Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe martelaarsoperatie in Bezet Jerusalem

Pagina's : [1] 2 3

Ezzedine
09-09-2003, 22:36

At Least 2 Dead in Jerusalem Cafe Blast-Witnesses Tue September 9, 2003 04:30 PM ET JERUSALEM (Reuters) - An explosion outside a cafe in Jerusalem on Tuesday killed at least two people, witnesses said. The blast occurred at the Hillel cafe in Jewish west Jerusalem. Ambulances rushed to the scene. The bodies of two people lay on the ground along with several wounded, the witnesses said\ Twee tot nu

Ezzedine
09-09-2003, 22:37
Explosion rocks Jerusalem There has been a large explosion in Jerusalem. The blast comes just hours after a suicide bombing at an army base which left eight people dead. Ambulances have rushed to the scene of the blast in west Jerusalem. Some reports say there are casualties on the ground and ambulance workers are reported as saying there are dozens injured. More details soon.

Peej
09-09-2003, 22:55
Geweldige mensen zijn jullie. Juichen als er doden vallen. Voel eens een beetje aan jullie hoofd. Zowel de terroristische acties van de Sharon bende als die van de idioten van Hamas brengen werkelijke vrede nooit dichterbij. Mensen als jullie zijn ook niet bepaald een bijdrage voor de wereldvrede. Maar ja, op het moment dat ik deze reactie schrijf besef ik ook dat het zinloos is. Jullie zijn waarschijnlijk te koppig om te begrijpen dat ieder verspild mensenleven er één te veel is.

grendel
09-09-2003, 23:02
Origineel gepost door Peej Geweldige mensen zijn jullie. Juichen als er doden vallen. Voel eens een beetje aan jullie hoofd. Zowel de terroristische acties van de Sharon bende als die van de idioten van Hamas brengen werkelijke vrede nooit dichterbij. Mensen als jullie zijn ook niet bepaald een bijdrage voor de wereldvrede. Maar ja, op het moment dat ik deze reactie schrijf besef ik ook dat het zinloos is. Jullie zijn waarschijnlijk te koppig om te begrijpen dat ieder verspild mensenleven er één te veel is. V.w.b............je laatste zin,..... dat vrees ik ook.

an3sdej
09-09-2003, 23:26

ALLAhu akbaaaaaaaaaaaaaaar yessssssssssssss Wat zegt ie?? Allahs hakkenbaaaarssssssssssss????

abdoel6666
10-09-2003, 01:33
Origineel gepost door an3sdej Wat zegt ie?? Allahs hakkenbaaaarssssssssssss???? Speel het desnoods op de man, maar laat ALLAH erbuiten. Zwakkeling dat je bent!!!

sword
10-09-2003, 09:50
Telkens als de joodse repressie in Palestina de grens van het onmenselijke overschrijdt, dan gaan de Palestijnen de straat op om aan HAMAS en andere organisaties te eisen dat zij wraak nemen op de joodse agressie! Hamas slaagt er telkens in om de joodse absurde veiligheidsmaatregelen simpel te omzeilen en met doelgerichte acties hen in het hart te treffen. De joodse beveiliging blijkt zo lek als een zeef te zijn ondanks de waanzinnige investeringen op dit vlak. De cirkel is weer rond en een spiraal van geweld zal beide volkeren teisteren tot er een eerlijke en rechtvaardige verdeling van het land komt. Met de malaise in Irak, Afghanistan en het nieuwe geweld in Palestina krijgt onze Bushke in binnen en buitenland steeds meer kritiek op zijn beleid. Met 9/11 voor de deur kan hij de amerikaanse bevolking en de wereldgemeenschap maar bitter weinig resulaten voorleggen om zijn strijd tegen de terreur te bestendigen en het gigantische budget dat daarmee gepaard gaat te verklaren! :zwaai: Sword

Angel
10-09-2003, 10:20
keer op keer zullen ze wraak nemen op elkaar. Ik denk niet dat het de komende jaren zal veranderen. Hoe kunnen ze het land eerlijk verdelen? een partij zal blij zijn en de andere niet. En wat bush betreft,:jammer: Elke keer zoveel geld uitrekken om terrorisme te bestrijden, maar er is volgens mij geen vooruitgang, hij werkt zich elke keer in de nesten, nou ja de onschuldige mensen zijn elke keer het slachtoffer. Ik denk niet dat hij bij de volgende presidentsverkiezingen nog president zal blijven. I HOPE SO!!!! weg met hem.

sword
10-09-2003, 10:41
Origineel gepost door Defender Hij kan het terrorisme eenvoudig bestrijden door Arafat te laten vallen. Kost nisks, lost een hoop op Dat heeft ie al gedaan, maar de wereldgemeenschap aanvaard en erkent alleen president Arafat als leider van de palestijnse gemeenschap!

