Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : en dan nu het weer bericht....

SweetxBaby
26-07-2002, 00:03

morgen een zonnige dag met weinig wind... de tempraturen kunnen oplopen tot 24 graden.. de weersverwachtingen voor zaterdag zijn ook redelijk... ook een zonnige dag met weinig wind...en het word warmer dan vrijdag.. de tempraturen lopen op tot 25 graden.. ik wens jullie veel plezier morgen in de zon...en loop geen zonnesteek op......hihi nou dit was weer het weer bericht.. en is mede mogelijk gemaakt door: sweetbaby..... oed mon :zwaai: :zwaai:

loubna170
26-07-2002, 00:13
he top van jou man nu weet ik meteen wat ik aan moet mijn witte gipsy rok en mijn mooie blauwe allstars en mij toffe witte truitje met van die blauwe dingetjes

SweetxBaby
26-07-2002, 09:28
graag gedaan hoor dames

Xperience
26-07-2002, 09:52
Ikke ook ,want ik ga naar het zomercarnaval toe in Rotterdam. Ik ga denk ik mijn Samba-outfit aantrekken!!!

SweetxBaby
26-07-2002, 09:56

Origineel gepost door Xperience Ikke ook ,want ik ga naar het zomercarnaval toe in Rotterdam. Ik ga denk ik mijn Samba-outfit aantrekken!!! slaap jij niet of zo...... :D

Xperience
26-07-2002, 10:09
Origineel gepost door sweetbaby slaap jij niet of zo...... :D Verklaar u nader. ik niet begrijpe... :confused:

SweetxBaby
26-07-2002, 10:23
Origineel gepost door Xperience Verklaar u nader. ik niet begrijpe... :confused: gisteren was je nog zo laat op jasmina en nou ben je er weer vroeg bij.. vandaar die vraag :D :zwaai:

Xperience
26-07-2002, 10:27
Ik was gisteren tot 6 uur op mijn werk gebleven en ben vanochtend inderdaad weer vroeg begonnen. Volgens mij begin ik tekenen van verslaving te tonen...:p

SweetxBaby
26-07-2002, 10:29
Origineel gepost door Xperience Ik was gisteren tot 6 uur op mijn werk gebleven en ben vanochtend inderdaad weer vroeg begonnen. Volgens mij begin ik tekenen van verslaving te tonen...:p ik denk het ook ....... :D ben jij lief..?? zo ja ga naar aan alle lieve leden.....(dat is dus een topic he )oke doei