Bekijk originele versie : Mijn nieuws van de dag!
GangstaLovin
09-09-2003, 16:49
Vanochtend op de radio gehoord.........
De man dreigt uit te sterven!
Over ca. 125.000 jaar bestaat de mogelijkheid dat de man is uitgestorven. Het y chromosoom is de strijd aan het verliezen van x chromosoom. Meer en meer mannen hebben problemen meet hun vruchtbaarheid wat um zit in het zwakkere y chromosoom. Een wetenschapper heeft nu berekend dat over 125.000 jaar de man dus uitgestorven zou kunnen zijn.......
:zwaai:
DonAgewan
09-09-2003, 16:56
Origineel gepost door GangstaLovin
Over ca. 125.000 jaar bestaat de mogelijkheid dat de man is uitgestorven. Het y chromosoom is de strijd aan het verliezen van x chromosoom. Meer en meer mannen hebben problemen meet hun vruchtbaarheid wat um zit in het zwakkere y chromosoom. Een wetenschapper heeft nu berekend dat over 125.000 jaar de man dus uitgestorven zou kunnen zijn.......
en daarmee ook de vrouw in feite of komt er iets anders dat de vrouw moet bevruchten??
GangstaLovin
09-09-2003, 17:04
Ach rond die tijd zullen ze wel veel verder zijn met de technologie waardoor mannen weer meer y chromosomen produceren. Of wie weet klonen ze mannen die zeker voor een mannelijk nageslacht zorgen ...
HAHAHHAHAA ...wat een fantasie ...alhoewel :confused:
Willemien
09-09-2003, 17:34
.. en als ik het goed begrijp, is in die periode daarvoor de verhouding man : vrouw,
ongeveer 1 : 100 of zo ...
Allemaal een harem :D
hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaa, eindelijk goed nieuws!!!
Ik dacht dat ze nooit zouden uitsterven!!
ik vind het ook goed nieuws :D
een overvloed aan vrouwen :stout:
dounaya22
09-09-2003, 19:38
Origineel gepost door DonAgewan
en daarmee ook de vrouw in feite of komt er iets anders dat de vrouw moet bevruchten?? :D
:D :D :D
KouZiNaFeMaLe
09-09-2003, 22:26
Hahahahaha dus de mannen raken op yek..
Wat een rust :cool: hahahahaha
saida_marokko
09-09-2003, 22:30
nou.. meiden zoek ze want Op=OP!!!
KouZiNaFeMaLe
10-09-2003, 10:29
Origineel gepost door saida_marokko
nou.. meiden zoek ze want Op=OP!!!
zolang de voorraad strekt...
waarom krijgen homo's dan altijd de schuld van het uitsterven van het menselijk ras. :o
Kom op jongens doe es wat aan jullie zaad :boogie:
ik zal jullie effe een adres geven welke banken goede kwaliteiten heeft....dat is makkelijker voor ons in de toekomst.
babyvanbelisma
10-09-2003, 15:37
Nou gelukkig ben ik al voorzien..
babyvanbelisma
10-09-2003, 15:59
Ongelukkige..........nou zo denkt hij er gelukkig niet over!!!
Maarre...ik wacht natuurlijk wel tot na de bruiloft met het laten zien van mijn ware aard...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.