Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MeNseN DIe EeN ReLaTiE HeBBeN/HaDdEn..Mee-DEnkeN/DoeN..> RELATIE En JIJ

Pagina's : [1] 2

sherine
10-09-2003, 15:44

OK Mensen we gaan het hebben over relatie`s :D hier is het de bedoeling dat je effe vertelt wat is voor jou nou een relatie...# :love: kwa liefde dan heh... waarom? wat houd het precies in? de regels? bedoeling?gevoelens? afspraken? Wat Is Je partner nou anders dan andere word diegen ook anders behandeld...? goeie/slechte ervaringen...? Wat verwacht jij van een relatie ? Gevoelens? etc etc.... :D Dus heel simpel.... begin gewoon EEN RELATIE IS VOOR MIJ............. :confused:

Lady_moi
10-09-2003, 15:46
een relatie is voor mij zware onzin :D tis haram :)

babyboy
10-09-2003, 15:49
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira een relatie is voor mij zware onzin :D tis haram :) een relatie is niet haram :).

Lady_moi
10-09-2003, 15:50
Origineel gepost door sweet_boy een relatie is niet haram :). een liefdesrelatie wel :)

MissChica
10-09-2003, 15:50

Uhmm hij moet zijn afspraken na komen en nie liegen nie te laat komen hij mag met wijven flirten en al die shit maar als ie verder gaat kom ik in actie ik wil ook weer nie dat ik hem elke dag zie daar krijg je alleenmaar ruzie van een relatie voor mij is je moet elkaar respecteren en vertrouwen en van elkaar houden nie ff elkaar liggen playen ofzo

sherine
10-09-2003, 15:51
wajooow ga niet praten over wel niet haram er staat boven mensen die een relatie hebben of hadden deze forum naam is jongeren en relatie`s okkkk deze topic is niet geopend om te discusereen bla bla tfoe gelijk moet t worden verpest het is iets persoonlijks een relatie voor mij is OK :) dankjewel damn...niet altijd hetzelfde aub peeps hou t is leuk hou ieder1 in ze waarde...je weet de regels waarden en normen zelf ook wel

babyboy
10-09-2003, 15:52
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira een liefdesrelatie wel :) ook niet :stout: je kan een liefdesrelatie hebben zonder iets haraams te doen. dus zonder alleen met elkaar te zijn, of te zoennen :) en onder tussen wel verliefd op elkaar zijn :) :stout:

Chatefemqemamu
10-09-2003, 15:53
relatie is voor mij als ik obsessed ben door hem, hij moet me behandelen net zoals ik hem behandel (standaard rule bij mij; what you give is what you get) verder is liegen zwaar verboden omdat het gelijk staat aan het beledigen van mijn intelligentie, wordt zwaar gestraft. voor alle verder flashacties volgen zware wraakacties. (my specialty)

babyboy
10-09-2003, 15:53
Origineel gepost door sherine wajooow ga niet praten over wel niet haram er staat boven mensen die een relatie hebben of hadden deze forum naam is jongeren en relatie`s okkkk deze topic is niet geopend om te discusereen bla bla tfoe gelijk moet t worden verpest het is iets persoonlijks een relatie voor mij is OK :) dankjewel damn...niet altijd hetzelfde aub peeps hou t is leuk hou ieder1 in ze waarde...je weet de regels waarden en normen zelf ook wel :stout:

sherine
10-09-2003, 15:54
hwuhauaa ja gezellig :maf2: all1 gezellig...waareom is het dan serieuse >>> relatie ! waarom heet t nie >>> klooien ofzo whuahua slaat nergens op...jij houd jezelf all1 maar voor de gek :) moet je geen relatie aangaan ...togg...

sherine
10-09-2003, 15:58
Chatefemqemamu zijn dat de enige regels :hihi:

Lady_moi
10-09-2003, 16:01
haraam zoenen met een jongen voor u huwelijk :)

Chatefemqemamu
10-09-2003, 16:04
Origineel gepost door sherine Chatefemqemamu zijn dat de enige regels :hihi: euhh... jah dat waren de regels die het daglicht wél kunnen verdragen :o maar relatie is zown vies woord man, krijg ik 't meteen banauwd van enso dus ik noem 't liever een project (of rondlopende projecten ofso) in uitzonderlijke gevallen noem ik 't gewoon een obsessie :D

sherine
10-09-2003, 16:09
hwuahuahuahuahauhauahuauah ya mens.... maareh t is wel relatie krijg ik het gelijk benauwd van... ik heb eerst ideen enzo...en dan loopt alles anders :maf: en dan PANIEK

TwinkleEye_19
10-09-2003, 16:16

Een relatie is voor mij: Hem in mijn MACHT hebben :bril:

Pagina's : [1] 2