Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Heb Honger

Pagina's : [1] 2 3

LELIJKERD
25-07-2002, 20:23

ik heb erge honger heb geen zin meer in die showarmazaak om de hoek. ik mis mijn MAMMIE en mijn zus (die eens per maand iets lekkers kookt )

yasmine85
25-07-2002, 20:24
dan ga je toch zelf koken???? of kan je dat ook niet...??? staat die afwas van gister er nog eigenlijk...?? :p kiss

SweetxBaby
25-07-2002, 20:25
Origineel gepost door LELIJKERD ik heb erge honger heb geen zin meer in die showarmazaak om de hoek. ik mis mijn MAMMIE en mijn zus (die eens per maand iets lekkers kookt ) ik zou zeggen.. ga je handen wassen.. doe de diepvries open..pak vlees.. pak groente uit de koelkast..... en beginnen maar :zwaai:

LieveMeisje
25-07-2002, 20:26
HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA..........:haha:

SweetxBaby
25-07-2002, 20:30

trouwens lelijkerd ... als je toch van plan bent om zelf te gaan koken hou je telefoon bij de hand...... want sommige doen de fornuis aan ..zonder een vuurtje dus dan loopt heel die keuken vol met gas,... en aangezien jongens traag van begrip zijn.. komen ze er pas later achter dat ze ''zogenaamd aan het koken zijn'' zonder vuur... en dan wil je wel eens een vuurtje gaan opsteken.. en ja dan krijg je het boem dus pas op:melig:

LELIJKERD
25-07-2002, 20:31
jullie hebben makkelijke praatjes er zit geen vlees in de diepvries yasmine er staan een nieuwe bergafwas, hoger en groter dan die van gister

LELIJKERD
25-07-2002, 20:33
Origineel gepost door sweetbaby trouwens lelijkerd ... als je toch van plan bent om zelf te gaan koken hou je telefoon bij de hand...... want sommige doen de fornuis aan ..zonder een vuurtje dus dan loopt heel die keuken vol met gas,... en aangezien jongens traag van begrip zijn.. komen ze er pas later achter dat ze ''zogenaamd aan het koken zijn'' zonder vuur... en dan wil je wel eens een vuurtje gaan opsteken.. en ja dan krijg je het boem dus pas op:melig: WOOOW WOOOOW jij bent goed op de hoogte, heb je een dergelijke situtatie mee gemaakt, en wil je mij zehma behoeden van dat gene ?

yasmine85
25-07-2002, 20:35
Origineel gepost door LELIJKERD jullie hebben makkelijke praatjes er zit geen vlees in de diepvries yasmine er staan een nieuwe bergafwas, hoger en groter dan die van gister weet je wat?? heb je aardappels...?? doe dan gewoon simpel aardappels in blokjes en dan in water met wat zout... dan heb je gekookte aardappeltjes :D misschien stilt dat je honger...??? kiss

SweetxBaby
25-07-2002, 20:38
Origineel gepost door LELIJKERD WOOOW WOOOOW jij bent goed op de hoogte, heb je een dergelijke situtatie mee gemaakt, en wil je mij zehma behoeden van dat gene ? ik zelf heb het niet meegemaakt... maar het kan weleens zo zijn..dat de heren van tegenwoordig..denken dat alles automatisch gaat weet je wel dus met andere woorden als ik het fornuis aan doe brand het meteen.. nou niet dus je hebt nog altijd een aansteker nodig :D

LELIJKERD
25-07-2002, 20:39
Origineel gepost door yasmine85 weet je wat?? heb je aardappels...?? doe dan gewoon simpel aardappels in blokjes en dan in water met wat zout... dan heb je gekookte aardappeltjes :D misschien stilt dat je honger...??? kiss huh, ik ben geen aardappeleter uit het schilderij van REMBRAND (aardappeleters)

yasmine85
25-07-2002, 20:43
Origineel gepost door LELIJKERD huh, ik ben geen aardappeleter uit het schilderij van REMBRAND (aardappeleters) ewa ok...zeg wat je in huis hebt en wat je ook nog lekker vindt... dan zeg ik wel wat je ermee moet doen... kiss

LELIJKERD
25-07-2002, 20:46
oke blijf wachten, niet weg gaan, ik ga even kijken in de keuken

SweetxBaby
25-07-2002, 20:47
Origineel gepost door LELIJKERD ik heb erge honger heb geen zin meer in die showarmazaak om de hoek. ik mis mijn MAMMIE en mijn zus (die eens per maand iets lekkers kookt ) hint..hint.. eitjes bakken of zoooooooo.... of gewoon effe langs de buren gaan.....en de koelkast daar leegroven.. doe ik ook altijd.. een fluitje van een cent :D

LELIJKERD
25-07-2002, 20:51
patat zak, ketchup fles nu alleen de friteuse zoeken ! waar bewaart me moeder die nou ?

yasmine85
25-07-2002, 21:00

je weet dus al wat je te doen staat... :D je hebt m'n hulp niet eens nodig!!! kiss

Pagina's : [1] 2 3