Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit is echt erg voor Woorden!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
10-09-2003, 12:33

Zo mensen ik heb iets meegemaakt vorige week en dat vind ik gewoon te erg voor woorden: Het zit zo. Een heel goeie vriend van me man heeft vorige week met een marokkaanse meisje afgesproken, je zult nu denken van ja en? nou die jongen is al getrouwd en heeft een dochtertje, mijn man was met hem die dag in de stad, dus die meisje belde hem dat ze is aangekomen op het centraal station en dat hij haar kon opgaan halen. Die vriend zei tegen me man van ja ga je mee, dus hij gaat mee en die meid staat te wachten en gaat met hun in de auto, me man zegt tegen die vriend van hem ja ik ga nu uit dit kan je niet maken je bent getrouwd enzo, maar hij wou niet luisteren,dus me man gaat uit en pakt de bus naar huis toe. Die jongen gaat met haar naar een hotel toe. Me man vertelde dat het een meisje was die echt helemaal bedekt was, hijaab op en met een lange sjelabba ze zei tegen die vriend van me man dat ze al een keer getrouwd was en gescheiden nu, maar dat is niet waar, ze kwam uit amsterdam. Ze heeft die dag dus de hele dag met die jongen doorgebracht op die hotelkamer, en ze hebben het gedaan ook. Nou mensen toen me man dit vertelde, ik stond echt verteld, hoe kunnen zulke meiden dit doen? en ze dragen nog een hijaab?????? ik zou zeggen doe het dan af, zo kom je alleen schijnheilig over. El Haram waar gaat dit heen mensen????????? Nou wat vinden jullie hiervan???? ik heb er geen woorden voor echt niet normaal meer. Bedankt voor het lezen..

cheima
10-09-2003, 12:34
:schok: Waar ga dit heen :jammer:

Chatefemqemamu
10-09-2003, 12:36
mensen hebben gewoon last van hormonen :giechel:

nefissa
10-09-2003, 12:37
Origineel gepost door XMEN vrouwen die geen respect hebben voor zichzelf en bovendien ook niet voor onze schepper :jammer: Helemaal mee eens..

TwinkleEye_19
10-09-2003, 12:39

Origineel gepost door 25Samira25 Zo mensen ik heb iets meegemaakt vorige week en dat vind ik gewoon te erg voor woorden: Het zit zo. Een heel goeie vriend van me man heeft vorige week met een marokkaanse meisje afgesproken, je zult nu denken van ja en? nou die jongen is al getrouwd en heeft een dochtertje, mijn man was met hem die dag in de stad, dus die meisje belde hem dat ze is aangekomen op het centraal station en dat hij haar kon opgaan halen. Die vriend zei tegen me man van ja ga je mee, dus hij gaat mee en die meid staat te wachten en gaat met hun in de auto, me man zegt tegen die vriend van hem ja ik ga nu uit dit kan je niet maken je bent getrouwd enzo, maar hij wou niet luisteren,dus me man gaat uit en pakt de bus naar huis toe. Die jongen gaat met haar naar een hotel toe. Me man vertelde dat het een meisje was die echt helemaal bedekt was, hijaab op en met een lange sjelabba ze zei tegen die vriend van me man dat ze al een keer getrouwd was en gescheiden nu, maar dat is niet waar, ze kwam uit amsterdam. Ze heeft die dag dus de hele dag met die jongen doorgebracht op die hotelkamer, en ze hebben het gedaan ook. Nou mensen toen me man dit vertelde, ik stond echt verteld, hoe kunnen zulke meiden dit doen? en ze dragen nog een hijaab?????? ik zou zeggen doe het dan af, zo kom je alleen schijnheilig over. El Haram waar gaat dit heen mensen????????? Nou wat vinden jullie hiervan???? ik heb er geen woorden voor echt niet normaal meer. Bedankt voor het lezen. Schande! :kwaad: Gewoon schande!...door dat soort scheinheilig hypocrieten worden oprechte moslima's met hijaab niet serieus genomen...:( Ik maak zelf steeds meer mee, dat jongens echt denken dat ik verder (of ver) met hun zou gaan....puur om dit soort hypocrieten :jammer: ps: zelfs als dat mensen niet bedekt liep, maar halfnaakt, heeft ze absoluut geen zelfrespect... Van andermans mannen moet je sowieso je tengels thuis houden! :kwaad:

Safia21
10-09-2003, 12:39
Overal lopen er gekken rond, wel gek dat je man met zulke type mannen omgaat, maakt dat je niet bezorgd??

Geitje
10-09-2003, 12:49
Wat een gore vieze kloozatk! Khoop dat ie lekker zal branden in de hel! Overspel is in de Islam 1 van de grootste zondes!!! Jezus, wat een hypocriet! Hoop dat zn vrouw erachterkomt en van hem scheidt!

Dezteny
10-09-2003, 12:51
Nou, jou man heeft wel :goedzo: vrienden, if I was you I would tell your husband 2 get some new friends......I mean before he gets his own original ideas ;)

Geitje
10-09-2003, 12:54
Origineel gepost door Dezteny Nou, jou man heeft wel :goedzo: vrienden, if I was you I would tell your husband 2 get some new friends......I mean before he gets his own original ideas ;) Ja inderdaad. tspreekwoord luidt: Met wie je omgaat, daarmee wordt je besmet. De Islam zegt hier trouwens over: Kies alleen de vroomste mensen als je vrienden...

moekarso
10-09-2003, 12:55
kijk je kan wel zeggen van doe die hoofddoek af !!! maar dus als ze die hoofddoek afdoet dan is het allemaal minder erg!! ik vind het als je wel of geen hoofddoek draagt gewoon geen S.E.X. voor het huwelijk klaar!!! en wie dat wel doet die gaat gewoon naar de hel!! en zeker die man is een klootzak!! ik als ik inshaallah getrouwd ben................ moehiem ik heb geen woorden meer!! :jammer:

TwinkleEye_19
10-09-2003, 12:57
Origineel gepost door moekarso en zeker die man is een klootzak!! ik als ik inshaallah getrouwd ben........ En mijn man zou zo iets fl*kken, zou ik z'n ballen roosteren! :kwaad:

Chatefemqemamu
10-09-2003, 12:58
Origineel gepost door TwinkleEye_19 En mijn man zou zo iets fl*kken, zou ik z'n ballen roosteren! :kwaad: en dat zou 't fun gedeelte zijn.... :boos:

moekarso
10-09-2003, 12:59
neee ik niet ik zou die l.u.l erafhakken wat zal die denken joh denkt hij omdat hij een man is dat hij goude ballen heeft ofzo!! :kwaad: goude izan dat gaat hij eruit poepen je debiel!!

Dezteny
10-09-2003, 13:00
Origineel gepost door Geitje Ja inderdaad. tspreekwoord luidt: Met wie je omgaat, daarmee wordt je besmet. De Islam zegt hier trouwens over: Kies alleen de vroomste mensen als je vrienden... Juist! Enneh Moekarso :haha: leuke nick! Moekarso :haha:

Hebielaaa
10-09-2003, 13:01

Gewoon een schande zo'n soort meisjes door hun krijgen de andere meisjes zo'n slechte naam .....echt layster dat je er zo van die meisjes bestaan!!! en die kerel is ook geen haar beter hij zou zich moeten schamen ...Ocharme zijn kinderen en vrouwtje.... :jammer:

Pagina's : [1] 2