Bekijk originele versie : Sletten van Marokko ....
Deze zomer ben ik op vakantie gegaan en verschoot me rot :eek: ik zal maar zwijgen hoe de kledingdracht van de meiden waren van Marokko.Half bloot,mini rok,.....
Alsof het de normaalste zaak is van de wereld zo rondlopen ... echte H O E REN heb ik dit jaar gezien omdat we nu vershuis zijn naar een grote stad.
Ik ging naar een kapper om mijn haar te fohnën en heb in die tijd 5 meiden geteld die zaten te roken ... er was een mannelijke kapper en hij vond het precies meer dan normaal en gaf een asbak aan een meid voor haar sigaret tfoooeee ik moest bijna kotsen.
Dan zeggen ze dat wij verwesters zijn ... eihoek voor zo"'n sletten.Een buurmeid van mij in Marokko sprak af met verschillende jongens om uit te gaan ....
Als jongens van hier met een meid van Marokko willen trouwen doe maar ... maar denk drie keer na en ga eerst andere mensen ondervragen hoe het meid in werkelijkheid is want vele meiden van Marokko zijn scheinheilig als het zomers is zijn ze braaf,bedekt,... een goede indruk maken bij familie van nederland .... zodat ze misschien met een neef of zo kunnen trouwen ... eenmaal de vakantie om is laten ze hun ware aard zien en lopen ze halfnaakt rond die sletten baaaaaaaaaah.
Lady_moi
10-09-2003, 14:08
gij was toch diegene die uitgaat gij zijt ook ne sl3t :)
Lady_moi
10-09-2003, 14:09
en u nichte van marokko zijn ook slette?
Origineel gepost door Jemiena
Deze zomer ben ik op vakantie gegaan en verschoot me rot :eek: ik zal maar zwijgen hoe de kledingdracht van de meiden waren van Marokko.Half bloot,mini rok,.....
Alsof het de normaalste zaak is van de wereld zo rondlopen ... echte H O E REN heb ik dit jaar gezien omdat we nu vershuis zijn naar een grote stad.
Ik ging naar een kapper om mijn haar te fohnën en heb in die tijd 5 meiden geteld die zaten te roken ... er was een mannelijke kapper en hij vond het precies meer dan normaal en gaf een asbak aan een meid voor haar sigaret tfoooeee ik moest bijna kotsen.
Dan zeggen ze dat wij verwesters zijn ... eihoek voor zo"'n sletten.Een buurmeid van mij in Marokko sprak af met verschillende jongens om uit te gaan ....
Als jongens van hier met een meid van Marokko willen trouwen doe maar ... maar denk drie keer na en ga eerst andere mensen ondervragen hoe het meid in werkelijkheid is want vele meiden van Marokko zijn scheinheilig als het zomers is zijn ze braaf,bedekt,... een goede indruk maken bij familie van nederland .... zodat ze misschien met een neef of zo kunnen trouwen ... eenmaal de vakantie om is laten ze hun ware aard zien en lopen ze halfnaakt rond die sletten baaaaaaaaaah
je vakantie was dus vreselijk?
Maar effe een andere vraag: ga jij naar de kapper om je haren te föhnen? Luxe hoor...ik ga nooit naar de kapper, de kapster komt bij mij...... ;)
hey sjakie volgens mij heb je dan nog geen klote meegemaakt in marokko want daar zijn zeker 3 van de tien meiden echt **** en ze doen het voor geld en jij hebt het over stappen .
Lady_moi
10-09-2003, 14:14
Origineel gepost door Adillio
hey sjakie volgens mij heb je dan nog geen klote meegemaakt in marokko want daar zijn zeker 3 van de tien meiden echt **** en ze doen het voor geld en jij hebt het over stappen .
ok ze zijn h0eren who cares
Missprive
10-09-2003, 14:17
meiden van tegenwoordig ook he :hihi:
ps. hebben jullie weleens die marokkaanse clips op tv gezien
:schrik2:
schaamteloos
Lady_moi
10-09-2003, 14:18
Mijn vakantie was goedddddddd alleen ik kreeg commentaar altijd van familie daar ja jullie hebben het zeker goed in nederland,jullie zijn zeker rijk bla bla bla ....
da komt omda ze daar nie zoveel hebbe :rolleyes: hier zitte ze op hun luie reet en krijgen geld :jammer: daar moeten ze werken voor een hongersloon :(
Mijn vakantie was goedddddddd alleen ik kreeg commentaar altijd van familie daar ja jullie hebben het zeker goed in nederland,jullie zijn zeker rijk bla bla bla ....
Die verhalen hoor ik weleens vaker ja...ze denken dat wij zo rijk zijn, we trekken nl. gewoon geld uit de muur.. ;)
Maar aan de andere kant, ja ze hebben gelijk...maar voor hoelang nog? Wat dat het slechter gaat in Nederland, daar zijn ze niet van bewust... :rolleyes: is het geen kommentaar dan is het wel jaloezie...dat komt (denk ik ) voornamelijk om dat mensen soms zo op kunnen scheppen, kijk wat ik heb in nederland...jammer.
ach joh, dat is de normaalste zaak ter wereld tegenwoordig :o
Missprive
10-09-2003, 14:19
ojaaa nog iets vergeten.....:D:D
wat me opvalt is dat die meiden ook met een plamuurlaag lopen
op hun gezicht damnzzzzzz ze verkrachten de make up op hun rot kop
enneh terwijl hier in nl. tog minder meiden die troep op hun gezicht smeren
Dames..niet roddellen... ;)
The_Rebel
10-09-2003, 14:26
Hoeren bestaan over al ook ik Marokko
Origineel gepost door sahira
Dames..niet roddellen... ;)
je weet toch, moet kunnen :D
Origineel gepost door sammmy
je weet toch, moet kunnen :D
pas maar op! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.