Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Welke vragen kan je een jongen stellen,als hij serieus iets met je wilt beginnen???

Pagina's : [1] 2

Imane_84
14-04-2007, 21:26

Salaam meiden ik heb een jongen leren kennen.En hij zegt dat ie serieus is en wilt trouwen enz....... Wat voor vragen kan ik hem allemaal stellen om erachter te komen hoe hij tegen de dingen in het leven aankijkt. ik hoop dat jullie een paar goede vragen voor me hebben

chillster_
14-04-2007, 21:37
Salaam alaikom.. ik denk dat het niet met bepaalde vragen te maken heeft.. het heeft te maken met tijd.. het is een kwestie van beter leren kennen. Als hij zegt dat hij met jou wilt trouwen en jij wilt dat ook laat hem dan komen.. ps: elke jongen zegt in het begin dat hij serieus is en dat hij wilt trouwen.. en naarmate je met hem omgaat, ga je kunnen beseffen of hij de waarheid spreekt of niet.. succes wa alaikom salaam.

Bisou.
14-04-2007, 21:39
Vraag hem hoe hij het huwelijk ziet? Opvoeding van kinderen? Verdeling van huishouden/werk. Tweede vrouw. Familiebanden hoe die onderhouden worden.

Nayla
14-04-2007, 21:39
hoe spel je "serieus' ?

oumkhaltoum
14-04-2007, 21:44

Salaam meiden ik heb een jongen leren kennen.En hij zegt dat ie serieus is en wilt trouwen enz....... Wat voor vragen kan ik hem allemaal stellen om erachter te komen hoe hij tegen de dingen in het leven aankijkt. ik hoop dat jullie een paar goede vragen voor me hebben als die echt wil trouwen dan gaat die toch je hand vragen??:goedzo:

I_go_for_it
14-04-2007, 21:53
geduld.....

Shakira_Lopezzz
14-04-2007, 22:22
Je gaat toch geen interview voorbereiden of iets dergelijks?! :stoned: Als het gesprek op gang komt, kunnen er vanzelf wel vragen in je opkomen die je op zo'n moment kunt stellen. Relaaaaaxx en niet overhaasten. Komt goed. ;)

LORENA
14-04-2007, 22:25
ik denk dat je geen dingen moet overhaasten en alles rustig af moet kijken .. de tijd zal het leren en als hij echt serieus met je is dan kom je daar vanzelf achter . succes meid

Matras
14-04-2007, 22:26
wat bora zei maar ze vergeet het belangrijkste van allemaal ( koefar kunnen dat niet zien) Islam. bid je? doe je aan zakaat? etc dit zijn de vragen waarmee je begint en niets anders

riffia_najoua
14-04-2007, 22:27
als die serieus is merk je dat zonder vragen te stellen

shabbentayebb
14-04-2007, 22:30
Geef het tijd en leer zn familie en vrienden kennen, als hij serieus is zal hij er geen problemen mee hebben en anders zul je excuusjes horen.

enna_oe_safie
14-04-2007, 22:30
kom gewoon ter zake eis van hem 90% van zijn bezit huis op jou naam deal maken over het uitgaan ik het ene weekend en hij het het andere geen kinderen want wil lang mooie blijven ewa stemt hij daar mee in dan is hij de moeite waard dus succes

Hope_86
14-04-2007, 22:32

Salaam meiden ik heb een jongen leren kennen.En hij zegt dat ie serieus is en wilt trouwen enz....... Wat voor vragen kan ik hem allemaal stellen om erachter te komen hoe hij tegen de dingen in het leven aankijkt. ik hoop dat jullie een paar goede vragen voor me hebben wanneer kom je langs om mijn hand te vragen :D ??

Hope_86
14-04-2007, 22:36
Salaam meiden ik heb een jongen leren kennen.En hij zegt dat ie serieus is en wilt trouwen enz....... Wat voor vragen kan ik hem allemaal stellen om erachter te komen hoe hij tegen de dingen in het leven aankijkt. ik hoop dat jullie een paar goede vragen voor me hebben Wanneer kan je langs komen om mijn hand te vragen? :D

Matras
14-04-2007, 22:37
kom gewoon ter zake eis van hem 90% van zijn bezit huis op jou naam deal maken over het uitgaan ik het ene weekend en hij het het andere geen kinderen want wil lang mooie blijven ewa stemt hij daar mee in dan is hij de moeite waard dus succes ...duidelijk verdwaalt

Pagina's : [1] 2