Bekijk originele versie : Een eigen HUIS...Is dat wel verstandig?
TwinkleEye_19
10-09-2003, 11:43
Zoals vele weten woon ik met m'n zus en m'n zusje op mezelf...
Nu wil ik toch graag helemaal een eigen huis, zonder rekening te hoeven houden met andere...hem inrichten zoals ik in z'n totaal wil..gewoon helemaal een eigen stekkie...Zelfstandig zijn tot op het bod ;)
Ik weet ook dat het veel geld gaat kosten in het begin als je een kaal huisje hebt en hem moet gaan 'bekleden'...
Ik vertelde het gisteren een vriendin en toen zei ze van...wat als je iemand tegenkomt met wie je verder wilt? En stel diegene heeft ook een huisje? Of woont in een ander stad en wil daar of ergens anders wonen?
Wat ga je dan doen? Je hebt er zoveel in geïnversteerd, keihard voor gewerkt en dan plots heb je er niets aan..:(
Daar zit je dan...met 2 tv, 2 bankstellen van verschillende kleur :D, 2 bedden (voor in totaal 4 personen :hihi: ), alles gewoon dubbel en voor niets...
Ze heeft wel gelijk...zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt? En hoe denken jullie erover?
Wel of toch maar niet doen?
C_warrior
10-09-2003, 11:49
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Nu wil ik toch graag helemaal een eigen huis, zonder rekening te hoeven houden met andere...hem inrichten zoals ik in z'n totaal wil..gewoon helemaal een eigen stekkie...Zelfstandig zijn tot op het bod ;)
Ik weet ook dat het veel geld gaat kosten in het begin als je een kaal huisje hebt en hem moet gaan 'bekleden'...
Ik vertelde het gisteren een vriendin en toen zei ze van...wat als je iemand tegenkomt met wie je verder wilt? En stel diegene heeft ook een huisje? Of woont in een ander stad en wil daar of ergens anders wonen?
Wat ga je dan doen? Je hebt er zoveel in geïnversteerd, keihard voor gewerkt en dan plots heb je er niets aan..:(
Daar zit je dan...met 2 tv, 2 bankstellen van verschillende kleur :D, 2 bedden (voor in totaal 4 personen :hihi: ), alles gewoon dubbel en voor niets...
Ze heeft wel gelijk...zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt? En hoe denken jullie erover?
Vrouw trekt in bij man...
Dus ja, maar ik vind eigen huis helemaal alleen is Ja lekker rustig eigelijk nooit aangedacht, maar daar zou ik me totaale rust kunnen vinden en mijn plannen kunnen verwerken hmmm
Thanx for the tip
Origineel gepost door XMEN
eigen huis is lekker. komen wel veel kosten bij kijken maar je hebt je privacy, en mocht je ooit iemand leren kennen dan eis je gewoon dat hij bij jouw komt intrekken :p
ik denk ook dat dit de beste oplossing is.....
Ik bedoel er niets mee, maar waarom woon je niet bij je ouders??
Just a question :zwaai:
TwinkleEye_19
10-09-2003, 11:53
eigen huis is lekker. komen wel veel kosten bij kijken maar je hebt je privacy, en mocht je ooit iemand leren kennen dan eis je gewoon dat hij bij jouw komt intrekken :p
Maar wat als hij ook een huis heeft...als je er een zelf hebt, weet je hoe hard werken dat is...een huis doe je niet 1,2,3....en omdat ik dat weet, weet ik ook hoe hard hij er voor gewerkt heeft...
'T zou toch moeilijk zijn, want iemand met wie je verder wilt, wil je niet dwingen om voor zulke keuzes te gaan en hem voor nix al die jaren die hij geïnvesteerd heeft naar de knoppen te laten gaan :(
ps: ik heb nu al privacy en vrijheid genoeg (want tis best een groot huis)..ik had er gewoon behoefte aan ;)
Origineel gepost door chabab
Vrouw trekt in bij man...
Dus ja, maar ik vind eigen huis helemaal alleen is Ja lekker rustig eigelijk nooit aangedacht, maar daar zou ik me totaale rust kunnen vinden en mijn plannen kunnen verwerken hmmm
Thanx for the tip
Dat kan ik nu al :stout:
Maar zo helemaal van jezelf blijft :Iluvu:
TwinkleEye_19
10-09-2003, 11:54
Origineel gepost door Safia21
Ik bedoel er niets mee, maar waarom woon je niet bij je ouders??
Just a question :zwaai:
Mijn ouders wonen in de buurt, en m'n tante woont een paar hallen verderop bij mij...
Toen m'n ma zwanger was, was er geen kamer meer voor de baby..daarnaast ging ik werken en als ik dan bij m'n pa zou blijven wonen zou hij geen huursubsidie meer krijgen (en hij kreeg echt veel, zoveel dat ik voor hetzelfde geld een heel huis kon huren)...
