Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe is het leven in belgie?

nadia112
17-04-2007, 13:10

ik wil over een jaar of zo iets naar belgie verhuizen want iedereen zegt dat het daar leuk en makkelijk is om te leven want zo als jullie weten hier is echt moeilijk.en ik vindt het ook niet leuk meer hier.alvast bedankt

twinkelster
17-04-2007, 18:13
nou mijn nichtje woont in antwerpen en ze zegt dat vuilniszakken twintig euro's kosten want ze moeten daar van die zakken gebruiken anders krijg je een boete wat vind je daar van

nadia112
17-04-2007, 19:58
en wat nog meer?

OuJda_
17-04-2007, 20:33
Belg zijn rasist

2911
17-04-2007, 20:42

Belg zijn rasist nederlanders niet? :hihi:

tarifecht
17-04-2007, 21:08
ik zal je het gaan vertellen hoe het leven in belgie is HOU JE MAAR VAST:D 1. mensen heeeel onvriendelijk(niet iedereen uiterraad de meeste) 2.je moet voor je vuilzakken betalen 3.al je vuil sorteren plastic bij plastic en papier en kartoen en en ... 4.in belgie noemen ze de migranten de zwarte mensen:maf: 5.zij heeeeeeeel gierig 6.ze denken alleen aan zich zelf de rest kan maar stikken:moe: 7.door migranten moeten ze veel belasting betalen allz dat denken ze toch oja migranten bedoelen ze er mee marokannen en turken de polen en italianen zijn geen migranten:maf: :kwaad: 8.zijn profituurs 9.doen vriendelijk in je zicht en achter je rug alle gemeen dingen zeggen. 10 en de tiende kben iets positief aan het zoeken maar kmoet ver zoeken precies:D , zij stunnen goede doelen zoals geld inzamelen voor armen:D allz als het geen marokannen of turken zijn dan stuennen ze :hihi: dat was het zo ongeveer en ben je nog steeds van plan om naar belgie te komen hahahah dan zou ik zeggen je bent welkom meid maar zeg dan niet dat je niet gewaarchuwt was!!!!!!!!

Miss_Shahrukh
17-04-2007, 21:09
Belgie is leukk hoor zelf woon k daar niet maar mijn zus woont daar en die zakken kosten 25euro maar ze gaan langg mee hoor..voor de rest is het daar lekker goedkoop en lekker makkelijk

R_achida
17-04-2007, 21:23
nou mijn nichtje woont in antwerpen en ze zegt dat vuilniszakken twintig euro's kosten want ze moeten daar van die zakken gebruiken anders krijg je een boete wat vind je daar van :lol:

R_achida
17-04-2007, 21:28
Het valt te zien, waar je woont in België. Ik ben er hamdoulilah wel tevreden over. Klopt, je betaalt heel veel, maar je krijgt wel waar voor je geld. Een propere stad mag best wel iets duurder kosten toch?:kweetnie: Verder, hangt er een heel apartere sfeer rond dan in Nederland. Mijn persoonlijke ervaring: in Nederland zijn ze heel sociaal en vriendelijk. In België zijn ze heel hartelijk, maar tegenwoordig heel ontevreden:maf:. De mensen lijken door de huidige maatschappij wel zo verbitterd:jammer: Voor de studenten is Nederland beter en biedt het zeker meer voordelen aan. Op gezondheidsvlak biedt Nederland ook betere mogelijkheden aan, hoezo gratis naar de tandarts gaan? Stel anders maar vragen over wat je graag wilt weten?:kus:

faad28
17-04-2007, 22:39
is het echt dat jullie veel meer kinderbijslag krijgen voor de kinderen dan hier in nederland? En hoeven jullie geen belasting te betalen voor de auto?

hayatmetalsia
18-04-2007, 15:58
ik wil weten als je papieren wilt maken voor je man, hoe zit dat ik woon in nederland en ik wil daar mijn adres doen kan dat zomaar, wat zijn de eisen kan iemand mij daarmee helpen. Please pmen alsjeblieft! Shoekran

Nihal01
18-04-2007, 16:05
Nou je krigt er meer kinderbijslag. Ik betaal 250 euro per jaar ziektekosten geld ik heb extra plus pakket een groot verschil met die gierige hollanders. Hollanders zijn echte dieven. Ik betaal veel minder belasting, Ik heb een prachtig mooie huis ik ben eerste eigenaar nou voor de prijd dat ik deze huis heb gekocht had ik in NL een lelijke krot. En ik verdien veeeeeelllllllll meer dan in Nederland en de kinderbijslag ligt hier veel hoger. en als je 4 kinderen hebt ben je belasting vrijjjjjjj. Verder heb ik het hier lekker naar me zin.

nadia112
19-04-2007, 14:59
ja dat wil ik ook weten want ik heb een relatie met mijn schatje en we houden heel veel van elkaar.we zijn nu twee jaar met elkaar en het nog steeds gaat het goed tussen ons alhamdelilah.en hij is zelf mij hand komen vragen maar mij vader zei nee want hij heeft geen papieren en hij zei tegen mijn vader dat hij mij niet voor papieren wil maar dat hij van mij houdt maar mij vader zei ga maar eerst jou papieren maken en dan mag je met mij dochter trouwen zoals jullie weten hier is het heel moeilijk om voor iemand papieren te maken.nu weet ik echt niet wat ik moet doen.hij wou eerst naar belgie gaan om zijn papieren te maken met een ander meisje maar hij is bang dat ze alleen zijn geld gaat pakken en dan gaat ze weg want ze zegt elke keer van die smoejes.en nu wil hij naar spanje gaan maar hij weet niet zeker of het gaat lukken. ik wil weten als je papieren wilt maken voor je man, hoe zit dat ik woon in nederland en ik wil daar mijn adres doen kan dat zomaar, wat zijn de eisen kan iemand mij daarmee helpen. Please pmen alsjeblieft! Shoekran