Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik kan niet met mijn moeder opschieten!

LZN
26-07-2002, 01:04

hallo mensen, ik heb een probleem dat veel mensen denk ik hebben...ik kan niet opschieten met me moeder...ik doe zoveel me best...maar het is nooit goed!.....het liefst negeer ik haar de hele dag...als me moeder bijvoorbeeld beneden is in de huiskamer of ergens anders benee...ben ik boven...en als zij boven is...ben ik benee....daar zorg ik wel voor....alleen het hoog nodige spreken we met elkaar....en eten aan 1 tafel gaat ook nog wel......maar mijn vader is ander verhaal...ik en me vader zijn beste maatjes gewoon...ik heb een goed band met hem...vraag me niet hoe het komt...het klikt gewoon niet met haar...het is niet echt een probleem...want ik leer ermee leven....maar goed......hoe is jou band met mams of paps?!.

Pardes
26-07-2002, 08:21
Ik ben echt verbasd over uw verhal want meestal meisjes hebben een goeie band met hun moeder en ze zijn net als goeie vriendinen. ik heb mijn ouders bijna vijf jr niet gezien en ik mis hun enorm geloof me dat ik hun tenminste een keer per weerk droem. ik wonde tot mij 20e met mij ouders en dat ik vaak miste mij ouders wilde ik nooit bij iemand gaan logeren Door de omstandigheden woon ik nu verweg van hun, maar als ik bel hun dan merk ik aan het begin gespreek ze gaan huilen en missen we enorm elkaar. Tuurlijk de ouders worden ook soms boos aan hun kinderen maar dat belijft toch een goeie herinnering voor mij. Groetjs Pardes

SweetxBaby
26-07-2002, 11:42
ik en mijn yema hebben een dodelijke band...ze is meer een vriendin dan moeder... ik lach me dood om haar ze is grappig lief en alles voor me... ik praat met haar over alles.... ik ben blij dat allah mij zo,n yema heeft gegeven.. en ja mijn vader heb ik nou gelukkig ook weer een band mee. ik mis hem wel..hij is nou in marokko..maar over een paar dagen kan ik hem weer gaan irriteren in marokko.. ik heb meer last van mijn broer....die negeer ik vaak. maar mijn ouders neeeeeeeeeee i love them from the bottom off my heart. ;)

roosje22
26-07-2002, 11:48
MissSecret, je moet niet vergeten dat wat je ook doet voor je ouders je koopt bijvoorbeeld een vila voor ze of je geeft ze al het geld van de wereld. Er is niets wat jij kunt doen zodat je quit staat met je ouders. Je moeder heeft jou op deze aarde gezet en je moet respect voor haar hebben. Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien dat het aan de puber tijd ligt ofzo. Ik kan gelukkig heeeeel erg goed met mijn moeder overweg, we doen heel veel dingen samen. Misschien moet je wat meer moeite doen om jullie relatie wat beter te laten werken. groetjes

SweetxBaby
26-07-2002, 11:50

Origineel gepost door roosje22 MissSecret, je moet niet vergeten dat wat je ook doet voor je ouders je koopt bijvoorbeeld een vila voor ze of je geeft ze al het geld van de wereld. Er is niets wat jij kunt doen zodat je quit staat met je ouders. Je moeder heeft jou op deze aarde gezet en je moet respect voor haar hebben. Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien dat het aan de puber tijd ligt ofzo. Ik kan gelukkig heeeeel erg goed met mijn moeder overweg, we doen heel veel dingen samen. Misschien moet je wat meer moeite doen om jullie relatie wat beter te laten werken. groetjes wallah ila je hebt dit echt mooi verwoord:goedzo: ik ben trots op je ;)

The_Jackal
26-07-2002, 11:56
Origineel gepost door MissSecret hallo mensen, ik heb een probleem dat veel mensen denk ik hebben...ik kan niet opschieten met me moeder...ik doe zoveel me best...maar het is nooit goed!.....het liefst negeer ik haar de hele dag...als me moeder bijvoorbeeld beneden is in de huiskamer of ergens anders benee...ben ik boven...en als zij boven is...ben ik benee....daar zorg ik wel voor....alleen het hoog nodige spreken we met elkaar....en eten aan 1 tafel gaat ook nog wel......maar mijn vader is ander verhaal...ik en me vader zijn beste maatjes gewoon...ik heb een goed band met hem...vraag me niet hoe het komt...het klikt gewoon niet met haar...het is niet echt een probleem...want ik leer ermee leven....maar goed......hoe is jou band met mams of paps?! ga dan alleen wonen

SweetxBaby
26-07-2002, 12:08
Origineel gepost door el_qaida de hemel ligt onder de voeten van je moeder kan je niet met je moeder opschieten dan kan je ook niet met god opschieten dus burn in hell. sorry maar dat is de waarheid daar heb je gelijk in ..het paradijs ligt onder de voeten van je moeder... dus als je wilt slagen in dit leven en je wilt later een goed plaatsje hebben in het paradijs..moet je echt wat aan je relatie doen met je moeder.... hier heb je een stukje uit de koran.... wallidaak wa laa tanhar hoema wagfid lahoem zanaga dunya mina ragma wa koel rabi irgamhoema kama rabajani sa3ira...... sadaka allahu al3adim..

Real_Cleopatra
26-07-2002, 12:12
Ik begrijp wel wat je bedoelt, mijn vriendin en haar moeder hebben een soortgelijke band. Zij doet echt haar uiterste best maar haar moeder lijkt te veel aan haar hoofd te hebben ivm problemen met de andere kinderen en het lijkt erop dat ze haar gevoelens niet meer durft te uiten naar haar kinderen, dat ze bang is dat ze van het goede pad afdwalen. Mijn vriendin is echt geen slechte of moeilijke meid, zelfs als haar broer een tijdje wegloopt van huis en mijn vriendin geeft m es wat geld als ze m tegekomt en haar moeder komt erachter dan slaan alle stoppen bij haar moeder door. Ik vertel haar elke keer weer niet zoveel te huilen want ze is ten einde raad, en dat ze heel veel geduld moet hebben, ze mag geen nare gevoelens kweken jegens haar moeder, die vrouw heeft teveel voor de kinderen geleefd en heeft ze gebracht tot waar en wat ze nu zijn. Dus sber wil ik je zeggen, allah zal jou belonen voor t geduld dat je hebt en jou geluk komt echt geloof me.

SweetxBaby
26-07-2002, 12:16
Origineel gepost door The_Jackal ga dan alleen wonen wat is dat nou weer voor advies.... je weet als marokaans meisje MOET je totdat je getrouwd bent gewoon thuis wonen.. dus hou alstublieft je theorieen bij ... voordat dat kind zometeen echt alleen gaat wonen... he meid gewoon thuis blijven wonen he.. trek je niets aan van deze JACKASS :D

Schorpioentje
26-07-2002, 12:24
Allah (swt) heeft ons gewaarschuwd. Leh ta kolo le3om oevan we lah tanhara le3om. Je moet je ouders goed behandelen, ongeacht of ze iets fout doen of niet.