Bekijk originele versie : Wat is er mis met mij vandaag?
Shahinez
10-09-2003, 11:39
Ik ben een uurtje geleden wakker geworden,en ik voel me SUPERSLECHT,heb barstende hoofdpijn en wil alleen maar wenen ... wajow a jemma ... het is niet dat ik ongesteld ga geraken,want meestal voel ik me zo als ik mijn regels krijg,maar ik weet niet wat er mis is met mij ...
Het ergste van al,ik moet om 13.00 uur beginnen te werken,waar ik ECHT geen zin in heb
Advies mensen
U bent geshoekraneerd
MaDaM_OujDa
10-09-2003, 11:40
je hebt zeker een drukke leventje
Neem lekker een douche en zet een kopje thee voor jezelf en bedenk wat je allemaal hebt in dit leven!
MaDaM_OujDa
10-09-2003, 11:47
ik denk dat ze een geliefde wilt :D
Ziek is Ziek, gun jezelf een lekker dagje rust...theetje filpmie...en lekker niksen!!!......Dan kan je er morgen weer tegenaan !!!
Shahinez
10-09-2003, 11:51
Haha safia ... nee schatje,een man gaat mij niet beter doen voelen hoor,gewoon voel me echt SLECHT wollah,barstende hoofdpijn echt niet normaal ... IK moet gaan werken,ik kan niet anders ... ik kan geen vrij nemen omdat ik alleen in de winkel sta en zij heeft dan vrij swoensdags namiddag voor haar dochtertje ... dus i have to ..
FAK deze dag gaat ECHT lang duren man :verdriet:
MaDaM_OujDa
10-09-2003, 11:52
mischien helpt het als je een soera leest?
Origineel gepost door Shahinez
Haha safia ... nee schatje,een man gaat mij niet beter doen voelen hoor,gewoon voel me echt SLECHT wollah,barstende hoofdpijn echt niet normaal ... IK moet gaan werken,ik kan niet anders ... ik kan geen vrij nemen omdat ik alleen in de winkel sta en zij heeft dan vrij swoensdags namiddag voor haar dochtertje ... dus i have to ..
Aaaah ik zal aan je denken!!! ;)
Ik zei niets over een man,maar dat geeft niet meid!
Heb geduld meid, zorg dat je vanavond iets plant waar je naar uit kunt kijken
Shahinez
10-09-2003, 12:03
haha jah safia sorry meid,ik dacht dat jij dat had geschreven maar het was madam oujda
En naar uitkijken?Huhm naar wat,er is niets waar ik naar uit kijk vanavond ... walloe nada
Shahinez
10-09-2003, 12:04
Origineel gepost door XMEN
doe het vandaag rustig aan ga desnoods niet naar je werk maar meld je ziek en duik met je vriendin de stad in :p
Kan niet,ik moet naar werk gaan,en ik heb gisteren al een hele toffe dag gehad ... ben met een vriendin van Brussel leuke dingens gaan doen ... echt een SUPERLEUKE dag,maar jah,en nu voel ik me weer slecht ... pffff ik ben raar man
haha jah safia sorry meid,ik dacht dat jij dat had geschreven maar het was madam oujda
En naar uitkijken?Huhm naar wat,er is niets waar ik naar uit kijk vanavond ... walloe nada
Tja als je nou een man had, had je heeel veel om naar uit te kijken :D :D :D
Grapje! :rolleyes:
Kan niet,ik moet naar werk gaan,en ik heb gisteren al een hele toffe dag gehad ... ben met een vriendin van Brussel leuke dingens gaan doen ... echt een SUPERLEUKE dag,maar jah,en nu voel ik me weer slecht ... pffff ik ben raar man
het kan niet elke dag feest zijn ;)
Shahinez
10-09-2003, 12:08
Hahah ik weet dat het niet elke dag feest kan zijn,maar waarom zo'n hoofdpijn ... en zoveel wenen ... dat hoofdpijn kan wel komen van te veel lachen ofzo,want ik heb gisteren kweetni hoeveel gelachen,maar dat huilen?Dat is toch een beetje abnormaal niet?
Hahah ik weet dat het niet elke dag feest kan zijn,maar waarom zo'n hoofdpijn ... en zoveel wenen ... dat hoofdpijn kan wel komen van te veel lachen ofzo,want ik heb gisteren kweetni hoeveel gelachen,maar dat huilen?Dat is toch een beetje abnormaal niet?
Zo nu en dan hebben vrouwen dat, dan huil je en dan weet je eigenlijk niet precies waarom je huilt
Liefs Safia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.