Bekijk originele versie : wie werkt er bij fortis bank?
Wie weet of ik bankafschriften kan krijgen, ik heb al een tijdje niks ontvangen, maar heb het dringend nodig, en online wordt niet geaccepteerd
CherryPie
15-04-2007, 21:27
Worden 1x in het kwartaal gestuurd.
zou ik het het wel kunnen krijgen als ik naar de bank ga, afschriften van afgelopen maanden
R_achida
15-04-2007, 21:51
Wie weet of ik bankafschriften kan krijgen, ik heb al een tijdje niks ontvangen, maar heb het dringend nodig, en online wordt niet geaccepteerd
Bestaat er bij jullie in Nederland dan geen soort van Teles? Een automaat waar je je bankafschriften kunt gaan afdrukken? Sowieso heb je hier recht op en al helemaal als het je eerste exemplaar zou zijn. Ga naar Fortis, normaal zou dat geen probleem mogen vormen.
Verder had ik je zonder probleem een aantal nummers kunnen doorgeven, maar die zullen helaas niet bruikbaar zijn in Nederland:(
Nee heb ik niet van gehoord, maar nederland loopt ver achter vergeleken met Belgie
aminaaaaa
16-04-2007, 08:50
Je kan gewoon bij de Fortis langsgaan...daar kunnen ze ene printje voor je maken.
Je kan ze ook opnieuw aanvragen...maar dan gaat er meestal een week overheen.
Berberita
17-04-2007, 17:55
Je kan gewoon bij de Fortis langsgaan...daar kunnen ze ene printje voor je maken.
Je kan ze ook opnieuw aanvragen...maar dan gaat er meestal een week overheen.
Doen ze dus niet.
Ik heb dus hetzelfde probleem die van mij heb ik ook nodig met adres, maar nog niks ontvangen, moest het al vorige week ontvangen. Ook al eis je bij Fortis bank dat ze voor je printen, je rkijgt hem zonder jou adres. Ze hebben die gare internetbankieren veranderd vandaar.
mocro_lekkernij
17-04-2007, 19:54
Wat heeft dit met gezondheid,voeding en uiterlijk te maken?? :likje:
Je kan je rekeninguittreksels ook zelf printen in de Quick Print van de Self Banking
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.