Bekijk originele versie : Marokko overweegt sociale dienst...
Bidawi_Mazlot
09-09-2003, 21:03
Kijk dit noem ik nou eens interessant positief nieuws, vinden jullie ook niet?
Helaas is dit een ernstige stille hoop dus niet huilen broeders en zusters..... :D
Dit was alléén bedoelt als voorbeeld, GOED nieuws over marokkanen en/of Marokko.
Zoek op google.com of andere zoekmachines naar positief nieuws en laat de Telegraaf en dat soort nep-info sites links liggen. Hopelijk hebben jullie een vergrootglas bij de hand :D
Zet hem op!!
Bidawi_Mazlot
09-09-2003, 22:33
Origineel gepost door Amazoeloe
Wat een gezeik. Sociale dienst komt er wanneer er serieuze staatsinkomsten zijn. SERIEZE staatsinkomsten zijn er wanneer er GELIJKE handelsregelingen zijn naar het buitenland met onder meer eigen ontwikkelde produkten die van hoge kwaliteit zijn. Al die Marokkanen die met een fellouka de Straat oversteken zouden dat zelfs niet meer overwegen. Wat ben je van plan Bidawie ? Geldinzamelingen om een sociale dienst op te zetten ?
AMAZOELOE
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Heb je dit opgezocht in Google.nl of .be ? :D
Wahiaaa Amassollo ben je altijd zo serieus of alléén vandaag?
Als je toch bezig bent hier diep op in te gaan, wil je ff een economisch berekening voor ons maken?...
Thalla!!!
Bidawi_Mazlot
09-09-2003, 22:45
Dat is logisch redeneren Bidawie. Zou je ook moeten doen in plaats van aan google vast te plakken.
AMAZOELOE
Je klinkt een beetje geirriteerd vanaf je eerste bericht richting mij, hoe komt dat eigelijk?. Wash dietlak mrattak ou galitak be wlad?....kelsoek 3la kar3at Coca fe Casa ou briti deba et barad jnounak fija?.....wala 3zabtak ou britini een tjouwaj biek?.
Hdar normaal ka rajal wala sier tkawad!! :D
Bidawi_Mazlot
09-09-2003, 23:31
Matbeddelsj lehdra. Katahder 3la elmousa3ada felmaghrib. Nass kaj moutou felb7ar iouasslo llhna ou nta kat 7lam moubasjara. Illa baghiti tahdar 3la zbouba , sir 3and zwemmel.
AMAZOELOE
Mel mok wash elmaghrieb tet 3arfoe 7sen menni wela?. Hdar tabi3i ou galiek men hadra gawja. Briti et koen rajal m3aja wela barri ghit t7arak 3lija karrak?.
Dhalija fiek enta zemmel barri t7awa, seftek ghir tet hdar 3la zkoeka wa zboeba, wa allay dagloe fe karrak!!! :D
De nederlandse vertaling voor dit alles:
Wat heeft je moer, dat je denkt dat jij Marokko beter kent dan mij?. Praat normaal en beweeg je reet niet telkens in het rond. Ben je een vent of wil je telkens met je reet in het rond gaan?.( 2x ja omdat je faggets als AMazoeloe 2x moet aanspreken)
Ik heb mijn bedenkingen bij jou en weet zeker dat je wacht op een pi.k, want je praat al vanaf het begin over pik.ken en ret.en, khoop dat je er één in je re.et krijgt!!! :D
Tja iedereen mag mee genieten zo a-sociaal ben ik nou ook niet Puhahahahaha :giechel: :D
Geldinzamelingen om een sociale dienst op te zetten ?
Beter om gewoon flink wat belastingen te innen. En de koning kan er dan meteen direkt een miljard instorten, en de rest van de Marokkaanse elite volgt hem dan. Je hebt dan een mooi startkapitaal!!!
Dit is de eerste keer dat ik jou iets verstandigs zie schrijven.
Dan heb je zeker over al die andere wetenschappelijk verantwoorde stukken van mijn hand heengelezen :-)
Bidawi_Mazlot
09-09-2003, 23:59
Elkelb. Sjkoun bda jezbbel ? Ana ? Sjkoun jbed lehdra djel qwadda ? Ana ?
Lekmara dzeb ro7 tqowwed. Illa ma3jbek l7al , tla3 fsji bnija ou nqez.
AMAZOELOE
ONNOZELAAR, got it?......begin nooit een gesprek met je mede-marokkaan met zulke belgische bla, wees aub een vent en geen Belg of Kaaskop aub!!!.
Opkomen voor marokkanen, jij?!!! fu.ck off bounty maak dat de kat van je overbuurvrouw wijs. :D
Bidawi_Mazlot
10-09-2003, 00:01
Dit is de eerste keer dat ik jou iets verstandigs zie schrijven. Hoe ben je erop gekomen ? Overtuig meneer Bidawie want hij is niet voor rede vatbaar.
AMAZOELOE
Zoek je nu ineens dekking bij je zogenaamde kaaskop-vijanden?....wallah jij bent lager dan shit!!!
Heren... ik heb genoten van jullie ordinaire discussie....... :rolleyes: :D :rolleyes:
Bidawi_Mazlot
10-09-2003, 15:09
Origineel gepost door sahira
Heren... ik heb genoten van jullie ordinaire discussie....... :rolleyes: :D :rolleyes:
Graag gedaan hoor :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.