Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag aan onze Noorderburen

camjo
25-07-2002, 22:46

Salaam mensen.. Kan iemand mij zeggen welke kant van de zee in Nederland het mooi en rustig is voor een dag uitstap.. Ik zou graag met mijn vrouw en kinderen voor een dag uitstap naar Nederlandse zee..In Belgie is het veel te druk.. Wie het weet..dan hoor ik het graag.. Alvast bedankt..

LELIJKERD
25-07-2002, 22:52
Scheveningen bij Den Haag, wel veel marokkanen daar, bij nader inzien toch geen prima plek om samen met de kinderen te kunnen genieten van de natuurlijke rust ! ik zou het eerlijk gezegd niet weten MJ ! succes verder !

camjo
25-07-2002, 22:55
Origineel gepost door LELIJKERD Scheveningen bij Den Haag, wel veel marokkanen daar, bij nader inzien toch geen prima plek om samen met de kinderen te kunnen genieten van de natuurlijke rust ! ik zou het eerlijk gezegd niet weten MJ ! succes verder ! toch bedankt.. :)

EsteeLauder01
25-07-2002, 22:56
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam mensen.. Kan iemand mij zeggen welke kant van de zee in Nederland het mooi en rustig is voor een dag uitstap.. Ik zou graag met mijn vrouw en kinderen voor een dag uitstap naar Nederlandse zee..In Belgie is het veel te druk.. Wie het weet..dan hoor ik het graag.. Alvast bedankt.. Ook al ben ik geen noorderbuur...ik zal toch een suggestie geven. Zierikzee in Renesse is een vrij kalm en niet overdruk stukje strand. Die keer dat ik daar geweest was toch. ps: wel ongeveer een anderhalf uur rijden vanuit Antwerpen. ;)

Hindaatje
25-07-2002, 22:56

Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam mensen.. Kan iemand mij zeggen welke kant van de zee in Nederland het mooi en rustig is voor een dag uitstap.. Ik zou graag met mijn vrouw en kinderen voor een dag uitstap naar Nederlandse zee..In Belgie is het veel te druk.. Wie het weet..dan hoor ik het graag.. Alvast bedankt.. zandvoort is mooi en heel rustig...is bij a'dam.. liefs hindaatje

LELIJKERD
25-07-2002, 23:08
Origineel gepost door Hindaatje zandvoort is mooi en heel rustig...is bij a'dam.. liefs hindaatje ehhummm zandvoort rustig ? dan ben jij zeker alleen op de dagen gegaan dat het stormde en geen hond er rond liep !

Hindaatje
25-07-2002, 23:11
Origineel gepost door LELIJKERD ehhummm zandvoort rustig ? dan ben jij zeker alleen op de dagen gegaan dat het stormde en geen hond er rond liep ! als je het met andere plaatsen verglijk, bv scheveningen dan vind ik zandvoort zeer rustig jah..!

remii
25-07-2002, 23:43
Origineel gepost door Estée Lauder Ook al ben ik geen noorderbuur...ik zal toch een suggestie geven. Zierikzee in Renesse is een vrij kalm en niet overdruk stukje strand. Die keer dat ik daar geweest was toch. ps: wel ongeveer een anderhalf uur rijden vanuit Antwerpen. ;) inderdaad estee ....renesse ( zeeland) is een mooie rustige plaatsje met veel groen en een strand scheveningen ( zuid-holland ) heeft een leuke promenade maar meestal te druk en vrij duur ....