Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet je wat ik een ramp vind.......

Sweet_Diamond
10-09-2003, 11:49

Dat mannen naar andere meiden lopen te kijken terwijl ze samen zijn met hun vrouw/vriendin........daar kan ik zoooo boos om worden he......

MarocSistah
10-09-2003, 11:51
Ow ik zou het niet erg vinden als het mijn manneke was

Sweet_Diamond
10-09-2003, 11:52
Origineel gepost door MarocSistah Ow ik zou het niet erg vinden als het mijn manneke was okeee......ikke wel hoor.......ik zou dat als een belediging zien....

Sweet_Diamond
10-09-2003, 11:54
Origineel gepost door Miss_Magrebia :zweep: zal die dan krijgen.... Zeker!!

Sweet_Diamond
10-09-2003, 11:58

Origineel gepost door vFADOUAv nee hoor ikz eg altijd you can watch but you cant touch luister je hebt ogen gekregen om te kijken want dat doet iedereen, man/vrouw maakt niet uit als er een lekkerding loopt met een lekkere bil dan draai je je automatisch om (onbewust) Jah ok....maar ik heb t over dat overdreven kijken en stiekem proberen te versieren....dat kan ik echt niet uitstaan!

farah77
10-09-2003, 12:00
tussen kijken en kijken heb je ook echt wel verschil........... Maar alsnog :zweep:...............:hihi:

Safia21
10-09-2003, 12:01
Origineel gepost door Sweet_Diamond Dat mannen naar andere meiden lopen te kijken terwijl ze samen zijn met hun vrouw/vriendin........daar kan ik zoooo boos om worden he...... Mijn man doet dat niet, daarvoor heeft ie teveel respect voor me! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Shining_Star
10-09-2003, 12:02
Origineel gepost door Sweet_Diamond okeee......ikke wel hoor.......ik zou dat als een belediging zien.... Yup me too ;)

Safia21
10-09-2003, 12:02
Origineel gepost door vFADOUAv nee hoor ikz eg altijd you can watch but you cant touch luister je hebt ogen gekregen om te kijken want dat doet iedereen, man/vrouw maakt niet uit als er een lekkerding loopt met een lekkere bil dan draai je je automatisch om (onbewust) Daarvoor heb je van Allah (swt) geen ogen gekregen om lekkere dingen te bekijken :kwaad: