Bekijk originele versie : wat is concentreren toch MOEILIJK!!!
:moe: :moe: :moe:
als je man je voetbaltechnieken probeert uit te leggen. en dan moet jij maar geinteresseerd gaan kijken.
hij is op dit moment nog steeds bezig met uitleg trouwens ....
mother_to_be
16-04-2007, 22:14
hahahahahaha.....
zo leer je ook weer s wat over 'mannen'dingen..
hahhaha, ben blij dat de mijne nu heel druk een film aan het kijken is...
excesivo
16-04-2007, 22:15
hahahaha, ik schakel mijn concentratie zelf uit als hij begint over voetbal
:hihi: ja probeer dan maar geinteresseerd te doen...... als ze eenmaal beginnen :rolleyes:
Diaspora
16-04-2007, 22:20
:hihi: trouwens een vraagje ik heb al laaaang geen columns meer van jou gelezen, gezien, Is that right? :rolleyes:
excesivo
16-04-2007, 22:22
nu je het zegt.....
bij mij gaat mijn concentratie gelijk op 0 als hij het over zijn werk heeft.
dan doe ik echt mijn best om te kijken alsof het mijn boeit.
maar na een tijdje zegt hij je luistert niet eens :hihi: :hihi: :o
maar de verhalen en zijn uitleg duurt mij te lang:maf2:
:moe: :moe: :moe:
als je man je voetbaltechnieken probeert uit te leggen. en dan moet jij maar geinteresseerd gaan kijken.
hij is op dit moment nog steeds bezig met uitleg trouwens ....
:hihi: NOOOOOONA
Heb echt een déja-vu, je doet me goed lachen, da gaat hier van s'morgens tot s'avonds van electriek tot auto en zonnepanelen, met uitleg à la Italien met hand en tand dus, soms zo dat de tassen van de tafel vliegen, ik vraag hem dan "krijg jij nooit pijn aan je tong?" vraagt ie waarom :maf:
Klaagt ie dat hij niet tijd genoeg heeft om zijn luchpakket op te eten, zene tetter staat nooit stil.
Vandaag is ie werken heb de vlag buiten hangen:moe:
Uno Maestro Papagallo.:hihi:
Noona, sinds wanneer ben jij gestopt met columns schrijven ?
oeff, ik had het even moeilijk met dat uitleg van hem gisteren:moe:
ik snap er nog steeds de ballen van!
maarree columns:D:D:D
inshallah binnenkort, ik ben wel bezig maar we zijn nog wachtende op de rest van de m.nl-crew en dan kun je eeeeindeloos genieten van mijn columns!
:hihi: NOOOOOONA
Heb echt een déja-vu, je doet me goed lachen, da gaat hier van s'morgens tot s'avonds van electriek tot auto en zonnepanelen, met uitleg à la Italien met hand en tand dus, soms zo dat de tassen van de tafel vliegen, ik vraag hem dan "krijg jij nooit pijn aan je tong?" vraagt ie waarom :maf:
Klaagt ie dat hij niet tijd genoeg heeft om zijn luchpakket op te eten, zene tetter staat nooit stil.
Vandaag is ie werken heb de vlag buiten hangen:moe:
Uno Maestro Papagallo.:hihi:
haha grappig!
nou mijn man is geen prater maar als hij begint uit te leggen dan wil hij persé dat je eht snapt! jah, en dat lukt me niet altijd dus begint ie opnieuw:moe:
insaan_3aadi
17-04-2007, 09:52
Dat doet mijn man ook weleens met zijn Wing Chun-technieken (vraag me niet wat dat inhoud) :moe: en net op het moment dat ik DHW aan het kijken ben ofzo :moe:
ik was grey's aan het kijken en net toen ze in het water viel was ie aan het uitleggen....
withsu? gezondheid!
Moslima27
17-04-2007, 09:58
zeg gewoon oh ja schat en toen.maar dan wel zo dat jij ongestoord tv kijkt ....moet kunnen toch......
en wel doen alsof je echt geintereseerd bent en hij effe zijn verhaal kan doen.
:haha: irritantttt
Ze komen altijd met droge verhalen op een moment dat je effe geen zin hebt om te luisteren...
Eerst als we van het werk thuis kwamen, had ie het ook alleen maar over dit en dat, en zus en zo.... grrrrr..... :kwaad: ik heb zovaak gezegd als we afgewerkt zijn wil ik dat onderwerp niet meer mee naar huis nemen.... hoe belangrijk het oo kwas om er toch eens thuis goed over te praten...
Maar ik vertikte om te luisteren :ego:
Nu vertelt ie alleen grappige dingen wat ie meemaakt (is altijd wel leuk om aan te horen), maar dingen die dan te maken hebben met de auto ofzo, daar belt ie altijd over om het me door te geven, als ie thuis komt begint ie er bijna nooit meer over alleen als ik het hem vraag (bijna nooit dus) :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.