Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weleens Last Gehad Van Een Stalker?

Pagina's : [1] 2

al_hamka
09-09-2003, 22:14

Hebben jullie weleens last gehad van zo'n irritant persoon die je maar steeds blijft lastigvallen en die de hint maar niet wil begrijpen als je niet opneemt... OUFFFF!!!! ** SouSou **

moiself
09-09-2003, 22:15
ander nummer nemen en nummer breken dan begrijpen ze de hint wel ;)

al_hamka
09-09-2003, 22:17
Hahhahaha ja jaa dat snap ik... Ik heb er ook geen last van :D Ik wilde gewoon even weten of mensen er WEL last van hebben :D of misschien hebben ze het wel eens meegemaakt.... ** SouSou **

moiself
09-09-2003, 22:18
oww ok dan ;)

Hbilaatje
09-09-2003, 22:19

Ja man.. ik heb een andere nummer genomen ik werd ziek.!

moiself
09-09-2003, 22:22
k heb het ook een keer gehad een vriendin van mijn zus had met mijn tel gebelt naar een jongen van chat wat ik neit wist bekent !!!! en toen bleef die eikel bellen en was ie de hele tijd stil tot ie een keer mn broer aan de lijn kreeg hielt ie op maar toen begon ie weer en toen heeft mn papie een nieuw nummer gekocht :D

al_hamka
09-09-2003, 22:27
ZIjn er geen extreme verhalen :D I WANT DETAILZ :D

al_hamka
09-09-2003, 22:29
:rolleyes: Over dit onderwerp :D

al_hamka
09-09-2003, 22:39
OKe vertel :D

douniaberkania
09-09-2003, 22:39
ik heb 4 maanden last gehad, ik kreeg elke dag mailtjes van zogenaamde jongens stond in waar ik was wat ik aan had enz, en die mailtjes stond vol bedreigingen en werd uitgescholden zomaar, maar tegen me vriendin deded ze heel aardig en waren zgn. verlieft op haar. Wat bleek later.....dat me eigen vriendin me gestalkt had echt een hopeloze jaloerze trut die aan haar vriendinnen wil laten zien dat zij ze3ma ook aandacht krijgt van jongens... maar wat blijkt ik ben niet de einige slachtoffer ze heeft dit bij 3 andere meiden ook geflikt uit haat en jaloezi

farah77
09-09-2003, 22:43
Een of andere psycho mens die geen aandacht kreeg van iemand....die alleen maar aandacht voor mij had:D ....pure jaloezie!!!

al_hamka
09-09-2003, 22:48
Origineel gepost door douniaberkania ik heb 4 maanden last gehad, ik kreeg elke dag mailtjes van zogenaamde jongens stond in waar ik was wat ik aan had enz, en die mailtjes stond vol bedreigingen en werd uitgescholden zomaar, maar tegen me vriendin deded ze heel aardig en waren zgn. verlieft op haar. Wat bleek later.....dat me eigen vriendin me gestalkt had echt een hopeloze jaloerze trut die aan haar vriendinnen wil laten zien dat zij ze3ma ook aandacht krijgt van jongens... maar wat blijkt ik ben niet de einige slachtoffer ze heeft dit bij 3 andere meiden ook geflikt uit haat en jaloezi Williiii wel errug :schok: dat mensen zo jaloers kunnen zijn zeg :jammer:

al_hamka
09-09-2003, 22:49
Zo'n meisje van dit forum (no names) belt me ook steeds.. echt vreemde chick. Ze blijft me dus steeds bellen en ze snapt de hint niet als ik steeds ophang :D Narriiiiii :D ** SouSOu **

saidaaatje
09-09-2003, 22:54
Origineel gepost door al_hamka Zo'n meisje van dit forum (no names) belt me ook steeds.. echt vreemde chick. Ze blijft me dus steeds bellen en ze snapt de hint niet als ik steeds ophang :D Narriiiiii :D ** SouSOu ** :D what a coincidence.......bij mij precies hetzelfde...maarre ik heb al 2 weken een ander nummer, en alleen de belangrijkste mensen hebben m

Zietoen
09-09-2003, 22:55

Origineel gepost door temsamni Kheb ook een paar keer van stalkende vrouwen last gehad...yeh znoen dat deed! Pfffff...kwerd er gek van! Mongool volgens mij stalk jij zelf en als je word gebeld vind jij het alleen maar leuk :giechel:

Pagina's : [1] 2