Bekijk originele versie : Striae
Moshinoe
17-04-2007, 08:25
In je gezicht:jammer: Hoe kom je hier vanaf?? Zou biodermal littekencrème eventueel kunnen helpen?:kus:
Sweeetheart_
17-04-2007, 10:39
Wat Zijn Striae , als ik vragen mag.
excesivo
17-04-2007, 10:41
bestaat dat dan??
in je gezicht?
Ik weet het echt niet mijn, aan striae valt achteraf eigenlijk weinig aan te doen, ej huid is dan van binnen gescheurt, dus moet weer aangroeien. dat duurt heel lang. Ik heb het nu op mijn buik, benen en billen een beetje, omdat ik in een paar weekjes 15 kilo ben aangekomen, dus dat was heel snel. maar het begint al een beetje te vervagen. Ik zou het eigenlijk ook wel willen weten of er iets tegen is.
S.samira
17-04-2007, 10:41
Wat Zijn Striae , als ik vragen mag.
striae (striemen) die krijg je als je zeg maar dik bent geworden, of juist veel bent afgevallen, of door de zwagerschap en zo
excesivo
17-04-2007, 10:43
http://www.ouders.nl/beeldwoordenboek/striae_hendriks216x144.jpg
excesivo
17-04-2007, 10:45
striae (striemen) die krijg je als je zeg maar dik bent geworden, of juist veel bent afgevallen, of door de zwagerschap en zo niet als je afvalt hoor ;) misschien dat het dan pas goed zichtbaar wordt, maar striae komt doordat je huid zeg maar te snel wordt uitgerekt, snap je. dus bij zwangere vrouwen of mensen die in korte tijd snel aankomen.
S.samira
17-04-2007, 10:46
niet als je afvalt hoor ;) misschien dat het dan pas goed zichtbaar wordt, maar striae komt doordat je huid zeg maar te snel wordt uitgerekt, snap je. dus bij zwangere vrouwen of mensen die in korte tijd snel aankomen.
ooh ik dacht dat als je snel afvalt in een korte tijd dat je ze ook krijgt. hmmm soukran
weer wat geleerd:D ;)
Sweeetheart_
17-04-2007, 10:48
striae (striemen) die krijg je als je zeg maar dik bent geworden, of juist veel bent afgevallen, of door de zwagerschap en zo
ahaa dat zyn dus Striae Bedankt :sjans:
aawh wat naar, bezoek dan een dokter? ik heb namelijk niet/nooit iemand gezien die het op zijn gezicht heeft
Sugarpie
17-04-2007, 11:08
In je gezicht:jammer: Hoe kom je hier vanaf?? Zou biodermal littekencrème eventueel kunnen helpen?:kus:
Ik denk het niet meid, die biodermal littekencreme doet helemaal niet wat het belooft vind er niets aan..
Als ik jou was zou ik gewoon langs de huisarts gaan ;)
Berberita
17-04-2007, 17:23
Nee dat kan toch niet op je gezicht. Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. je kan het toch alleen op lichaam krijgen:confused: Hoe is dat gekomen dan en weet je zkr dat je het strae kan noemen?
Dit schijnt het te vervagen:
http://www.bogar.nl/microdermabrasie.html
Bezoekkie aan de huisarts, inshAllah komt het wel goed.:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.