Bekijk originele versie : HET blijft een mysterie......la waloe..
socialedienst
09-09-2003, 19:25
k zit te wachten....thuis................op mijn zusje............moet r brengen naar dr werk.........en ik w8...............enw8................en w8......
tik...tak...tik....tak.......w8.......kan de deur niet uit...........nee ik moet wachten op r.............w8 en w8............DAMNZ!!! waar blijft ze nou!! :kwaad: en w8.............en w8............
gaat de bel............komt ze hijgend binnen..........haar haar in de war..........met armen strak om r jasje omgeslagen...........ik loop naar r toe...........ze negeert me........:confused:
ze rent naar de keuken..........gluurt door de jaloezien...............en blijft gluren............
ik kom nieuwsgierig kijken............en kijk mee.............neej! gilt ze en duwt me weg..............ze blijft staren............en ik w8 en w8.........
dan ploft ze neer op de keukenstoel............'pffffff........die enge illi is weg.........ik heb m na een uur kunnen afschudden die zmar!! :kwaad:
ze gaat de kamer in om zich weer gereed te maken..........
en ik?????
IK W8.......ENW8...............EN W8...............EN W8..............en begrijp er geen malle moer van!!!! wash hormonen wella?? of moet ik r gewoon normaal aanpakken en ff een pak slaag geven?! :zweep:
Hbilaatje
09-09-2003, 19:28
Ik heb geen idee wat er gebeurt is..
verkracht woela..?:stout:
socialedienst
09-09-2003, 19:33
ewa za3ma.......ze heeft het later in de auto uitgelegd....shi man achtervolgde haar of zo (wat ik samenvat in een zin vertelt zij in duizend zinnen) en ze wou niet dat hij wist waar ze woonde..........
kan ze niet gewoon tegen m schreeuwen? of anders kon ze me bellen!
echt DOM!! niet? door zoiets raak je toch niet in paniek?
Hbilaatje
09-09-2003, 19:34
Ik wel ik!!!!!!!:o
ik zou letterlijk in me broek poepen:hihi:
socialedienst
09-09-2003, 19:37
tuurlijk!! zeker ja......dan ben je ook net zo psychisch als zij....:maf:
BENTGHATAR
09-09-2003, 19:39
Misschien wordt hij helemaal gek als ze tegen hem gaat schreewen............je moet gewoon je mond houden en doorlopen
litle_girl14
09-09-2003, 19:40
nou als ik achtervolgt word pak ik me mobieltje altijd en doe ik net alsof ik aan et belle ben met mijn pa of broer en ga ik extra hard marokaans praten
socialedienst
09-09-2003, 19:48
Origineel gepost door litle_girl14
nou als ik achtervolgt word pak ik me mobieltje altijd en doe ik net alsof ik aan et belle ben met mijn pa of broer en ga ik extra hard marokaans praten
hahahaaha.....weet je...je doet me denken aan een!
een keer, (afgelopen zomer) liep ik met me vriend op Scheveningen...en hi ziet wa7de dame...ewa meneer helemaal kwijlend achter haar aan..en zij geeft hem za3ma lucht en loopt heupwiegend door. Natuurlijk werd hij HELEMAAL gek van die negeer actie van r en bleef ie achter r aanlopen........
wat doet zij? pakt ze dr pocket van r nek en doet za3ma alsof ze belt....en toen...........
GING DE TELEFOON AF!! TERWIJL ZE ZA3MA BELDE GING IE AF IN R HAND.....(ze werd helemaal rood) Die vriend van me knapte af en lachte r vierkant uit!! ma ja....da's weer een ander verhaal.......
Origineel gepost door solcialedienst
hahahaaha.....weet je...je doet me denken aan een!
een keer, (afgelopen zomer) liep ik met me vriend op Scheveningen...en hi ziet wa7de dame...ewa meneer helemaal kwijlend achter haar aan..en zij geeft hem za3ma lucht en loopt heupwiegend door. Natuurlijk werd hij HELEMAAL gek van die negeer actie van r en bleef ie achter r aanlopen........
wat doet zij? pakt ze dr pocket van r nek en doet za3ma alsof ze belt....en toen...........
GING DE TELEFOON AF!! TERWIJL ZE ZA3MA BELDE GING IE AF IN R HAND.....(ze werd helemaal rood) Die vriend van me knapte af en lachte r vierkant uit!! ma ja....da's weer een ander verhaal.......
:haha:
faya voor haar :hihi:
socialedienst
09-09-2003, 20:07
Origineel gepost door Sundous
:haha:
faya voor haar :hihi:
t was de grap van de maand :D dus dames....zet die tellie op STIL!!
ewa za3ma.......ze heeft het later in de auto uitgelegd....shi man achtervolgde haar of zo (wat ik samenvat in een zin vertelt zij in duizend zinnen) en ze wou niet dat hij wist waar ze woonde..........
kan ze niet gewoon tegen m schreeuwen? of anders kon ze me bellen!
echt DOM!! niet? door zoiets raak je toch niet in paniek?
Wat ben je toch aardig...Je brengt er gewoon naar haar werk... Ik mag lekker de bus pakken.. Terwijl ik heel lui ben :kwaad:
socialedienst
09-09-2003, 23:02
Origineel gepost door guppie
Wat ben je toch aardig...Je brengt er gewoon naar haar werk... Ik mag lekker de bus pakken.. Terwijl ik heel lui ben :kwaad:
jij bent een toffe dame......:goedzo:
zij is een luie varken :maf: en ik ben de idioot die naar r luistert :kwaad:
zo moet je het zien...:)
t was de grap van de maand :D dus dames....zet die tellie op STIL!!
ik heb wel beltegoed om te bellen dus hoef niet bep te doen:D
casawia16
10-09-2003, 09:24
jij bent een toffe dame......:goedzo:
zij is een luie varken :maf: en ik ben de idioot die naar r luistert :kwaad:
zo moet je het zien...:)
idioot ben je altijd :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.