Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moderne jongens van Marokko

Pagina's : [1] 2

LZN
10-09-2003, 14:28

Ik verschoot toen ik in Marokko was wist niet dat er moderne jongens rondliepen die in Marokko woonden.Mooi gekleed,goede houding,goed gemanierd ze waren me echt opgevallen dit jaar :).

SaMiax
10-09-2003, 14:29
leuk :)

Lady_moi
10-09-2003, 14:32
klopt zoals mijn neef :Iluvu: hij is lekker knap en modern wayo precies model :Iluvu:

Wa7ida
10-09-2003, 14:36
ja beter dan die viezerikken van hier :hihi:

Lady_moi
10-09-2003, 14:40

ey die gaste van daar zijn zekers geen boere :goedzo: tzijn eerder die van hier ja :jammer: zoals mijn lekker neef :Iluvu: :Iluvu:

emsoem
10-09-2003, 14:44
moet je eens in de winter gaan kijken:D dan zijn ze allemaal terug bij af...>>>werken>>>werken>>>kleren kopen>>>>zomer>>>kijk mij eens ik zie er goed uit:D =emsoem=

JETLI
10-09-2003, 14:52
hmmm en hun denkwijze, is die ook modern????

DieselGirly
10-09-2003, 14:52
Origineel gepost door Jemiena Ik verschoot toen ik in Marokko was wist niet dat er moderne jongens rondliepen die in Marokko woonden.Mooi gekleed,goede houding,goed gemanierd ze waren me echt opgevallen dit jaar :) :eek: OUD NIEUWSSSSSSSSSSSSSSSS :ego:

Wa7ida
10-09-2003, 14:55
Origineel gepost door emsoem moet je eens in de winter gaan kijken:D dan zijn ze allemaal terug bij af...>>>werken>>>werken>>>kleren kopen>>>>zomer>>>kijk mij eens ik zie er goed uit:D =emsoem= kijk wij doen precies het zelfde als we in Nederland zijn werken we toch ook, en in de zomer doen we opeens stoer gaan we vet veel kleren kopen en in de mooieste auto"s rijden om te laten zien kijk hoe goed we het hebben terwijl de meeste marakkanen drie banen hebben alleen maar om in marokko stoer te kunnen doen. ik vind dat echt maar 3keer niks

deheks
10-09-2003, 14:58
jA DAN MOET IK MIJ AANSLUITEN DIESELGIRLY IK WEET NIET BETER DAN DAT....

Lady_moi
10-09-2003, 14:59
ayaw mijn neef :Iluvu: :Iluvu:

emsoem
10-09-2003, 14:59
Origineel gepost door Wa7ida kijk wij doen precies het zelfde als we in Nederland zijn werken we toch ook, en in de zomer doen we opeens stoer gaan we vet veel kleren kopen en in de mooieste auto"s rijden om te laten zien kijk hoe goed we het hebben terwijl de meeste marakkanen drie banen hebben alleen maar om in marokko stoer te kunnen doen. ik vind dat echt maar 3keer niks en maar die lompe marokkaanen in marokko maar denken dat ze iedere jaar een nieuwe auto halen:haha: jah zeker nadia nador heb ik nog wat te melden:D :regie: jij hoeft niet voor je oom's en neeven te praten:) adiossss :zwaai: =emsoem=

Wa7ida
10-09-2003, 15:05
Origineel gepost door emsoem en maar die lompe marokkaanen in marokko maar denken dat ze iedere jaar een nieuwe auto halen:haha: jah zeker nadia nador heb ik nog wat te melden:D :regie: jij hoeft niet voor je oom's en neeven te praten:) adiossss :zwaai: =emsoem= :watte?: your not funny

babyboy
10-09-2003, 15:09
Origineel gepost door Jemiena Ik verschoot toen ik in Marokko was wist niet dat er moderne jongens rondliepen die in Marokko woonden.Mooi gekleed,goede houding,goed gemanierd ze waren me echt opgevallen dit jaar :) :)

emsoem
11-09-2003, 13:48

Origineel gepost door Wa7ida :watte?: your not funny als of dat de bedoeling was :cool: =emsoem=

Pagina's : [1] 2