Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil werken

Pagina's : [1] 2

Oem_Lena
09-09-2003, 15:22

Ik wil een paar dagen in de week werken maar weet niet wat voor werk ik kan doen het is lang geleden dat ik heb gewerkt.. wie heeft advies voor mijn :( ps ik heb geen diploma's :(

noortje1
09-09-2003, 15:31
heb je elke dag thuis gezeten :maf: waloe werk... waloe school :D nouuuuu hou het maar zo want je krijgt er een kleintje bij en die vraagt veel aand8 :p

Oem_Lena
09-09-2003, 15:32
Origineel gepost door noortje1 heb je elke dag thuis gezeten :maf: waloe werk... waloe school :D nouuuuu hou het maar zo want je krijgt er een kleintje bij en die vraagt veel aand8 :p Ja dat klopt,maar een paar uur per dag werken kan toch wel.... :(

noortje1
09-09-2003, 15:34
Origineel gepost door lala_amira Ja dat klopt,maar een paar uur per dag werken kan toch wel.... :( nee :boos: ga voor je kindje zorgen :hihi: wat wil je nou nog meer als je man voor je werkt en jij mag lekker luieren :stout:

Oem_Lena
09-09-2003, 15:40

Origineel gepost door noortje1 nee :boos: ga voor je kindje zorgen :hihi: wat wil je nou nog meer als je man voor je werkt en jij mag lekker luieren :stout: Yek luieren dacht jij dat Huisvrouw is de zwaarste werk dat er is je hebt nooit vrij 7 dagen in de week aan het werk elke dag koken schoonmaken zorgen dat je man tevreden over jou is,kind opvoeden met de islam en er voor zorgen dat hij echt goede mens word... maar je komt er wel achter :p

Laysa
09-09-2003, 15:41
Salaam .... Thuis zitten en luieren word je ook zat .... als je ergens mee bezig bent is de sleur van het dagelijkse leven weg .... Waarom ga je niet bij een uitzendbureau langs of kijk op www.randstad.nl .... Je kan iets met kinderen gaan doen kun je ook alvast wennen of bij een kinderdagverblijf of zo .... Succes :D .......... :blauwkus: (voor je kleine ;) ) ... hihi

Oem_Lena
09-09-2003, 15:41
Origineel gepost door Miss_Magrebia Kijk of je ********* kan doen? of als je toch thuis zit..... eerst een opleiding via LOI en daarna werken :idee: Ik heb al 2 keer opleiding via de loi gedaan kost mij alleen geld.......en waar vind ik thuis werk Ik wil namelijk een kadotje voor mijn man kopen met mijn geld.......en niet met zijn geld

Oem_Lena
09-09-2003, 15:44
Origineel gepost door Laysa Salaam .... Thuis zitten en luieren word je ook zat .... als je ergens mee bezig bent is de sleur van het dagelijkse leven weg .... Waarom ga je niet bij een uitzendbureau langs of kijk op www.randstad.nl .... Je kan iets met kinderen gaan doen kun je ook alvast wennen of bij een kinderdagverblijf of zo .... Succes :D .......... :blauwkus: (voor je kleine ;) ) ... hihi Wat is randstad :confused: nee geen kinderen

7eloua
09-09-2003, 15:45
Misschien kun je bij een kinderdagverblijf iets doen, kan je gelijk je kleintje meenemen...

deheks
09-09-2003, 15:46
Wat had je in gedachten zelf? Je hebt geen diploma's en je hebt nog nooit gewerkt ik denk dat er maar een soort werk besta voor mensen zoals jij sorry voor mijn taal gebruik maar ik bedoel dus ongeschoold werk en dat is schoonmaak werk en dat kan je op verschillende tijden doen....succes!!!

Oem_Lena
09-09-2003, 15:47
Origineel gepost door deheks Wat had je in gedachten zelf? Je hebt geen diploma's en je hebt nog nooit gewerkt ik denk dat er maar een soort werk besta voor mensen zoals jij sorry voor mijn taal gebruik maar ik bedoel dus ongeschoold werk en dat is schoonmaak werk en dat kan je op verschillende tijden doen....succes!!! Hihi Yek de hele dag thuis schoonmaken en dan nog werk als schoonmaker nee dank u

deheks
09-09-2003, 16:36
Het is wel een suggestie en als je daar al niet voor open staat dan denk ik dat jij niet echt wil werken. En als ik zeg lopende band werk zeg je ook nee dank je....

7eloua
09-09-2003, 16:43
Origineel gepost door 7eloua Misschien kun je bij een kinderdagverblijf iets doen, kan je gelijk je kleintje meenemen...

Oem_Lena
09-09-2003, 19:03
Origineel gepost door 7eloua Nee geen kinderen... ;)

Oem_Lena
09-09-2003, 19:04

Origineel gepost door deheks Het is wel een suggestie en als je daar al niet voor open staat dan denk ik dat jij niet echt wil werken. En als ik zeg lopende band werk zeg je ook nee dank je.... Lopende band vertel? Wat moet daar doen :confused: toch niet er op lopen he??

Pagina's : [1] 2