Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is het mooiste wat jullie tot nu toe hebben bereikt ?

Pagina's : [1] 2

LuckyLady
16-04-2007, 19:12

vertel eens waar jullie echt trots op zijn... Wat was voor jullie dat speciaal moment of speciale gebeurtenis dat jullie leven heeft doen veranderen ... Behalen van diploma, naar Mekka geweest, huwelijk, etc... Voor mij tot nu toe de geboorte van mijn zoontje :o Is echt het allermooiste wat me overkomen is ! Nu jullie ... ;)

Helinim
16-04-2007, 19:29
geboorte bvan me dochter en daarna me huwelijk. ":D

LuckyLady
16-04-2007, 19:38
geboorte bvan me dochter en daarna me huwelijk. ":D ja, een kind is heel speciaal...zeker als het jouw eigen kind is :o

Helinim
16-04-2007, 19:40
Jaa hee, ik kan geen dag zonder mijn prinsesje :love:

lelie76
16-04-2007, 19:42

ik ook de geboorte van mijn kinderen en mijn rijbewijs :nijn:

cuisinetje
16-04-2007, 19:51
De geboorte van mijn kinderen.............ben Allah (swt) dankbaar voor mijn kleine wondertjes en het kleinste dat nog geboren moet worden inschallah. De dag dat ik uiteindelijk de knoop heb doorgehakt om mijn hijaab te dragen, ben supertrots op mezelf dat ik het uiteindelijk toch gedaan heb.......... En er zijn nog een paar dingen maar die zijn te privé..........:)

kindly_mom
16-04-2007, 19:59
de geboorte van mijn zoontje :love: de dag dat ik het ja woord heb gegeven en gekregen heb!

M_girl
16-04-2007, 20:20
rijbewijs gehaald, mbo diploma gehaald, de stap gezet om verder te studeren (eindresultaat moet ik nog bereiken), mijn droomjongen tegengekomen (eindresultaat wordt hard aan gewerkt), dat ik hoofddoek ben gaan dragen lhmdlh ghair inshaallah moge Allah swt. ons vergemakkelijken met datgene dat we willen bereiken

Brokensmile
16-04-2007, 20:31
Dat ik mijn Havo-diploma gehaald heb en mn rijbewijs:o Alhamdoelillah:o Er valt nog veel meer te doen en te bereiken, maar gair insha Allah..alles op z'n tijd!

_Ought_Aicha_
16-04-2007, 20:48
Dat ik alhamdulillah bekeerd ben en dat ik naar hajj geweest ben alhamdulillah.

Brokensmile
16-04-2007, 20:54
Masha Allah Ought_Aicha!!

Naturelle
16-04-2007, 21:21
Oke hier gaat het komen! :hihi: - Mijn verloofde tegengekomen - 3 diploma's op zak heb ik ga nu voor de 4 de - Rijbewijs gehaald - Mijn eigen auto gehaald! - Hijab dragen - Voor mijn neef lieve vrouw gevonden, die nu dolgelukkig is! - Mijn andere neef uit de shit heb geholpen, waar we echt dachten dat hij er niet uit zou komen!

NoHide
16-04-2007, 21:32
Met mijn mooiste doelstellingen ben ik nog bezig dus deze zijn secret... Tja verder is het mooiste mijn kleine zusje van 4 jaar....maar daar heb ik zelf weinig moeite voor hoeven doen :D

LuckyLady
17-04-2007, 15:19
iedereen, bedankt voor jullie reacties !!! ;)

bellydancefan
17-04-2007, 16:08

Ik heb alhamdulilah veel mooie dingen mee mogen maken, kan niet echt een nummering aanbrengen. :o Maar een greep: bekering tot islam, huwelijk, dochter, overwinnen van een zware tijd, studie bijna klaar die ik pas laat begonnen ben. Alhamdulilah gaat het weer goed met me na een paar hele zware jaren.

Pagina's : [1] 2