Bekijk originele versie : ONE BIG PROBLEM!!!!!! :confused:
zinderif
10-09-2003, 13:31
OLA,
Ik zit namelijk met ohad probleem,
ik heb een vriend waarmee ik de dag door breng dus gewoon een matie.
ik ken zijn ouders mohim.
laatst was ik in de stad en zag ik zijn moeder in een cafe met een marokkaanse man kussen.
ik weet gewoon 100% dat zij het was. maar wat de grap is zijn vader gaat ook vreemd.
En ik wil weten wat de beste is vor mijn vriend, zal ik het zeggen of moet ik het laten tot hij erzelf er achter komt.
ik hoop dat jullie een goede idee hebben want ik zit er echt mee
:zwaai:
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Als hij echt een goede vriend van jou is, zou ik het wel vertellen.(of lokken n aar die plaats) Maar je kan het ook zo bekijken: Zou jij willen dat jouw vriend het aan jou zou vertellen als het om jouw ouders ging?
zinderif
10-09-2003, 13:43
daar zit ik nu mee.
elke kant heeft zijn nadeel. en die jongen heef een broertje en een zusje. en zijn moeder is zwanger. strax is het een kindje van die andre man.
de probleem kan alleen groter worden waneer hij nog ouder wordt.
het is een ramp !!!!!!!!!!!!
Je moet gewoon de voor- en nadelen met elkaar vergelijken en kijken wat het zwaarste weegt. Ik kan begrijpen dat je het heel moeilijk vindt om het je vriend te vertellen, maar denk je niet dat hij zich verrraden door jou gaat voelen, als het uitkomt en hij weet dat jij hem niks hebt verteld?
Je kan ook met zijn ouders ermee confronteren. Zeg wat je hebt gezien en maak duidelijke afspraken. Als ze er dan toch niet mee ophouden, dan zou ik het wel vertellen, denk ik.
Missprive
10-09-2003, 14:24
lijkt wel een soap :eek:
Origineel gepost door Missprive
lijkt wel een soap :eek:
Maar dit schijnt de harde werkelijkheid te zijn..
zinderif
10-09-2003, 15:39
ewa daar zit ik mee ik wil liefer dat hij er zelf er achter komt.
maar ja dat kan te laat zijn voor een oplossing.
en als ik het zeg denkt hij dat ik het al een tijd voor hem achter hou.
en als ik het zeg wat denk je dat hij gaat doen; in ieder geval hij gaat zeker iets geks doen, als een marokkaan boos word is gevaarlijk voorals in zo'n situatie
Origineel gepost door zinderif
ewa daar zit ik mee ik wil liefer dat hij er zelf er achter komt.
maar ja dat kan te laat zijn voor een oplossing.
en als ik het zeg denkt hij dat ik het al een tijd voor hem achter hou.
en als ik het zeg wat denk je dat hij gaat doen; in ieder geval hij gaat zeker iets geks doen, als een marokkaan boos word is gevaarlijk voorals in zo'n situatie
Daar ben jij voor, zijn beste vriend, om hem te behoeden voor gekke dingen doen. Steun hem dan, geef hem goede advies, kalmeer hem, maakt niet uit wat je doet..Ik denk dat het toch beter is dat je het hem verteld. Hij zal heus wel begrijpen dat je het hem niet meteen hebt verteld.
zinderif
10-09-2003, 15:58
maar hoe ga je het vertellen.
ze3ma ik ga naar hem toe en zeg he luister ik heb je moeder vreemd zien gaan.
je hebt gelijk ik ben zijn beste vriend en ik hoor zulke dingen meteen te zeggen maar dit is niet zijn vriendin die uit daat maar zijn MOEDER.En als ik dat ga zeggen gaat denken kifech wat zeg je allemaal. ten eerst hij gaat het niet geloven. en ten tweede ik ga het niet uit mijn mond kunnen uit krijgen.
en als ik hem naar zijn moeder lok en doen net of ik het ook niet weet.
en het hem met zijn eigen ogen laat zien wat er gaande is.
Maar dan heb je de kans dat hij zijn moeder of die man wat aan doet. of messchien wel zegzelf wel. je kan nooit weten wat hij op dat moment in zijn hoofd gaat halen.
Ja, dit is een moeilijke situatie. Ik heb je mijn mening gegeven en ik hoop dat je er wat aan gehad hebt. Je moet doen wat je zelf denk dat het beste is. Ik zelf zou me hartstikke schuldig voelen als ik het hem niet zou vertellen. Volg je hart. Ik hoop dat het allemaal goed komt.
Ik zou het zeker niet doen als ik jou was, ik kan me dus helemaal nix voorstellen. Hoe laag is dit!!!
Maar in ieder geval laat het gewoon voor je en kwets je vriend niet.
wie weet is het iets anders dan je denkt, moehiem ze zoeken het maar zelf uit.
DUS NIET ZEGGEN
Liefs Raihana :zwaai:
Lady_moi
10-09-2003, 18:24
Geef hem hints zo gewoon bv vrage hoe ist me u ma ofzo beginne
zinderif
10-09-2003, 18:29
maar zulke vragen stel ik nooit. en als ik dat doe gaat hij door denken van er is iets aan de hand. en dan krijg je het probleem van waarom heb je het mij niet eerder verteld
Lady_moi
10-09-2003, 18:57
Vertel het dan eerlijk en zeg hem da ge da zegt omda hij u vriend is ensow
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.