Peej
10-09-2003, 10:44
Origineel gepost door yehiyaayyash ALLAhu akbaaaaaaaaaaaaaaar yessssssssssssss Abdoel6666 gezien de bovenstaande opmerking moet ik Atlas gelijk geven als hij zegt dat mensen als yehiyaayyash de eersten zijn die Allah hierin betrekken. Ik heb gehoord dat de Islam een godsdienst van Vrede is. Als het echter jullie god zou zijn die zo groot is dat hij er voor zou zorgen dat deze moorddadige aanslagen gepleegd worden, dan zou jullie god een misdadige moordenaar zijn. En als hij al zou bestaan (ik ben atheïst) dan kan ik me dat zeker niet voorstellen. Dus tsja, vraag maar aan mensen als yehiyaayyash of ze Allah er buiten willen houden. Dat de reactie van an3sdej wrevel opwekt kan ik me voorstellen. Het is niet verstandig om het geloof van anderen te beledigen.

rnaj
10-09-2003, 10:55
Origineel gepost door yehiyaayyash islam is de godsdienst van vrede en ik prijs Allah's almachtigheid (of is dat ook al terrorisme) voor de dood van de joodszionistische kindermoordenaars!!!! ( alle zionisten zijn bezetters , burger of niet burger) Allahu AKBAAAAAAAAR :D Mmmm, de godsdienst van de vrede en dan toch bidden voor doden. Dat is toch een beetje krom, of zie ik het nou helemaal verkeerd? :(

Peej
10-09-2003, 10:59
Origineel gepost door yehiyaayyash islam is de godsdienst van vrede en ik prijs Allah's almachtigheid (of is dat ook al terrorisme) voor de dood van de joodszionistische kindermoordenaars!!!! ( alle zionisten zijn bezetters , burger of niet burger) Allahu AKBAAAAAAAAR :D Mensen als jij zijn er nou de oorzaak van dat de Islam en de moslims door veel mensen worden gezien als een bedreiging. Jij zorgt er mede voor dat er steeds meer nederlanders zich (waarschijnlijk onterecht) tegen de islam en de moslims keren. Als de Islam werkelijk de godsdienst van de vrede is zou die deze acties van de Palestijnse kindermoordenaars (die net zo erg zijn als Sharon en zijn bende) verbieden. En volgens mij doet de Islam dat ook. Maar mijn laatste opmerking in de eerste reactie in deze thread blijkt juist te zijn. Reageren is zinloos want jullie zijn inderdaad te koppog om te beseffen dat ieder verspild mensenleven er één teveel is.

rnaj
10-09-2003, 11:11
Origineel gepost door yehiyaayyash Waarom zijn jullie dan blij met Hitler's dood?.... Waarom moet ik nu blij zijn met de dood van degene die mijn broeders en zusters afslacht?... Nogmaals ALLAHU AKBAAAAAAAAAAR Ik verstop mij niet achter de goedkeuring van een godsdienst en daarbij komt ik ben blij dat Hitler door de bevrijders gestopt is. Zijn dood doet er wat mij betreft niet zoveel toe.

abdoel6666
10-09-2003, 11:27
Origineel gepost door atlas Rot toch op met je Allah man. Jij en je kornuiten zijn degenen die Allah hier keer op keer belachelijk maken. En maar brullen van afschuw als er in Marokko een paar bommen afgaan. Zodra de bommen tegen joden zijn gericht is het ineens geweldig. Hebben die joden jullie ooit iets misdaan? Zolang er sukkels als jullie bestaan zal het nooit vrede worden in het midden-oosten of waar dan ook waar zich moslims bevinden (Kashmir bijv.). Na deze aanslag zullen er weer de nodige israelische raketten de gazastrook of de westelijke jordaanoever invliegen en oh oh oh wat is het toch verschrikkelijk als daar een paar onschuldige moslimkinderen bij omkomen. Wat is daar erger aan dan aan de omgekomen israelische burgers? En niet aankomen met de onzin dat ze maar joden zijn want dan gaat hetzelfde op voor die moslimkinderen, zij zijn immers maar moslim. Er is denk ik maar 1 oplossing voor het probleem. Alle kolonisten verlaten de gazastrook en de westelijke jordaanoever en israel sluit die gebieden hermetisch en voor altijd af. Er komt dus nooit meer een inwoner van die gebieden israel in. Vervolgens mogen de palestijnen hun eigen boontjes doppen. Dat zal binnen een week in tot een burgeroorlog leiden. Slachten ze elkaar tenminste af. Je taal gebruik laat zien hoe zielig en gefrustreerd jullie joden zijn, maar dat terzijde. Oog om oog, tand om tand!! Zijn we vergeten dat de joden het staakt het vuren hebben doorbroken door liquidaties? De Palestijnen willen vreden. Het zijn de joden die belang hebben aan oorlog, zo krijgen ze immers meer ontwikkelingsgeld en geld voor hun militaire apparaat. Natuurlijk word ik intens blij als de Palestijnen een succes volle operatie uitvoeren. Na keer op keer vermoorde palestijnen, en opbeglazen huizen te hebben gezien de afgelopen weken, ging er gisteren echt een last van van mijn schouders af!!! Atlasje denken moet je aan paarden overlaten!!! :zwaai:

abdoel6666
10-09-2003, 11:31

Origineel gepost door Peej Abdoel6666 gezien de bovenstaande opmerking moet ik Atlas gelijk geven als hij zegt dat mensen als yehiyaayyash de eersten zijn die Allah hierin betrekken. Ik heb gehoord dat de Islam een godsdienst van Vrede is. Als het echter jullie god zou zijn die zo groot is dat hij er voor zou zorgen dat deze moorddadige aanslagen gepleegd worden, dan zou jullie god een misdadige moordenaar zijn. En als hij al zou bestaan (ik ben atheïst) dan kan ik me dat zeker niet voorstellen. Dus tsja, vraag maar aan mensen als yehiyaayyash of ze Allah er buiten willen houden. Dat de reactie van an3sdej wrevel opwekt kan ik me voorstellen. Het is niet verstandig om het geloof van anderen te beledigen. De joden staan ook achter de aanslagen die de joodse militaire uitvoeren, hierbij komen ook vele onschuldige kinderen om. Zijn de joden dan ook geen (kinder) moordenaars?

Pagina's : [1] 2 3