Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vind jij Marokkaanse homo's kunnen?

Pagina's : [1] 2 3

Tawayaresh
16-04-2007, 15:11

Ik vind dat totaal niet kunnen. Sorry hoor, maar ik vind dat een Marokkaanse homo zich geen Moslim kan noemen.

Tawayaresh
16-04-2007, 17:02
Als zij dat willen is dat is hun zaak maar wel op de voorwaarde dat ze zichzelf al helemaal geen moslim noemen. Juist inderdaad!

moslima__souad
16-04-2007, 17:03
Ik vind het niet kunnen, klinkt sow ilg,

Tawayaresh
16-04-2007, 17:08
Tja ik vind de gedachte al goor, niet alleen bij de Marokkaanse homo's (ALS die dr zijn) maar ook bij de Nederlandse, Surinaamse (etc.) homo's.

Tawayaresh
16-04-2007, 17:12

Hahaha wollahila! :hihi:

Stellamaris
16-04-2007, 17:13
Marokkaanse homo's? die moeten ze afranselen met ijzeren knuppels, een brandende kaars in hun hol douwe, vastbinden en diep onder de grond stoppen. :goedzo: Mensen die deze mening hebben, zouden hetzelfde lot moeten ondergaan. Dus: afranselen met ijzeren knuppels, een brandende kaars in hun hol duwen, vastbinden en diep onder de grond stoppen.

Amsterdammer83
16-04-2007, 17:51
Ewa ja, vrijheid blijheid. Hun daad is zondig, maar de Afrekening is bij Allah. Ik heb ook zondes, misschien houdt Allah meer van sommige homo's dan van mij, wie weet ;)

Tawayaresh
16-04-2007, 17:56
Maar je weet maar nooit, Amsterdammer. Natuurlijk heb ik ook dingen gedaan waar van ik spijt heb. Maar ben wel veranderd. Ik draag sindskort hoofddoek, ik bid. Maar homo's is denk ik wel heel wat anders.

Amsterdammer83
16-04-2007, 17:58
Maar je weet maar nooit, Amsterdammer. Natuurlijk heb ik ook dingen gedaan waar van ik spijt heb. Maar ben wel veranderd. Ik draag sindskort hoofddoek, ik bid. Maar homo's is denk ik wel heel wat anders. Maar dan nog, van mij mogen ze doen wat ze willen. Vrijheid weet je ;)

Tawayaresh
16-04-2007, 17:59
Ja oké, daar heb je wel gelijk in. Nederland is een vrijland, zeggen ze! Tja, we zijn het met elkaar wel eens zie ik :D

Senoriita
16-04-2007, 18:21
Ik vind dat totaal niet kunnen. Sorry hoor, maar ik vind dat een Marokkaanse homo zich geen Moslim kan noemen. Alleen omdat ze op een ander geslacht vallen? Natuurlijk het is verboden , maar dan alsnog er zijn mensen die niet bidden, wil je ze dan ook geen moslim noemen?

tonk
16-04-2007, 18:27
Waarom nou altijd topics als 'moslim en homo kan dat?' Waarom nou nooit: - moslim(a)s die seksen voor het huwelijk, kan dat? - moslim(a)s die nooit bidden, kan dat? - moslim(a)s die een moord gepleegd hebben, kan dat? - moslim(a)s die nooit oude vrouwtjes helpen oversteken, kan dat? Ik kan nog wel tig andere dingen noemen waarmee de combinatie met moslims niet zo lekker gaat, maar daar worden nooit topics over geopend? Kan iemand me nu eindelijk eens uitleggen waarom homoseksualiteit kennelijk zo gevoelig ligt en veel erger wordt gevonden als je geld besteden aan een dure auto ipv reis naar Mekka, wel kunnen genieten van een dagelijks goed glas wijn of nooit geven aan goede doelen.

Senoriita
16-04-2007, 18:30
Waarom nou altijd topics als 'moslim en homo kan dat?' Waarom nou nooit: - moslim(a)s die seksen voor het huwelijk, kan dat? - moslim(a)s die nooit bidden, kan dat? - moslim(a)s die een moord gepleegd hebben, kan dat? - moslim(a)s die nooit oude vrouwtjes helpen oversteken, kan dat? Ik kan nog wel tig andere dingen noemen waarmee de combinatie met moslims niet zo lekker gaat, maar daar worden nooit topics over geopend? Kan iemand me nu eindelijk eens uitleggen waarom homoseksualiteit kennelijk zo gevoelig ligt en veel erger wordt gevonden als je geld besteden aan een dure auto ipv reis naar Mekka, wel kunnen genieten van een dagelijks goed glas wijn of nooit geven aan goede doelen. Thats what I'm Talking About!:hadj:

MooiRood
16-04-2007, 18:46
Stoer he? Ik meen het echt. 't is dat ik niet aan de macht ben anders had ik het wel geweten. In Iran kun je *wel* aan de macht komen als je niet toerekeningsvatbaar bent. :maf:

MooiRood
16-04-2007, 18:48

Ik kan nog wel tig andere dingen noemen waarmee de combinatie met moslims niet zo lekker gaat, maar daar worden nooit topics over geopend? Die topics zijn er dus wel :-) Alleen lees je ze gelukkig niet (kennelijk).

Pagina's : [1] 2 3