Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringende Hulp Nodig!!!!

Merci_N
15-04-2007, 22:21

Salaam, ik wou net mijn camera opladen maar ik heb die op een plekje gelegd waar het warm was en waar de zon op scheen...En nu als ik een foto trek is die gewoon zwart.. Weet iemand hoe ik er nu verder moet gaan werken?? :(

marocieboy
16-04-2007, 11:29
heb je nog garantie op je camera? Zo ja, ga dan ff terug naar de winkel. Dit had je kunnen voorkomen natuurlijk..

Merci_N
16-04-2007, 17:19
heb je nog garantie op je camera? Zo ja, ga dan ff terug naar de winkel. Dit had je kunnen voorkomen natuurlijk.. jah ik heb nog mijn garantie...Denk je dat ze dit kunnen accepteren onder de normen van de garantie? Alvast bedankt voor je hulp

Mocr091
16-04-2007, 17:53
jah ik heb nog mijn garantie...Denk je dat ze dit kunnen accepteren onder de normen van de garantie? Alvast bedankt voor je hulp Het is te proberen ;)

marocieboy
17-04-2007, 10:39

jah ik heb nog mijn garantie...Denk je dat ze dit kunnen accepteren onder de normen van de garantie? Alvast bedankt voor je hulp je moet ook niet zeggen dat je het in de zon hebt gelaten..laat dat open. Zeg ik weet niet wat ermee is gebeurt. :goedzo:

Merci_N
18-04-2007, 10:39
Het is te proberen ;) Inderdaad:D je moet ook niet zeggen dat je het in de zon hebt gelaten..laat dat open. Zeg ik weet niet wat ermee is gebeurt. :goedzo: :haha. neenee dat was ik dus ok niet van plan om te zeggen