Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rood en zweterig...!

Sweetgirl_1
16-04-2007, 16:23

Hallo meiden, ik heb een probleem. In dit weer, zo warm ik kan er niet tegen. Ik word rood en ga zweten bij mijn gezicht, echt verschrikkelijk alsof ik 8 kilometer marathon ging rennen. :jammer: Wie weet hier een oplossing voor tegen het rood worden en zweten dus. Alsjeblieft, want ik word echt gek hier van, want het is alleen me gezicht en niet andere lichaamsdelen.. dus dat is nog erger! En ik weet dat ik niet de enige ben! alsjeblieftttt wie heeft een tip voor jullie zuster.

somalig
16-04-2007, 16:34
k heb wel erg veel last van zweten maar niet van een rood hoofd:jammer:k wil juist af van het zweten en heb dus óok tips nodig maar k help je wel bij het uppen:)

Amsterdammer83
16-04-2007, 16:34
Marathon is 42 kilometer ;)

Sweetgirl_1
16-04-2007, 16:43
k heb wel erg veel last van zweten maar niet van een rood hoofd:jammer:k wil juist af van het zweten en heb dus óok tips nodig maar k help je wel bij het uppen:) oooh zie je.. jij ook dus. In ieder geval dankjewel voor het uppen

Sweetgirl_1
16-04-2007, 16:43

Marathon is 42 kilometer ;) Oke, 42 kilometer dan

somalig
16-04-2007, 16:44
j bent egt niet de enige hoor;)

Sweetgirl_1
16-04-2007, 16:48
Haha ik hoop van niet nee :)

z_roosje
16-04-2007, 18:48
Marathon is 42 kilometer ;) :hihi: P.s.: http://www.dryshield.nl/

R_berkaniia
16-04-2007, 18:59
Je zweetklieren der uitpulken. Wat denk je er aan te doen? Morgen is het wat minder warm, dan heb je ook geen last van een druipende tomaten hoofd.

zakia_mocro
16-04-2007, 19:09
Uhmm goeie deo, luchtige kleding,rood hoofd kan je niet veel tegen doen, dat heb ik ook door de zon..

somalig
16-04-2007, 19:15
:jammer: Nou ja waar slaat deze reactie nou op, je kan ook heus wel als een volwassen iemand reageren hoor, in plaats van mensen hier af te kraken. Enne als jij hetzelfde probleem had als zei dan zou je ook hier op marokko.nl om advies vragen. :goedzo:

Naanaa
17-04-2007, 19:18
Hallo meiden, ik heb een probleem. In dit weer, zo warm ik kan er niet tegen. Ik word rood en ga zweten bij mijn gezicht, echt verschrikkelijk alsof ik 8 kilometer marathon ging rennen. :jammer: Wie weet hier een oplossing voor tegen het rood worden en zweten dus. Alsjeblieft, want ik word echt gek hier van, want het is alleen me gezicht en niet andere lichaamsdelen.. dus dat is nog erger! En ik weet dat ik niet de enige ben! alsjeblieftttt wie heeft een tip voor jullie zuster. Hey ik begrijp wat je bedoelt !! Heel erg irritant. Ik heb een tip voor je als je geen make-up draagt op je gezicht zoals bijv. foundation, poeder, blush en NIET waterproof mascara. Wat erg lekker en verfrissend werkt is de Vichy Thermaal Bronwater Verstuiver veel mensen gebruiken het op het strand. Of nadat ze van het strand komen. Het is echt verfrissend. Gewoon "water" dat gespoten wordt op je huid, het kalmeert enz. enz. Oja je hebt ook van Evian maar ik vind die van Vichy beter omdat het rijk is aan mineralen en oligo-elementen. Kalmeert de gevoelige huid en versterkt weerstand. Echt aan te raden !! Succes.