Bekijk originele versie : Hij is zo lief en ook zo afstandelijk!!!
Salaam mensen. Ik heb een vriend van nu al bijna 6 maanden.
Maar de laatste tijd begint hij zo afstandelijk te doen.Als ik hem bel zegt hij dat hij het druk heeft. En als hij online is praat hij heel lief tegen mij.
Maar heel vaak doet hij dat en hangt hij gewoon zomaar op.
Ik weet niet wat ik moet doen uitmaken of niet.
HELP!!!
Beslama Zina :confused:.
LieveMarocBoy
10-09-2003, 11:14
ik ga je eerlijk zeggen dat heb ik nu ook met mn vriendin en ik heb er echt geen trek meer in, als hij aanwijzinngen geeft wat hij nu ook doet dan moet je niet achter hem aanlopen beter maak je het uit dan oke sorry beslema
Dumpen die handel, zo hoor je niet behandeld te worden!
Liefs Safia
romaisa22
10-09-2003, 12:49
LIEVE MEID,
Je bent verliefd :verliefd: en je vindt het zeker moeilijk om het uit te maken. Dat begrijp ik .
Wat je nog kan proberen is hem een beetje te negeren.
Echt waar het helpt, als je achter iemand aan zit dan is hij snel uit gekeken. Je moet je ware gevoelens niet uiten, zolang hij zich zo gedraagt. Je zal merken als je hem ook een beetje negeert dan zal hij meer naar je aandacht vragen mits hij niet van je houdt.
Als hij echt zo verliefd is op jou als jij op hem, dan zal hij om je aandacht "schreeuwen" :giechel: .Is hij niet meer in jou geintereseerd dan zal hij de relatie beindigen.
Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt.
romaisa :zwaai:
Samiralover15
10-09-2003, 18:24
Dan moet jij hem ook geen aandacht geven.
Als hij jou belt of jij bent online dan zeg je dat je even
bezig bent.
Of gewoon dupen die handel...
divalatifa
10-09-2003, 19:21
vragen wat zn probleem is...
Wil hij geen antwoord geven, is hij vaag of zegt ie niet wat je wilt horen?
Ewa ja...You KNOW WHAT TO DO!!
su6 in ieder geval meid :goedzo:
meid laat ik je een ding zeggen als ie zo afstandelijk doet moet je dumpen met die handel. ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar geloof me ik heb precies hetzelfde meegemaakt. bleek ie gewoon een andere wijf te hebben. lieve schat ze zijn het niet waard laat je niet zo behandelen. maar 1 ding als ie echt gek op je was zou je alle aandacht van de wereld geven. maar je moet het zelf weten maar 1 ding wees op je hoede. hou altijd in je achterhoofd dat er wat gaande kan zijn zodat de klap niet hard aankomt. wens je veel sterkte kus
Praat met hem dan kan je jezelf niet verwijten dat je er niet aan gewerkt hebt of hem niet hebt gewaarschuwd, want mischien heeft ie t zelf niet door of spelen er andere dingen die je niet weet, t kan!
Maar als hij dan nog niks veranderd ja maak jezelf dan niet kapot, en t is idd zo wat er al eerder hier werd gezegd hoe harder je iemand negeert hoe harder ze hun best gaan doen, heel triest en kinderachtig maar mannen ( of eerder jongetjes die dat nog doen!)doen t zelfde om zo hun zelf niet kwijt te raken en hun zogenaamde "eer"te bewaren, en jouw achter hun **** aan te laten lopen die logica klopt niet maar helaas helpt het vaak wel om jezelf niet te "verliezen"en komt t zovaak voor!succes en laat even weten hoe t verder gaat!!!
LoVeLy_Mo
10-09-2003, 23:45
Origineel gepost door zina4life
Salaam mensen. Ik heb een vriend van nu al bijna 6 maanden.
Maar de laatste tijd begint hij zo afstandelijk te doen.Als ik hem bel zegt hij dat hij het druk heeft. En als hij online is praat hij heel lief tegen mij.
Maar heel vaak doet hij dat en hangt hij gewoon zomaar op.
Ik weet niet wat ik moet doen uitmaken of niet.
HELP!!!
Beslama Zina :confused:
NAar ELkAAR toe groeie...Niet NAar Hem toe groeie..
Groeite HIj niet NAar JOu meer toe...
STop IT !! :)
ps. volg je hartje(standaard zin)
chahidaatje
11-09-2003, 13:57
ik ben het helemaal eens met romaissa!!!!!
Meid luister naar je hart!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxxxjes chahida
Hey meid,
het beste wat je nu kan doen is hem even geen aandacht geven. Gedraag je zoals hij zich gedraagd. Bel hem niet meer en zucht verveeld als hij jou belt. Verbreek af en toe zelf ook de verbinding en zeg dat je het druk hebt. PLAY HARD TO GET!!!!
Laat hem denken dat je andere belangrijke dingen in je leven hebt dan alleen hem. Zelfs al wíl hij er een eind aan maken, hij zal groen van jaloezie zien, hij zal je aandacht missen en zal vanzelf weer als een hondje achter je aan lopen :hihi:
Succes!!!
Bel hem op en vraag hem straight to the point wat hij wil , wil hij verder of niet, zo ja dan moet ie praten met je en anders is t over voor je, zo nee dan weet jij gelijk waar je aan toe bent.
weet jij hebt ook je trots gevoelens maar je maakt jezelf nu alleen maar gek en gaat je van alles afvragen , denk of niet?Daarom doe t straight en ask him, niet in een mail of sms maar in zn gezicht zie je gelijk zn reaktie is dit echt niet mogelijk doe t dan over de tel.neemt hij niet meer op dan weet jij genoeg en stuur je snel een sms waarin staat dat je hem dumpt, dit ben je niet waard, hij is te kinderachtig bezig, en geloof me die jongen gaat ooit wel inzien wat ie laat lopen,maar ja dan is t te laat!heel veel succes, laat nog even weten ok hoe t afloopt?
Maar ga jezelf geen dingen afvragen of bedenken, krijg je toch geen antwoord op, doe leuke dingen en probeer verder te gaan!
DOUKALIA18
11-09-2003, 19:53
you go girl met het is wel leuk om iemand te hebben die om je geeft
you go girl, goed gedaan en zie je nu ineens spijt he, marokkaanse mannen???????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.