Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat te doen tegen verveling

awe
15-04-2007, 20:01

Salaam alaykoum dames. Hoe gaat het met jullie? De laatste tijd verveel ik me zo vaak. Ik werk tot vijf uur en als ik dan thuis ben, weet ik vaak niet wat ik zal gaan doen. Ik heb geen hobby's en ook geen uitgebreide vriendengroep. Ik wil graag wat meer sociale contacten opdoen. Hebben jullie ideen wat ik zou kunnen doen? Qua hobby's etc? Ook wat islamitisch verantwoord is. (ben nl pas bekeerd :D ) Alvast shukran :kus: Awe

Independence
15-04-2007, 20:06
Salaam alaykoum dames. Hoe gaat het met jullie? De laatste tijd verveel ik me zo vaak. Ik werk tot vijf uur en als ik dan thuis ben, weet ik vaak niet wat ik zal gaan doen. Ik heb geen hobby's en ook geen uitgebreide vriendengroep. Ik wil graag wat meer sociale contacten opdoen. Hebben jullie ideen wat ik zou kunnen doen? Qua hobby's etc? Ook wat islamitisch verantwoord is. (ben nl pas bekeerd :D ) Alvast shukran :kus: Awe Euhh...: - koran en dua-boekje lezen - shoppen voor islamitische kleding - zwemmen in prive-zwembad/sauna - vriendinnen/familie bezoeken of bellen - islamitische websites voor kennis opdoen - wandelen in het park - etc. etc.

awe
15-04-2007, 20:09
Euhh...: - koran en dua-boekje lezen - shoppen voor islamitische kleding - zwemmen in prive-zwembad/sauna - vriendinnen/familie bezoeken of bellen - islamitische websites voor kennis opdoen - wandelen in het park - etc. etc. shukran, jaa dat soort tips zoek ik! Maar ik woon in klein dorp... Zwemmen hebik altijd leuk gevonden, maar is in mijn buurt niet te doen. Ook nog tips om meer vriendinnen/ kenissen te krijgen? :kus:

Independence
15-04-2007, 20:28
Hmmm kom je wel eens in de moskee? Misschien zijn daar wel zusters die iets gezelligs met je willen doen. Ga gewoon een praatje met ze aan en de rest komt vanzelf wel inshaAllah.

kindly_mom
15-04-2007, 21:23

ik heb niet echt tips, maar wil je wel helpen...vandaar dat ik het voor je UP! UP UP UP

Galisa
15-04-2007, 21:41
Wat dacht je van trouwen? Je hebt dan echt geen tijd om je te vervelen.

Independence
15-04-2007, 22:56
Wat dacht je van trouwen? Je hebt dan echt geen tijd om je te vervelen. :moe:

awe
16-04-2007, 16:19
Up Shukran kindly mom. Ik ben nog niet in de moskee bij mij in de buurt geweest. Ben er helemaal niet bekend..Zal ik dan eerst bellen ofzo? :kweenie: x

kindly_mom
16-04-2007, 16:21
:moe: hahahahahahha :lol: