Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : houden van iemand en haten tegelijkertijd

moi21
09-09-2003, 23:11

Haten jullie ook wel eens iemand waarvan je heel veel houdt? Vraag me af waarom dat is dat mensen elkaar zo veel pijn doen terwijl ze veel van elkaar hielden of houden. Als je relatie is verbroken bijvoorbeeld en je heel veel van elkaar hebt gehouden maar tegelijkertijd iemand zoveel kan haten, dat je bijna t verschil niet meer kan zien herkennen jullie dat en hoe zijn jullie hier mee omgegaan? :confused:

BoussaKbira
10-09-2003, 12:37
haat en liefde ligt heel dicht bij elkaar Bisou

moi21
10-09-2003, 13:33
thanks

Samiralover15
10-09-2003, 19:55
Ja me zusje.... Soms kan ik haar wel uit het raam gooien en afentoe is het een schatje.

Islemia
20-09-2003, 14:59

WELLAH IK WEET PRECIES WAT JE BEDOELT!!! IK HEB DAT OOK BIJ BEPAALDE MENSEN, IK HIELD VEEL VAN ZE MAAR OP DIT MOMENT ZIJN ZE ME GROOTSTE VIJAND GEWORDEN ME HAAT NAAR ...... IS NET ZO GROOT ALS ME HAAT NAAR JODEN!!!!

moi21
20-09-2003, 17:08
mensen die mij wat aan doen kan ik haten en dit gaat vaak al weer snel weg want haat hoort niet bij mij daarom ook de gemengde gevoelens,maar waarom joden haten, ken ze niet dus waarom haten, mens is mens

MiZzYDouNia
21-09-2003, 22:59
ik geef je gelijk moi21.....ik haat de joden ook niet...maar ik haat de joodse regering die onschuldige palestijnen vermoorden...en elke jood die haatgevoelens heeft jegens de moslims...maar het joodse geloof..of iemand die dat geloof praktiseerd...nee sorry maar die kan ik niet haten...hoe kan je jezelf een moslim noemen als je dat wel doet... groetjes van mij

Nadia001
22-09-2003, 12:47
ik hou zielsveel van men ventje. maar soms doet hij rare dingen waarvoor ik zomaar begrip voor moet hebben... hij kan zo kwaad worden terwijl hij zelf in fout is en dan kan ik hem zoooooooooo haten. Ik vraag me af waarom we samen zijn

Nadia001
22-09-2003, 13:08
nou ja ik hou van hem denk ik.... we zijn verloofd en eu ik heb vannacht van me ex gedroomd??????????????? die ook men 1 ste vriendje was (bijn averloofd)

Noena
22-09-2003, 15:25
Mijn ex-vriend was me alles..als ik 's ochtends opstond was hij het eerste die in mijn gedachte opkwam..en als ik 's avonds naar bed ging dacht ik ook aan h'm.. Hij liet bij mij hemel en aarde bewegen..Door hem kon ik niet meer normaal functioneren..Als we ruzie hadden lag ik doodziek op bed.. Ik heb altijd gedacht dat er geen leven zonder hem bestond... Ik hield van hem meer dan dat ik van mezelf hield.. Maar nu..nu is het allemaal het tegenovergestelde geworden.. Nooit heb ik durven dromen dat ik bij hem weg zou gaan en hem zo erg zou haten..Wat iemand hiervoor al zei..HAAT en LIEFDE ligt dicht bij mekaar. Zo hou je van iemand en kan je niet meer zonder..en zo heb je een hekel aan iemand aan kan je diegene niet meer luchten! Groet Noena

khaldia
25-09-2003, 16:18
helemaal gelijk noena precies zo is het bij mij gegaan en wat beterft diegen die zij dat ze joden haat. ze hebben ons nisk aangedaan je moet respect hebben voor andere geloven dan ben je pas echt een moslim. en wat er in israel gebeurd oke. maar dat beteknt niet dat alle joden zo zijn en dat we ze allemaal moeten haten. heb een joodse buurman moet ik hem nu haten terwijl hij evengoed er niet mee eens is wat er in het midden oosten gebeurt ik vind van niet maar das mijn mening