Bekijk originele versie : hoe vertel jij dat je iemand niet wil?
Hoe vertel jij een hele lieve jongen of meid die gek op jouw is dat je hem/haar niet wil, maar alleen vriendschap wil omdat je je niet aangetrokken voelt tov. hem of haar zonder iemand pijn te doen?
IK WIL JE NIET!!!................Duidelijkheid is altijd t beste:D
Ja kijk zoiets is voor de persoon toch altijd pijnlijk.....Hoe je t ook brengt.....T is altijd voor hem/haar een teleurstelling.......Dus nogmaals gewoon direct zijn en er geen doekjes om winden, dan kan hij/zij je nooit achteraf dingen verwijten!!!.......:D
DieselGirly
09-09-2003, 23:22
Origineel gepost door moi21
Hoe vertel jij een hele lieve jongen of meid die gek op jouw is dat je hem/haar niet wil, maar alleen vriendschap wil omdat je je niet aangetrokken voelt tov. hem of haar zonder iemand pijn te doen?
Sorry...ik voel niets voor.....je..... :(
GEWOON ZEGGEN MET EEN OMWEG
NEEH AAP IK WIL NIE MET JOUI INTIEM ZIJN
IK WIL JE HOMIE ZIJN :)
douniaberkania
09-09-2003, 23:50
Marokkaanse jongens en vriendschap met meisjes?????? Komt niet vaak voor........maar ik zal gewoon zeggen sorry ik wil niet en ik wil jou daarom ook geen pijn doen.
tot nooit meer ziens :zwaai:
Bachelorette
10-09-2003, 00:07
negeren
ontwijken
weglopen :hihi:
Zo doet iemand bij mij hoor!! Laat dat even duidelijk zijn :kwaad:
Persoonlijk zou ik gewoon NETJES vertellen dat hij niet mijn type is :)
Itsjustme
10-09-2003, 09:53
meid ik zou het gewoon eerlijk zeggen... ik bedoel als ik goed bevriend ben met een jongen en hij wil meer dan zou ik dus gewoon zeggen....dat ik hem niet kwijt wil, want stel ik neem een relatie met diegene.... en het loopt uit op nix dan ben ik gewoon een goede vriend...kwijt dat is dus zonde dus je kan diegene beter te vriend houden vind ik.
Origineel gepost door Itsjustme
meid ik zou het gewoon eerlijk zeggen... ik bedoel als ik goed bevriend ben met een jongen en hij wil meer dan zou ik dus gewoon zeggen....dat ik hem niet kwijt wil, want stel ik neem een relatie met diegene.... en het loopt uit op nix dan ben ik gewoon een goede vriend...kwijt dat is dus zonde dus je kan diegene beter te vriend houden vind ik.
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan meisjes die niet gewoon duidelijk en direct kunnen vertellen dat ze een jongen niet willen. Zeg gewoon dat je hem niet wil, klaar, punt, finito, basta... blabla... Als hij daarna ook geen vrienden wil zijn, dan niet. Lekker belangrijk.
TwinkleEye_19
10-09-2003, 10:12
Sholly, maar jij bent niet ghataar genoeg voor mij :bril:
faridanador
10-09-2003, 10:34
een week niks meer laten weten en dan zegge sorry ben ondertusse al verloofd? nee gewoon het klikt niet voor mij ik zie je alleen als een goede vriend nee het ligt echt ni aan jou ik weet gewoon niet wat ik wil maar jij zal zeker vinden wat je zoekt pf :)
Origineel gepost door achie25
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan meisjes die niet gewoon duidelijk en direct kunnen vertellen dat ze een jongen niet willen. Zeg gewoon dat je hem niet wil, klaar, punt, finito, basta... blabla... Als hij daarna ook geen vrienden wil zijn, dan niet. Lekker belangrijk.
heel goede tip, ik ben het mee eens, zolang het je niet zelf overkomt zou ik zeggen:D
Wat erg! Ik maakte gisteren een dergelijke situatie mee.
Schets: Na een jaar elkaar niet gezien of gebeld te hebben, kwam ik gisteren een "vriend" van me tegen. In de avond, op het station, heel toevallig allemaal want ik kom daar bijna nooit meer en hij ook niet. Om een lang verhaal kort te maken: ik wist ook niet hoe ik moest vertellen dat ik niet geïnteresseerd was. (Ik ben al bezet vandaar.) Hij vertelde me heel trots dat hij eindelijk een eigen huis heeft en een vaste, goed betaalde baan. Na ruim 30min. kwam mijn bus gelukkig. Saved by the bus!
Ik weet niet wat je situatie en contact zijn met hem, maar je moet echt opletten. Mannen zijn freaks. Die jongen die ik gisteren tegen kwam, vertelde me dat hij zelfs bereid was om naar mijn ouders te gaan. Hij smeekte me bijna om hem te bellen. Ik werd er zelfs een beetje angstig van. ===========> Just watch your back!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.