Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spaans sprekend??

bazatoen
16-04-2007, 01:28

Salaam allemaal, Wie kan er hier vloeiend spaans spreken? ik wil graag een nederlands smsje vertalen naar het spaans. Ik heb het al op zo een vertaalsite geprobeerd maar die vertaalt woord per woord letterlijk, waardoor de zin in het spaans niet meer klopt Helpppp me Koessss :kus:

bazatoen
16-04-2007, 01:40
aaaah serieussss. ik stuur je een pm oke ;)

bazatoen
16-04-2007, 21:32
UPPPP Help me please, het is dringend. Wie spreekt er goed spaans en kan een aantal zinnen voor me vertalen vanuit het nederlands naar het spaans???? Ik zou je zeer dankbaar zijn.

Ave_Maria
17-04-2007, 09:52
UPPPP Help me please, het is dringend. Wie spreekt er goed spaans en kan een aantal zinnen voor me vertalen vanuit het nederlands naar het spaans???? Ik zou je zeer dankbaar zijn. shoot:)

lipglossy
17-04-2007, 10:38

wat wil je in het spaans schat..??? ik kan het voor je vertalen.!

Rosalindas
17-04-2007, 21:11
ik kan je helpen..ik spreek vloeiend spaans :)

tarifecht
17-04-2007, 21:15
spaans is toch zo een schone taal he:wow: kvolg avondlessen wel ni gemakkelijk maar echt schoooooooon taal:goedzo: mss kunnen we in het spaans met mekaar spreken dan leren we nog va mekaar Rosalindas hoe komt dat je het vloeind spreekt?? ben je spaanse??

Rosalindas
17-04-2007, 21:25
spaans is toch zo een schone taal he:wow: kvolg avondlessen wel ni gemakkelijk maar echt schoooooooon taal:goedzo: mss kunnen we in het spaans met mekaar spreken dan leren we nog va mekaar Rosalindas hoe komt dat je het vloeind spreekt?? ben je spaanse?? graciass jajajaja...ik ben niet spaans dat mag je nooit zeggen :jammer: haha ..Ik ben half Mexicaans en half NL... spaans is zeker een mooie taal alleen is het van mij zo 'gewoon'natuurlijk...ben ook 2talig opgevoed :) en waarom volg jij spaanse lessen, om de 2e wereldtaal goed te kunnen beheersen haha :D

bazatoen
18-04-2007, 01:29
Wie me echt kan en wil helpen, stuur me dan aub een privemail, dan stuur ik het smsje in het nederlands. Ik heb het echt dringend nodig. KOESSSS