Bekijk originele versie : De drie ergste mannen
shirien85
10-09-2003, 12:32
salaam ou alaikom
Er waren drie mannen die aan het ijveren waren om te weten wie het ergste is in deze wereld is.
De eerste viel een vrouw aan, sloeg haar tot haar tanden er uit vielen en bloedde uit haar oren en neus. Hij sloeg haar zo wild dat ze flauwviel.
Hij draaide zich naar de anderen en zei: "Ik ben de ergste van allemaal."
De tweede kwam om haar te verkrachten en sloeg haar verder totdat ze bijna dood was. Hij draaide zich naar de anderen en zei: " Niemand kan erger zijn dan mij."
De derde kwam , lachte koelbloedig, en zei, " ik ben de ergste ook al stond ik erbij en keek ernaar, omdat deze vrouw mijn zuster is."
De vrouw is al-Iraq.
De eerste man is Saddam.
De tweede is het Westen.
De derde is de Moslimwereld dat er bij stond en er naar keek!
Jullie kennen wel die hadieth van een vrouw die naar de hel ging omdat ze haar kat vastgebonden heeft in de kelder, ze liet de kat zelfs niet los voor insecten op te eten van de grond. Dit terwijl ze gewoon stond toe te kijken.
Die vrouw ging naar de hel gewoon voor een kat en vandaag worden moslims netzo behandeld en dit terwijl we staan toe te kijken....
waslaam ou alaikom
zou jij je leven geven voor iemand anders te redden?
shirien85
10-09-2003, 12:37
Origineel gepost door Zolodo
zou jij je leven geven voor iemand anders te redden?
een duidelijk voorbeeld graag.
shirien85
10-09-2003, 12:39
als je de jihaad bedoelt, wie weet.
als ik dat allemaal op t.v zie dan denk ik ook "dit leven is waardeloos"
het verhaaltje van jou waar de moslim kijkt en niks doet, ik vraag me af of jij iets zou doen als je in die positie stond.
Origineel gepost door shirien85
salaam ou alaikom
Er waren drie mannen die aan het ijveren waren om te weten wie het ergste is in deze wereld is.
De eerste viel een vrouw aan, sloeg haar tot haar tanden er uit vielen en bloedde uit haar oren en neus. Hij sloeg haar zo wild dat ze flauwviel.
Hij draaide zich naar de anderen en zei: "Ik ben de ergste van allemaal."
De tweede kwam om haar te verkrachten en sloeg haar verder totdat ze bijna dood was. Hij draaide zich naar de anderen en zei: " Niemand kan erger zijn dan mij."
De derde kwam , lachte koelbloedig, en zei, " ik ben de ergste ook al stond ik erbij en keek ernaar, omdat deze vrouw mijn zuster is."
De vrouw is al-Iraq.
De eerste man is Saddam.
De tweede is het Westen.
De derde is de Moslimwereld dat er bij stond en er naar keek!
Jullie kennen wel die hadieth van een vrouw die naar de hel ging omdat ze haar kat vastgebonden heeft in de kelder, ze liet de kat zelfs niet los voor insecten op te eten van de grond. Dit terwijl ze gewoon stond toe te kijken.
Die vrouw ging naar de hel gewoon voor een kat en vandaag worden moslims netzo behandeld en dit terwijl we staan toe te kijken....
waslaam ou alaikom
Ja het is echt heel ver gegaan met deze wereld, maar ook met de moslimgemeenschap. Ze nemen het zelfs tegen elkaar op, laat staan dat ze voor elkaar opkomen. Terwijl als we voor elkaar opkomen, we veel sterker in onze schoenen staan. Helaas denkt niet iedereen er zo over.Tegwoordig denken ze alleen maar aan zichzelf. :(
shirien85
10-09-2003, 13:32
Origineel gepost door Zolodo
het verhaaltje van jou waar de moslim kijkt en niks doet, ik vraag me af of jij iets zou doen als je in die positie stond.
het is zeker moeilijk, maar het is wel zo liever als een martelaar (jihaad ) sterven dan in deze waardeloze wereld blijven leven.
die vrouw is alleen om de kat de hel ingegaan.
laat staan wij :jammer:
shirien85
10-09-2003, 13:34
Origineel gepost door nefissa
Ja het is echt heel ver gegaan met deze wereld, maar ook met de moslimgemeenschap. Ze nemen het zelfs tegen elkaar op, laat staan dat ze voor elkaar opkomen. Terwijl als we voor elkaar opkomen, we veel sterker in onze schoenen staan. Helaas denkt niet iedereen er zo over.Tegwoordig denken ze alleen maar aan zichzelf. :(
je hebt zeker groot gelijk, het is ver gegaan en het gaat ook nog verder. niemand doet er wat aan dus waarom zouden ze stoppen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.