Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is er al naar Turkije geweest?

Pagina's : [1] 2 3

Lady_Yas
17-04-2007, 11:01

Graag zou ik willen weten waar in Turkije de beste plaatsen zijn om naar toe te gaan. Het moet ook een beetje islamtisch verantwoord zijn... tussen bikini's gaan zitten... is niet echt mijn ding :rolleyes: Er moet wel zee zijn :D Ik wil graag naar een niet TE toeristische plaats gaan waar je elke hollander of belg tegenkomt maar het moet ook niet een boerendorp zijn... Ik heb nu zo iets van hmm bodrum zegt me iets... kan iemand me tips geven?

Mysticalia
17-04-2007, 11:05
Istanbul zou top zijn volgens een vriendin :o

Helinim
17-04-2007, 11:07
Bodrum is een uitgaansleven ;) Maar antalya heb je ook rustige plekken aan zee en cafe met zitkussens en al waar je ook lekker rustig kan zitten. Je hebt ook allemaal plaatsen die je kan bezoeken. Maar Didim is ook heel goed hoor heb ik gehoord :D www.capricepalace.com.tr dan moet je hier zijn islamitisch zwemmen :D

_Ought_Aicha_
17-04-2007, 11:10
Ik zou dan naar Konya of Istanbul (vooral de wijk Fatih, is islamitisch verantwoord) gaan. Of de Zwarte Zeekust, Trabzon, Samsun in die omgeving heb je een prachtige natuur en het wordt er ook niet zo heel warm.

Lady_Yas
17-04-2007, 11:13

Istanbul zou top zijn volgens een vriendin :o ja maar walo zee toch... ik moet de zee hebben gezien anders voelt het niet aan als vakantie :maf:

Lady_Yas
17-04-2007, 11:15
Is Bodrum echt niet te doen dan???? Aan de turkse meiden hier iemand zei me dat je in Bodrum, een hotel moet nemen bij Bitez is rustiger... Ik wil insha allah in juni gaan. Dan hoop ik dat het niet te druk is....

Lady_Yas
17-04-2007, 11:20
Bodrum is een uitgaansleven ;) Maar antalya heb je ook rustige plekken aan zee en cafe met zitkussens en al waar je ook lekker rustig kan zitten. Je hebt ook allemaal plaatsen die je kan bezoeken. Maar Didim is ook heel goed hoor heb ik gehoord :D www.capricepalace.com.tr dan moet je hier zijn islamitisch zwemmen :D die capricepalace ziet er heel mooi uit :love: ben je daar al geweest helinim? ik zie geen prijzen zijn bij staan spijtig genoeg

oemtarik
17-04-2007, 11:20
ben zelf 2 wk in alanya geweest, was geweldig,je hoeft dus niet tussen bikinis te liggen je kan een auto huren en lekker de bergen in en of ergens naar een afgelegen strand gaan

Helinim
17-04-2007, 11:26
die capricepalace ziet er heel mooi uit :love: ben je daar al geweest helinim? ik zie geen prijzen zijn bij staan spijtig genoeg Jaa ik ben er niet geweest maar andere kennissen wel en het is super volgens hun apart zwemmen mannen en vrouwen enz. Ja voor prijzen neem anders contact met ze op :D Oemtarik welke hotel in alanya?

flippie
17-04-2007, 12:17
Wij zijn naar Marmaris en Alanya geweest. Marmaris is erg mooi en je kunt er mooie excursies maken. Alanya is echt super toeristisch. Wij zijn er in Juli geweest. Ik had het gevoel dat ik in Amsterdam liep. Overal hoorde je Hollands praten. Daar zou ik niet meer naar toe willen. Dit jaar gaan we naar Istanbul. Heb er nu al zin in.

Gossipgirl
17-04-2007, 12:36
Ik ga dit jaar naar Marmaris, bij hotel Club diana.

noona
17-04-2007, 12:41
dan meot je even bij turkse reisbureau's navragen want je hebt wel hotels die islamitisch te werk gaan. zoals aparte zwembaden en strand. succes!

SweetRose
17-04-2007, 12:49
allé jong tussen bikini's zitte is wel mijn ding hooro :hihi: tis al erg genoeg da we da ni in marokko mogen :maf:... wij wille ook in juni gaan, maar ik durf ni te boeken :( omda k het al zo gewooooon was ALTIJD naar marokko te gaan kben bang kunde da nei gelove? :jammer:

ImeneBella
17-04-2007, 12:49
Is Bodrum echt niet te doen dan???? Aan de turkse meiden hier iemand zei me dat je in Bodrum, een hotel moet nemen bij Bitez is rustiger... Ik wil insha allah in juni gaan. Dan hoop ik dat het niet te druk is.... Bodrum is erg leuk! Ben er ook geweest. En het is wel toeristisch, maar vind het niet dat je alleen maar jonge uitgaande Nederlands ziet, hoor. Bitez is inderdaad bij Bodrum, het is daar een stuk rustiger. Ik denk dat jij wel daar naar toe zou willen! ;) :zwaai:

Lady_Yas
17-04-2007, 13:11

allé jong tussen bikini's zitte is wel mijn ding hooro :hihi: tis al erg genoeg da we da ni in marokko mogen :maf:... wij wille ook in juni gaan, maar ik durf ni te boeken :( omda k het al zo gewooooon was ALTIJD naar marokko te gaan kben bang kunde da nei gelove? :jammer: ik vind dat het wel nog islamitisch verantwoord moet blijven, ik zou me niet met mijn man op mijn gemak voelen tussen allemaal half blote mensen...:jammer: en zeker niet gaan zwemmen Je moet de stap zetten hoor, het wordt onze 4de vakantie op 8maanden dat ik al getrouwd ben insha allah. :goedzo: Je moet zeker andere plaatsen zien dan Marokko... Op da vlak ben ik nie bang, gewoon inpakken en wegwezen :hihi: :maf2:

Pagina's : [1] 2 3