Bekijk originele versie : voetbal..
Willemien
10-09-2003, 14:10
Kluivert-Van der Vaart, Kluivert-Van Hooijdonk, of misschien toch 'gewoon' Kluivert-Van Nistelrooij. Bondscoach Dick Advocaat wilde aan de vooravond van het cruciale treffen met Tsjechië niet prijsgeven welke twee internationals in Praag het aanvalsduo zullen vormen. De 'Kleine Generaal', die überhaupt weinig losliet over zijn basiselftal, gaf echter wel toe dat Marc Overmars het belangrijke EK-kwalificatieduel vanaf de aftrap meemaakt. Oranje, tweede in groep 3, is bij een zege in Praag verzekerd van deelname aan het EK.
Voetbal is oorlog ... hier komt mijn opstelling voor het marokko.nl voetbalteam
Keeper: Corrie
Centrale verdediging: Buddy, Defender en Rnaj
Middenveld: Sahira, RedCat, Sword, Abracadaver
Linkervleugel: Amazoelloe
Rechtervleugel: wie stelt zich beschikbaar ??
Centrale spits: soul-saima
Scheidsrechter: Don Agewan :D
Hmmm, en tegen wie spelen ze dan.
Misschien moeten we even op joods.nl vragen of zij ook een team willen opstellen
:boogie:
Willemien
10-09-2003, 14:17
Origineel gepost door rnaj
Hmmm, en tegen wie spelen ze dan.
Misschien moeten we even op joods.nl vragen of zij ook een team willen opstellen
:boogie:
Vanavond tegen Tjechie natuurlijk ;)
Volgens mij winnen we dan wel :D
DonAgewan
10-09-2003, 14:21
Origineel gepost door Abracadaver
Ehhh Willemien, zonder gelijk weer in het cliche te vervallen dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben, wil ik je toch even vertellen dat je een speler dus maar 1x kan opstellen (Sword)
ps. kan je me de buitenspel regel uitleggen ? Just testing.....
:hihi:
Willemien
10-09-2003, 14:21
Ehhh Willemien, zonder gelijk weer in het cliche te vervallen dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben, wil ik je toch even vertellen dat je een speler dus maar 1x kan opstellen (Sword)
ps. kan je me de buitenspel regel uitleggen ? Just testing.....
Oeps, foutje bedankt ! Ga het ff rechtzetten. Hoop maar dat Dick Advocaat niet twee keer Kluivert heeft opgesteld of szo :D
uuuhmmm
Als de aanvaller voor de laatste man komt. :D
Willemien
10-09-2003, 14:23
Hee Rnaj, pak je tas alvast in, ik heb jou ook opgesteld :D
Origineel gepost door Willemien
Hee Rnaj, pak je tas alvast in, ik heb jou ook opgesteld :D
in dat geval, leg me dan de buitenspel regel maar even uit.
(hoop wel dat ze een mooie douche ruimte hebben)
Willemien
10-09-2003, 14:35
Origineel gepost door rnaj
in dat geval, leg me dan de buitenspel regel maar even uit.
(hoop wel dat ze een mooie douche ruimte hebben)
hetero en homo, mannen en vrouwen, allemaal apart douchen, ik wil geen enkele afleiding, iedereen alleen maar geconcentreerd op de wedstrijd :regie:
abracaver heeft het al heel goed uitgelegd, en als je het niet snapt vrees ik dat je op de reservebank moet :(
Origineel gepost door Willemien
Kluivert-Van der Vaart, Kluivert-Van Hooijdonk, of misschien toch 'gewoon' Kluivert-Van Nistelrooij. Bondscoach Dick Advocaat wilde aan de vooravond van het cruciale treffen met Tsjechië niet prijsgeven welke twee internationals in Praag het aanvalsduo zullen vormen. De 'Kleine Generaal', die überhaupt weinig losliet over zijn basiselftal, gaf echter wel toe dat Marc Overmars het belangrijke EK-kwalificatieduel vanaf de aftrap meemaakt. Oranje, tweede in groep 3, is bij een zege in Praag verzekerd van deelname aan het EK.
Voetbal is oorlog ... hier komt mijn opstelling voor het marokko.nl voetbalteam
Keeper: Corrie
Centrale verdediging: Buddy, Defender en Rnaj
Middenveld: Sahira, RedCat, Sword, Abracadaver
Linkervleugel: Amazoelloe
Rechtervleugel: wie stelt zich beschikbaar ??
Centrale spits: soul-saima
Scheidsrechter: Don Agewan :D
Ja...ik doe mee...heb toevallig altijd al midden gespeeld dus dat komt goed uit!
Ik zie geen wisselspelers, die hebben we wel nodig...(aangezien Rnaj de spelregels niet kent...)
en een goede rechtervleugel zou Bidawi Mazlot zijn...(als ie geen 2 linker benen heeft tenminste..:))
Rnaj..'tuurlijk douchen we apart... :rolleyes:
Typisch nederlandse profvoetballer die rnaj, vind de luxe om het spel heen nu al belangrijker dan de uitslag.
Ok wat de buitenspel regel beftreft. Stel je voor jij bent de spits en ik een middenvelder. Op het moment dat ik jou aan speel dus de bal mijn voet verlaat moet er tussen jou en de keeper van de tegenstander zich nog een verdediger bevinden, dit hoeft niet in de buurt te zijn zolang hij zich maar voor je bevind.
Dit om te voorkomen dat er bijvoorbeeld iemand de hele tijd bij het doel van de tegenstander blijft hangen en wacht op de bal.
Dus als de bal gespeelt wordt als de aanvaller tussen de keeper en de laatste verdediger staat is het buitenspel.
Volgens mij begin ik het te begrijpen, Laat mij maar rustig op de reservebank zitten.
Dan kan ik na 90 min. uitgerust van alle luxe van een prof voetballer genieten. :boogie:
Origineel gepost door Soul_Saima
Ik teken protest aan bij DE FIFA. Bij aanvang van het spel dien homo RANJ standrechtrelijk volgens Taliban stand rechterlijk doodgecshoten te worden. Immers homo´s en voetbal is net zo iets als fictie, Het was er en het bestaat niet!
geen gek idee hé, wisselspelers.. :D
Origineel gepost door Soul_Saima
Ik teken protest aan bij DE FIFA. Bij aanvang van het spel dien homo RANJ standrechtrelijk volgens Taliban stand rechterlijk doodgecshoten te worden. Immers homo´s en voetbal is net zo iets als fictie, Het was er en het bestaat niet!
mag ik even een kleine correctie maken
Het was er en het bestaat niet!
Moet zijn
Het is er maar het bestaat niet
Wat dat betreft zijn prof voetballers net Islamieten :D
Een rode kaart voor jou !
volgens mij was iemand anders de scheidsrechter... ;)
Da's waar ook, in stond in het midden. Een tackle op de enkels dan, een schaar of elleboogje als niemand kijkt.....
je bedoelt het typische ellebogenwerk??
:D marokkaan zeker? :D
Willemien
10-09-2003, 15:26
Da's waar ook, in stond in het midden. Een tackle op de enkels dan, een schaar of elleboogje als niemand kijkt.....
Hee, hee, hee, het is de bedoeling dat je je tegenstanders lastig gaat vallen, niet je eigen centrumspits !!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.