, 10:09
Ik wist niet wat ik zag. Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Ik had er geen woorden voor. Het gedrag van die kleine kinderen. Zo asociaal. En wat ik nog erger vond is ze3ma die studenten die hoogopgeleid was. en die door die hollandse mevrouw de grond werd in geboord. en dat ie haar nog gelijk gaf ook. Volgens mij is dat deel van NL gewoon afgesneden van de normale samenleving. Het was afschuwlijk om te zien. Nu pas begrijp ik die hollanders. Eerst had ik altijd het idee dat die hollanders overdreven. ik woon ook in nl en heb nog nooit zulke marokkanen gezien. dus ik dacht die overdrijven. Maar nu ik het zelf heb gezien. schaam ik me dood. Ja joh, toen ze zei dat wij leefden in een land dat haar ouders hadden opgebouwd! Watte?? ONZE OUDERS ZOU ZE BEDOELEN?????????? Onze ouders hebben het vuile werk gedaan na de WO II...........!!! Wat een looser was dat zeg?? En die kinderen? Waar zijn die ouders??? Waarom laten ze hun kinderen op straat rondzwerven?? Ik was zo shocking!!!! Aso's eerste klas, ik schaamde me dieper dan diep!!!!!!!!!

insaan_3aadi
18-04-2007, 10:09

Ja zag een klein stukje waarbij hij een gesprek had met een politieagent en er hangjongeren achter ze stonden :jammer: wallah ik schaam me dood om dat soort marokkanen :jammer: ze mogen stuk voor stuk opgepakt worden van mij als je het vragen mag! Ik haat dat soort tuig, al zou mijn eigen broertje erbij zitten! Schande!

DessertRose15
18-04-2007, 10:10
Ja zag een klein stukje waarbij hij een gesprek had met een politieagent en er hangjongeren achter ze stonden :jammer: wallah ik schaam me dood om dat soort marokkanen :jammer: ze mogen stuk voor stuk opgepakt worden van mij als je het vragen mag! Ik haat dat soort tuig, al zou mijn eigen broertje erbij zitten! Schande! En toen die snotaap tegen de cameraman zei: wat film je me a mafkees?? :confused: nouuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

insaan_3aadi
18-04-2007, 10:12
En hoe die jongen met zssjjj zsjsjsj jzjsjsjsj ging praten (geel truitje had hij aan) en hele bla theorieen, hij kon amper NL en hoe hij deed KOTSS!! Hij is nota bene hier geboren in NL! Ongelovelijk! Vind je het gek dat kaaskoppen niks van marokkanen moeten hebben? Ik als marokkaanse zijnde zeg WEG MET DIE TUIG!! Allah yahdiehoem want zonder Islam ben je echt ver heen!

temsamane25
18-04-2007, 10:13
Ik wist niet wat ik zag. Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Ik had er geen woorden voor. Het gedrag van die kleine kinderen. Zo asociaal. En wat ik nog erger vond is ze3ma die studenten die hoogopgeleid was. en die door die hollandse mevrouw de grond werd in geboord. en dat ie haar nog gelijk gaf ook. Volgens mij is dat deel van NL gewoon afgesneden van de normale samenleving. Het was afschuwlijk om te zien. Nu pas begrijp ik die hollanders. Eerst had ik altijd het idee dat die hollanders overdreven. ik woon ook in nl en heb nog nooit zulke marokkanen gezien. dus ik dacht die overdrijven. Maar nu ik het zelf heb gezien. schaam ik me dood. er was er 1 die het verpeste ,die ezel met die gele shirt aan.gatverdamme schandalig om te zien gewoon. een snotneus van 13 jaar die een grote bek opzet tegen een politieagent. en een cameraman uitmaakt voor mafkees. sorry maar zijn ouders hebben diep maar dan ook diep gefaald in zijn opvoeding. Sorry je hoeft voor die gasten geen projecten op te zetten.Het enige wat bij dat soort helpt is een keiharde aanpak. 99% van de marokkanen in nederland is dagelijks bezig om de vooroordelen die nederlanders hebben van tafel te vegen en te werken aan hun toekomst.Maar dan komt er zo een snotneus die het voor ze verpest. schandalig gewoon. het maakte me woedend gewoon ,zijn gedrag was totaal niet te accepteren

bubelgirl
18-04-2007, 10:15
Aanstaande vrijdag is er een bijeenkomst met de politie utrecht en marokkaanse jongeren uit kanaleneiland ben benieuwd hoe dat er aan toe gaat :moe: Als ze maar niet gaan schelden ofzo zou me doodschamen :moe:

teletubbie
18-04-2007, 10:16
En hoe die jongen met zssjjj zsjsjsj jzjsjsjsj ging praten (geel truitje had hij aan) en hele bla theorieen, hij kon amper NL en hoe hij deed KOTSS!! Hij is nota bene hier geboren in NL! Ongelovelijk! Vind je het gek dat kaaskoppen niks van marokkanen moeten hebben? Ik als marokkaanse zijnde zeg WEG MET DIE TUIG!! Allah yahdiehoem want zonder Islam ben je echt ver heen! vindt je het gek dat ze zo gaan praten, ze gaan niet eens naar school. ik heb me gisteren diep geschaamt:jammer: als me kids''shit'' roepen, worden ze daarop aangesproken door mij! maar goed!

insaan_3aadi
18-04-2007, 10:18
Triest eigenlijk, kinderen baren en op straat gooien :jammer: kijk van de eerste generatie kan je nog zeggen dat ze niet beter weten en ander mentalileit hebben etc etc, maar de jongeren van tegenwoordig hebben gewoon jonge ouders waarvan de meesten gewoon naar school zijn gegaan :jammer:

Prettily
18-04-2007, 10:19
En hoe die jongen met zssjjj zsjsjsj jzjsjsjsj ging praten (geel truitje had hij aan) en hele bla theorieen, hij kon amper NL en hoe hij deed KOTSS!! Hij is nota bene hier geboren in NL! Ongelovelijk! Vind je het gek dat kaaskoppen niks van marokkanen moeten hebben? Ik als marokkaanse zijnde zeg WEG MET DIE TUIG!! Allah yahdiehoem want zonder Islam ben je echt ver heen! iwa safi overdrijven is ook een vak... Nederland moet ze ook niet zien als Marokkanen, maar als probleemjongeren waar wat aan gedaan moet worden..er zaten trouwens ook jongens met andere achtergronden tussen.

Independence
18-04-2007, 10:20
Heb het ook gezien. Ik schaamde me op dat moment voor mijn afkomst:o

insaan_3aadi
18-04-2007, 10:21
iwa safi overdrijven is ook een vak... Nederland moet ze ook niet zien als Marokkanen, maar als probleemjongeren waar wat aan gedaan moet worden..er zaten trouwens ook jongens met andere achtergronden tussen. Ik heb het over hangjongeren! En niet over marokkanen maar dat kan de kaaskoppen niks schelen voor hen is het ALLE MAROKKANEN!

insaan_3aadi
18-04-2007, 10:21

Heb het ook gezien. Ik schaamde me op dat moment voor mijn afkomst:o Was dat jouw broertje dan met dat gele truitje :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11