Een ander punt zijn m'n studerende zus en zusje...die krijgen dus studiefinancering voor uitwonend...Extra veel dus :stout:
Dus dit waren de redenen ;)
C_warrior
10-09-2003, 11:57
Dat kan ik nu al :stout:
Maar zo helemaal van jezelf blijft :Iluvu:
Nou Het gaat me meer om de rust niet om dat het van mij is :)
TwinkleEye_19
10-09-2003, 12:05
Nou Het gaat me meer om de rust niet om dat het van mij is :)
Rust ga je zeker krijgen als je je eigen huis hebt...
Je kan alles doen wat je gepland hebt, zonder onderbroken te worden..
heerlijk is dat...
Alleen is mijn ervaring nu met jongens/mannen die alleen wonen dat ze nog niet echt goed zijn in huishoudelijke taken en voor ze het weten het een zooitje is :D
C_warrior
10-09-2003, 12:07
Rust ga je zeker krijgen als je je eigen huis hebt...
Je kan alles doen wat je gepland hebt, zonder onderbroken te worden..
heerlijk is dat...
Alleen is mijn ervaring nu met jongens/mannen die alleen wonen dat ze nog niet echt goed zijn in huishoudelijke taken en voor ze het weten het een zooitje is :D
ooh Damn Dat was ik vergeten ik moet zelf koken en zelf schoonmaken
Tjah Bij alles moet je opofferingen maken :( dus ja ik spaar liever voor een Vette Ombouwde bak met subwoofer Versterk 6 boxen 19 inch velgen dubbele uitlaat Dakspioler
mooie blauwe xenon lampen 3 liter gti motor met 140 pk ofzo
TwinkleEye_19
10-09-2003, 12:09
ooh Damn Dat was ik vergeten ik moet zelf koken en zelf schoonmaken
Tjah Bij alles moet je opofferingen maken :( dus ja ik spaar liever voor een Vette Ombouwde bak met subwoofer Versterk 6 boxen 19 inch velgen dubbele uitlaat Dakspioler
mooie blauwe xenon lampen 3 liter gti motor met 140 pk ofzo
Ik vermoedde het al :D
Kheb ook besloten om toch voor de auto te sparen en niet voor het huis...:cool:
Hoewel een huis me wel aantrakt..damnz...:(
TwinkleEye_19
10-09-2003, 12:11
als je er nu al minpunten in ziet doe het dan niet! Ga alleen op jezelf als je zeker weet dat je het ook echt wilt ongeacht de gevolgen die er later misschien zijn, dus dat je met je toekomstige man moet twisten wie waar gaat wonen! Je hebt nu privacy zeg je zelf, ik raad je aan om gewoon nog bij je zussen te blijven en wanneer je iemand ontmoet, gaat trouwen enzovoorts dan kun je je gaan settelen ;)
p.s sparen voor later :D
:haha:
Je hebt wel gelijk...Ik ga zeker flink sparen want ik wil in juni de Renault Megane Coupe halen (zilverkleurig)... :verliefd:
En dan zorg ik er wel gewoon voor dat ik een mannetje vind die al een huis heeft...hoef ik me daar geen zorgen over te maken :gniffel:
Hmm..ja klinkt wel aantrekkelijk zo :D
TwinkleEye_19
10-09-2003, 12:16
ik heb een riante appartement :o Die Megane Coupe nog niet :p
shiiiiiiittt ...so perfect :verliefd: :Iluvu: :verliefd:
Misschien kunnen we een deal sluiten :gniffel:
Mijn ouders wonen in de buurt, en m'n tante woont een paar hallen verderop bij mij...
Toen m'n ma zwanger was, was er geen kamer meer voor de baby..daarnaast ging ik werken en als ik dan bij m'n pa zou blijven wonen zou hij geen huursubsidie meer krijgen (en hij kreeg echt veel, zoveel dat ik voor hetzelfde geld een heel huis kon huren)...
Een ander punt zijn m'n studerende zus en zusje...die krijgen dus studiefinancering voor uitwonend...Extra veel dus :stout:
Dus dit waren de redenen ;)
Schoukran voor het uitleggen!! :zwaai:
TwinkleEye_19
10-09-2003, 12:26
Origineel gepost door rebel
:eek: de Renault Megane Coupe wilde ik altijd al hebben...die is inderdaad SUPERRRRR :verliefd:
nog eventjes flink doorsparen dan maar :(
Die is zeker :Iluvu:
Daarna wil ik m'n droomauto de Hyundai Coupe met zwartleren bekleding halen... :verliefd: :Iluvu:
Ja, stapje voor stapje kom ik er wel ;)
TwinkleEye_19
10-09-2003, 12:32
op zwart wit :Iluvu: jij mijn huisje ik jouw megane coupe en jouw erbij :p
Nee, nee, nee....
We gaan het anders doen...
Ik jouw huisje incl. jou (voor de huur, gas en electra :gniffel: )...En jij krijg mij :Iluvu:
Maar die Megane Coupe blijft mijn eigendom :engel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.