Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb je Lief

EmiR_Soltan
25-07-2002, 21:37

Ik denk aan jou... Ik droom over jou... Ik heb je lief.... Als je iemand lief hebt: Hier kun je iets liefs voor diegene plaatsen. Voor mijn Landgenoten Een kilo liefdezaadjes Opdat er een verse Liefde bloeien zal.

Wamen
25-07-2002, 21:37
Oooooooh wat mooi wat je hebt geschreven :Iluvu:

SweetxBaby
25-07-2002, 21:39
Origineel gepost door EmiR_Soltan Ik denk aan jou... Ik droom over jou... Ik heb je lief.... Als je iemand lief hebt: Hier kun je iets liefs voor diegene plaatsen. Voor mijn Landgenoten Een kilo liefdezaadjes Opdat er een verse Liefde bloeien zal. ik sta met een mond vol tanden... geen enkele zin zou kunnen beschrjiven hoe mooi dit gedicht is wallah ;)

SweetxBaby
25-07-2002, 21:40
ik heb je lief.. mijn hele leven het is meer dan houden van.. als ik je stilletjes oproep in gedachten maak dat mij veel beetjes bang.. tralallallaltrrlaal

EmiR_Soltan
25-07-2002, 22:39

Ik hield van je gisteren Ik ben bij je nu Ik denk aan je morgen wees niet bang bij mij ben je geborgen

lynamina
26-07-2002, 09:53
Emir_soltan Ik ben onder de indruk....... Wow! I want more so bring it on (alsjeblieft?) thala

Schorpioentje
26-07-2002, 10:27
Deze 2 gedichtjes heb ik een tijdje terug geschreven: Ludduvuddu 6 Oh vuur ik brand niet vanuit de buitenkant... Een elegante, onbekende is langs mijn pad gegaan, mijn maag voelt net en wilde oceaan... Nu is het echt, ik raak aan hem gehecht... Ik heb iemand nodig die mijn brand blust, mijn gevoel blijft belust... Ik zie geen brandweer, ik voel alleen die hartzeer... Oh onbekende ik brand, dit was echter niet zo gepland... Ik kan niet stoppen, en ik kan het ook niet verkroppen... De vuur neemt me mee, breng me naar de wereldzee... Nee, ik wil niet afkoelen ik wil meer voelen... Zal hij ook branden van verlangen, of is het makkelijk om mij te vervangen... Neemt de vuur hem ook mee naar mijn wereldzee... Ludduvuddu Ik was heel tevreden Met mijn drukke leven Ik kwam jou tegen een onbekende gevoel ging in mij bewegen Alles ging zo goed, het lopen op jouw landgoed De aanrakingen van jouw lippen, niemand kan zich daaraan tippen Ik blijf naar je smachten, maar dat was wel te verwachten Ik hoor je lief fluisteren in mijn oor, het leek net een prachtige zangkoor Jouw stem, jouw lach, je goede gedrag.. Maar plotseling die ene omslag Lag het aan mij, Of was het bedriegerij Nu ben ik alleen Je liet me vallen als een baksteen Mijn hart kromp ineen Mijn hart is nu van steen Ik zal me nooit meer aan de gevoel toegeven, ik wil het niet opnieuw beleven Ik zal je nooit en immer vergeven Nu moet ik weer verder met mijn leven Het is nu een kwestie van overleven en doorgaan met mijn vrijgezellenleven....