Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gedraag jullie!!!!!!!!!!!!!

cinderella
14-04-2007, 22:27

Sub7aan Allah, soms geloof ik echt mijn ogen niet als ik zie waar allemaal topics over geopend worden. Dit noem ik echt misbruik maken van het internet. nogmaals Sub7aan Allah!!! Ronduit de meeste topic's zijn fitnahzaaiend en de schaamteloosheid voorbij. Ik hou echt mijn hart vast, het doet mij echt pijn om te zien dat sommige van mijn moslimzusters en broeders zich bezighouden met dergelijke dingen. Hoe gaan wij ooit in staat zijn ons geloof over te brengen naar onze kinderen. Wij zijn de nieuwe generatie moslims, wij moeten ons bewust zijn van de verantwoordelijkheid die wij hebben. Willen wij ons geloof laten afzwakken, of willen wij deze toekomst geven. Geir insjaAllah, hou jullie bezig met echt belangrijke dingen (geloof, studie, verrichten van goede daden etc.) in plaats van jullie kostbare tijd te verdoen in deze fitnahzaaiende topics. Geir insjaAllah wasalaam

Imane_84
14-04-2007, 22:34
goed gesproken zuster

cinderella
14-04-2007, 22:37
goed gesproken zuster djazak Allah oegtie:kus:

Nadordame
14-04-2007, 23:44
Sub7aan Allah, soms geloof ik echt mijn ogen niet als ik zie waar allemaal topics over geopend worden. Dit noem ik echt misbruik maken van het internet. nogmaals Sub7aan Allah!!! Ronduit de meeste topic's zijn fitnahzaaiend en de schaamteloosheid voorbij. Ik hou echt mijn hart vast, het doet mij echt pijn om te zien dat sommige van mijn moslimzusters en broeders zich bezighouden met dergelijke dingen. Hoe gaan wij ooit in staat zijn ons geloof over te brengen naar onze kinderen. Wij zijn de nieuwe generatie moslims, wij moeten ons bewust zijn van de verantwoordelijkheid die wij hebben. Willen wij ons geloof laten afzwakken, of willen wij deze toekomst geven. Geir insjaAllah, hou jullie bezig met echt belangrijke dingen (geloof, studie, verrichten van goede daden etc.) in plaats van jullie kostbare tijd te verdoen in deze fitnahzaaiende topics. Geir insjaAllah wasalaam helemaal met je eens:goedzo: :goedzo:

AdnaanX
15-04-2007, 00:15

Akramaki'Allah ogti, Als ik vertoef onder forum Islam & Ik en ik kom hier dan lijkt het of het niveau hier in een riool onrein water zich stort..... De Koran 33:33 "Allah wenst alleen onreinheid van u te verwijderen en u schoon en zuiver te maken." Assalaam Aleykoum, AdnaanX

cinderella
15-04-2007, 01:32
Akramaki'Allah ogti, Als ik vertoef onder forum Islam & Ik en ik kom hier dan lijkt het of het niveau hier in een riool onrein water zich stort..... De Koran 33:33 "Allah wenst alleen onreinheid van u te verwijderen en u schoon en zuiver te maken." Assalaam Aleykoum, AdnaanX wa iyaak agie! bedankt voor het plaatsen van die mashaAllah aya, ik hoop dat het inshaAllah mensen zal stimuleren om na te denken, geir insjaAllah. wa alaikoum asalaam warahmatoulahi wabarakatouh.

Nadordame
15-04-2007, 15:46
. :cool: